آدرس اصلی پیج اینستاگرام میلاد میرزایی بازیگر سینما و تلویزیون

در این مطلب از سایت جدولیاب آدرس پیج اینستاگرام میلاد میرزایی بازیگر نقش محسن که در سریال احضار به کارگردانی علیرضا افخمی توجه بسیاری از مخاطبان را جلب کرده است، از نظرتان می گذرد.

میلاد میرزایی

پیج اینستاگرام میلاد میرزایی

پیج اینستاگرام آقای میلاد میرزایی به آدرس زیر فعال است.

instagram.com/milad.mirzaei_official

سریال تلویزیونی احضار به نویسندگی و کارگردانی علیرضا افخمی که در شب های رمضان مهمان خانه های مردم شده است با موضوع ملودرام وماورائی خود، مورد توجه بسیاری قرار گرفته است.

میلاد میرزایی

برخی از بازیگران این سریال که نقشهای اصلی آن را بر عهده دارند تا حدودی ناشناخته و جدید هستند اما در میان آنها میلاد میرزایی بازیگر نقش محسن، بازی در چند فیلم و سریال را در کارنامه هنری خود دارد.

میلاد میرزایی

بیوگرافی میلاد میرزایی

میلاد میرزایی متولد ۳۱ شهریور ۱۳۶۹ در بابل است. او دارای مدرک لیسانس بازیگری است.

میلاد میرزایی فعالیت هنری خود را با دوبله آغاز کرده و در سال ۱۳۸۶با فیلم سینمایی اشکان وارد عرصه بازیگری شد.

بیوگرافی میلاد میرزایی

این بازیگر جوان کشورمان در سال ۱۳۹۲ کار خود را با سریال سرزمین کهن به کارگردانی کمال تبریزی در تلویزیون آغاز کرد و دو سال بعد در سریال چرخ و فلک به کارگردانی عزیزالله حمیدنژاد دیده شد.

گریم میلاد میرزایی

میلاد میرزایی در سریال بانوی عمارت نقش خواستگار فخرالزمان به نام رشید، پسر حاج فتاح را بر عهده داشت. او در این سریال به همراه حسام منظور، محمد فیلی و مریم مومن نقش آفرینی می کرد.

میلاد میرزایی و مریم مومن

سریال رنج پنهان به کارگردانی بیژن میرباقری که اتفاقات دهه ۵۰ را روایت می کرد نام مجموعه دیگری است که میلاد میرزایی در آن حضور داشت.

سریال میلاد میرزایی

این هنرمند در سریال شرم به کارگردانی احمد کاوری که در سال ۱۳۹۹ پخش شد در کنار بازیگران مطرحی مانند زنده یاد سیروس گرجستانی، فریبا متخصص، پژمان بازغی، فاطمه گودرزی و ابوالفضل پور عرب ایفاگر نقش حسام رنجبر بود.

میلاد میرزایی و پژمان بازغی

میلاد میرزایی در سریال احضار، شخصیت محسن کامرانی خواستگار سابق مائده را بازی می کند که بعد از پیوستن به چهار دوست صمیمی، موجب آغاز شدن داستان اصلی سریال شده و ماجراهای گوناگونی پس از آن رخ می دهد.

میلاد میرزایی بازیگر

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا