آخرین و جدیدترین پست های اینستاگرام سلبریتی های ایرانی + عکس

این مطلب گزیده‌ای‌ست از رفتار سلبریتی‌های ایرانی در اینستاگرام، طی یک هفته گذشته. با ما همراه باشید. پرستو صالحی، بازیگر‌ کم‌ کاری که بیشتر در مراسم و فرش قرمزها و اکران فیلم‌های دوستانش دیده می‌شد تا در فیلم و سریال‌ها، چند روز پیش با انتشار ویدیویی اعلام کرد که به همراه خانواده مهاجرت کرده است و از این موضوع هم بسیار ناراحت است. او در این ویدیو گفت که عاشق کشورش است و به هیچ وجه قصد مهاجرت نداشته ولی به دلیل مشکلاتی که برایش پیش آمده بود، راهی جز رفتن پیش پایش نبود!

اینستاگرام بازیگران

حامد کمیلی، یکی‌ از بازیگران سریال قبله عالم با انتشار این عکس دسته‌جمعی با طرفداران این سریال خداحافظی کرد.
سریال قبله‌ی عالم که به تازگی در شبکه نمایش خانگی شروع به پخش کرده بود به دلیل ممیزی‌های فراوان و با هدف احترام به مخاطبین این سریال توقیف شد.
این سریال از روز اول پخش دچار چالش‌های زیادی شده بود و بارها با سانسور و ممیزی مواجه شده بود. تا اینکه عوامل آن تصمیم گرفتند برای احترام به انتخاب مخاطب، از پخش ادامه‌ی فیلم سانسور شده خودداری کنند!

اینستاگرام بازیگران

سحر زکریای عزیز هم که قبل‌تر درباره‌ی خداحافظی از طرفدارانش گفته بودیم، این هفته این پست را به اشتراک گذاشت و نوشت که منظورش از خداحافظی، رفتن نبوده! البته به نظرم اگر شرایطش را داشت مثل پرستوی مهاجر، خداحافظی‌اش حقیقی می‌شد!

اینستاگرام بازیگران


تولدت مبارک هفته…

این هفته تولد اشکان خطیبی، بازیگر نقش شیرزاد سریال خاتون بود و همکارانش در این سریال برایش تولدی سورپرایزی گرفتند و ستاره پسیانی هم این استوری را به همین مناسبت منتشر کرد و تولدش را تبریک گفت.

اینستاگرام بازیگران
اینستاگرام بازیگران

هومن جان اختیار داری خودت یه پا نمکی، البته علی مسعودی یا همان علی مشهدی خودمان هم دست کمی ندارد.

اینستاگرام بازیگران

محمدرضا گلزار با انتشار این عکس چند تکه از زمان بچگی تا به حال، تولد برادر کوچکترش را تبریک گفت.

اینستاگرام بازیگران
اینستاگرام بازیگران

من چقدر جذابم هفته…

در صدر جذاب‌ترین‌های هفته این عکس خانم دکتر بهنوش طباطبایی و گربه‌ی ملوسشون قرار می‌گیرد.

اینستاگرام بازیگران
اینستاگرام بازیگران

متین جان اصلا هم معلوم نیست که این عکس را برای تبلیغات زیورآلات گرفتی!

اینستاگرام بازیگران

پردیس احمدیه با انتشار این عکس قصد داشت بگوید که خیلی سرش شلوغ است و وقت آزاد برای عکاسی ندارد!

اینستاگرام بازیگران

حسین سلیمانی این عکس زیبا را با کپشنی ‌کاملا نامرتبط منتشر کرد و از تفریحات دوران کودکی‌اش که آب ریختن روی بخاری و شنیدن صدای«تسسس» و در ادامه‌ی آن به گفته‌ی خودش خرکیف شدن بود، نوشت.

اینستاگرام بازیگران
اینستاگرام بازیگران

مریم مومن کمی دیر ولی بالاخره عکس پاییزی خود را منتشر کرد. مریم مومن از بازیگران کم سن و سالی است که با بازی در سریال بانوی عمارت به خوبی معروف شد.

اینستاگرام بازیگرانعکسی از آرمان درویش که به نظر می‌رسد در زمان مناسبی گرفته نشده است و خیلی سر حال به نظر نمی‌رسد.

اینستاگرام بازیگران


ما چقدر خوشبختیم هفته…

افسانه چهره‌آزاد این عکس دونفره در کنار همسرش شاهرخ فروتنیان را به مناسبت سالگرد ازدواجشان منتشر کرد و نوشت:« ورود به چهلمین سال تجربه‌ی همزیستی کنار هم مبارک»
البته کلمه «هم‎‌زیستی» به تنهایی معنای زندگی کنار هم را می‌دهد خانم چهره‌آزاد عزیز!

اینستاگرام بازیگران

عکس جدید و زیبایی که ساعد سهیلی در کنار همسرش گلوریا هاردی با پس‌زمینه‌ی برج ایفل به اشتراک گذاشت. این زوج یکی از زوج‌های بی‌حاشیه و محبوب بین مردم به حساب می‌آیند.

نیما کرمی این عکس دو نفره کنار همسرش را منتشر کرد و از خبر جدید در راه گفت. حالا معلوم نیست چقدر باید صبر کنیم تا از خبر جدیدش رونمایی کند! مثلا شاید ۹ ماهی طول بکشد!
انشالله که خیر است…

اینستاگرام بازیگران

عکسی عاشقانه از زوج تازه عروس و داماد سینما، نوید محمدزاده و فرشته حسینی که نوید با نوشتن این جمله‌ی عاشقانه به اشتراک گذاشت.

اینستاگرام بازیگرانسپهر حیدری این عکس دونفره با ملکه‌اش را به مناسبت سالگرد ازدواجشان به اشتراک گذاشت.

اینستاگرام بازیگران


سخن حکیمانه هفته…

این جمله را از میلاد کی‌مرام به یاد داشته باشید و بخندید تا روزگار به رویتان بخندد. دوست عزیزی که کنار میلاد است، مهدی پاکدل است یا شباهت زیادی به او دارد؟!

اینستاگرام بازیگران
اینستاگرام بازیگران

رفیقانه‌طوری هفته…

عکسی از سریال جدید «نیسان آبی» ساخته‌ی منوچهر هادی که یکتا ناصر ، همسر و بازیگر پای ثابت فیلم‌های منوچهر هادی در کنار مهران غفوریان و حسین یاری و بهناز جعفری در آن بازی کرده است.

اینستاگرام بازیگران

اسدالله یکتای عزیز، خوشحال از همنشینی با دوستانی که در این سن و سال تنهایش نگذاشتند. چه خوب است که پیشکسوتان را از یاد نبریم و گهگاهی به آن‌ها سر بزنیم.

عکسی از سه رفیق شفیق؛ مارال بنی‌آدم و سحر دولتشاهی و رعنا آزادی‌ور در یک قاب که به نظر کمی قدیمی می‌آید.

عکسی مادر و پسری که دارا حیایی در کنار مادرش به اشتراک گذاشت. عکس زیبایی است ولی همانطور که مشاهده می‌فرمایید، خیلی ما را به زحمت انداخت!

مهران غفوریان این عکس را در کنار حمید صفت پس از آزادی‌اش منتشر کرد و برایش آرزوی موفقیت کرد. به جز مهران هم تعدادی از سلبریتی‌ها پس از آزادی حمید صفت عکسی با او به اشتراک گذاشتند.


کوچولوهای هفته…

این بخش مطلبمان را با کوچولوترین عضو خانواده‌ی سلبریتی‌ها شروع می‌کنیم. دختر کوچولوی الهام حمیدی تازه متولد شده و الهام این عکس را به اشتراک گذاشت و از احساس خوب مادر شدنش گفت.
به نظرتان روند تزدواج تا بچه‌دار شدن الهام حمیدی خیلی سریع پیش نمی‌رود؟ انگار همین دیروز بود که عکس‌های ازدواجش را می‌دیدم. حالا دومین فرزندش هم به دنیا آمد!

پدرام کریمی و منوچهر هادی و فرزندانشان کیکی به مناسبت روز کودک گرفته و این روز را کنار هم جشن گرفتند.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا