داستان موفقیت مالی کوین ترودو کارآفرین ثروتمند

کوین ترودو با نام کامل کوین مارک ترودو در فوریه سال ۱۹۶۳ میلادی (بهمن ماه ۱۳۴۱ هجری شمسی) در ماساچوست ایالات متحده آمریکا متولد شد.

داستان موفقیت مالی کوین ترودو کارآفرین ثروتمند

او با عنوان های کارآفرین، مربی قانون جذب و موفقیت فردی، مشاور، عجوبه موفقیت و مولتی میلیارد خود ساخته مشهور است. کوین ترودو دوره ها و سمینارها و همچنین کتاب های بسیاری را منتشر کرده است تا به مردم آموزش بدهد که چگونه می توانند خواسته ها و اهداف شان را به واقعیت تبدیل کنند!

کوین ترودو در خصوص موفقیت مالی از اصولی صحبت می کند که سالها در گروه های مخفی “مانند فراماسونری، برادرهود و اسکال اند بونز و… تدریس شده و افراد بسیاری از جمله اندرو کارنگی و راکفلر به وسیله این آموزش ها به پولدارترین افراد زمان خود مبدل شدند.

کوین ترودو پس از دوره ای که به بازاریابی شبکه ای اشتغال داشت، در مورد موضوعات مختلفی مانند: خودیاری، توصیه های سلامتی، تغذیه، درمان ریزش مو، تندخوانی و استراتژی های مربوط به بازار املاک و مستغلات چندین سری محصولات آموزشی ارائه داد، او سی دی های زیادی در ارتباط با موضوع خودیاری و موفقیت تولید کرده است.

پس از آن کوین ترودو در سال ۲۰۰۴ با استفاده از “infomercials” (عناوین تبلیغاتی) کتاب هایی را با مضامین آگهی های تبلیغاتی طولانی مدت و متکی بر اطلاعات و جزئیات زیاد منتشر کرد.

کوین ترودو در سال ۲۰۰۵ «کتاب درمان های طبیعی» را منتشر کرد که به مدت ۲۹ هفته پرفروش ترین کتاب بود و بیش از ۵ میلیون نسخه از آن به فروش رفت. همچنین کوین ترودو بازاریابی های بزرگی نیز در زمینه کتاب و کتاب های صوتی خودیاری و خودانگیزشی تحن عنوان «بازاریابی های موازی» ایجاد کرد که درآمد هنگفتی را برای وی به همراه داشت و منجر به بستن قرارداد با شخصیت های سرشناس شد.

کوین ترودو به دنبال موفقیت های مالی پی در پی، یک مسابقه سیاحتی بسیار جالب تحت عنوان اینترنشنال پول تور (international pool tour) را ترتیب داد که درسه دوره موفقیت خوبی را به همراه داشت.

کوین ترودو در ایجاد گروه خصوصی با نام شبکه جهانی اطلاعات “جی آی ان” (Global Information Network) مشارکت داشت که اساس آن داشتن دسترسی به سخنرانان متخصص انگیزشی و شرکت های بازاریابی معتبر بود که ۳۰ نفر میلیاردر در آن عضو بودند و در همان دوره بود که از مبالغ حق عضویت اعضای کلوب درآمد بسیار زیادی کسب کرد.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا