آموزش تهیه و استفاده از شماره مجازی آمریکا و کانادا

برای تهیه شماره مجازی ، میتوان از شماره مجازی رایگان استفاده کرد ، اما با گزارشی که خبرگزاری ایلنا منتشر کرده است ، سایت هایی که شماره های مجازی را به صورت رایگان قرار داده اند ، بدون سود اینکارا نکرده اند ، و به راحتی به اطلاعات مخاطبین شما دسترسی پیدا می کنند.

پس ما در این آموزش ، سایتی را به جهت خرید شماره به شما معرفی و نحوه تهیه شماره مجازی آمریکا و کانادا از فروشگاه نامبرکال را آموزش میدهیم.

در ابتدا نیاز است قبل از خرید و انتخاب شماره مجازی، در وبسایت نامبرکال ثبت نام نمایید.

  • شماره مجازی آمریکا

از شماره آمریکا بیشتر در جهت دور زدن تحریم ها استفاده میشود ، به عنوان مثال در هنگام ثبت نام در سایت های بزرگی همچون اوراکل ، سایت های فروشگاهی واقع در آمریکا مانند آمازون ، ای بی ، سایت های آموزشی  و…. ، نیاز است که شماره همراه خود را تایید کنید ، به دلیل تحریم ها ، پیام های تایید را به تمام کشور ها به جز ایران ارسال میکند که برای دور زدن این مشکل از شماره مجازی نامبرکال استفاده میکنیم.

به جهت خرید شماره مجازی آمریکا به آدرس  https://numbercall.ir/country/usa/ مراجعه نمایید ( پس از ثبت نام ) ، سپس میتوانید برخی از سرویس های موجود برای شماره آمریکا را مشاهده نمایید . به عنوان مثال ما قصد داریم شماره مجازی تلگرام را تهیه کنیم.برای اینکار از لیست ، گزینه دریافت شماره ( رو به روی گزینه تلگرام ) را انتخاب میکنیم تا وارد صفحه قیمت ها و… شویم .

سپس گزینه خرید شماره را انتخاب میکنیم تا وارد صفحه دریافت شماره اختصاصی خود شویم:

در قسمت شماره شما ، شماره را کپی کنید و سپس شماره را در تلگرام وارد میکنیم و منتظر میمانیم که کد تایید را ارسال کند .

بعضی مواقع ممکن است متوجه این موضوع نشوید که تلگرام پیام میدهد که با شماره شما تماس خواهیم گرفت ! در این صورت ، گزینه ارسال اس ام اس را انتخاب کنید تا کد تایید را برای شما ارسال کند تا در پنل نمایش داده شود.

در صورتی که شماره ریپورت یا مسدود باشد ، در ابتدای ثبت نام خطا میدهد و کد ارسالی برای شما ارسال نمیکند ، در این صورت هیچ مبلغی از شما کسر نشده و میتوانید شماره دیگری را انتخاب نمایید.

  • شماره مجازی کانادا

نحوه تهیه شماره مجازی کانادا هم مشابه آمریکا میباشد . بدین منظور به صفحه اصلی مراجعه نمایید و لیست تمام برنامه ها را میتوانید مشاهده نمایید . در صورتی که برنامه و اپلیکیشن  و سایت مورد نظر در لیست وجود نداشت ، از گزینه شماره آزاد استفاده نمایید تا آزادانه در هر جایی بتوانید از شماره استفاده نمایید.

از شماره مجازی کانادا بیشتر برای ثبت نام در برخی از دانشگاها برای آموزش های مجازی استفاده میشود . همچنین در برخی مواقع برخی از سایت های کانادایی ممکن است فقط از شمارهای کانادا برای ثبت نام استفاده کنند و شماره کشور دیگری را نپذیرند.

اگر به هنگام خرید و … به مشکل برخورد کردید ، در قسمت نظرات ، سوالات خود را ارسال نمایید تا تیم نامبرکال در کمترین زمان به شما پاسخ دهند.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا