آناماریا پرودان ، مدل و مدیربرنامه معروف فوتبال کیست؟

در این مطلب از جدولیاب، توضیحاتی درباره آناماریا پرودان ، مدل و مدیربرنامه معروف فوتبال خواهیم داشت! با ما همراه باشید. آناماریا پرودان ، مدل اهل رومانی و متولد ۱۷ دسامبر سال ۱۹۷۲ میلادی ، این روزها به عنوان یکی از معروف ترین افراد شناخته می شود. وی فارف التحصیل دانشکده حقوق دانشگاه ملی رومانی است. جالب است بدانید او زمانی به عنوان مدل فعالیت داشت، اما به خاطر اینکه ارتباطات خوبی در کشور خود یعنی رومانی داشت، توانست به عنوان ایجنت یا مدیربرنامه ، فعالیت ‌های خود را آغاز کند.

آناماریا پرودان که ۴۷ سال سن دارد، توانست با یک ازدواج فوتبالی خود را وارد مستطیل سبز کند! لارنتیو رگامکاپف ، هافبک سابق تیم ملی رومانی با آناماریا پرودان ازدواج کرد! حاصل این ازدواج، آشنایی کامل وی با فعالیت های فوتبالی بود. در واقع او ورود به دنیای فوتبال را مدیون ازدواج با لارنتیو رگامکاپف است!

نقل و انتقالات و جابه ‌جایی مربیان و بازیکنان در کشور رومانی عمده فعالیت آناماریا پرودان در رومانی است! پرودان گران قیمت ‌ترین انتقال را در رومانی  ثبت کرده است! در سال ۲۰۱۶ میلادی ، او نقش اصلی را در انتقال نیکولا استانچیو از تیم فوتبال استوابخارست به تیم فوتبال اندرلخت داشت. قراردادی که با مبلغ ۹ میلیون پوند ثبت شد و گران ‌ترین انتقال رومانی لقب گرفت! او همچنین مدیربرنامه ‌های آدرین موتو ، بازیکن سابق تیم‌ های یوونتوس و چلسی نیز بود.

آناماریا پرودان اما این روزها دنبال آغاز کردن راهی جدید برای شروع یک فعالیت جدید است! او اخیرا در تلاش است تا باشگاهی در رومانی را خریداری کند و نام خود را به عنوان مالک سر زبان ‌ها بیندازد. او در نظر دارد تا با ۶۳۰ هزار پوند باشگاه هرمانشدارت را تصاحب کند!

فعالیت گسترده آناماریا پرودان در اینستاگرام

پرودان به واسطه اینکه مدل بوده است، فعالیت زیادی در اینستاگرام دارد و عکس ‌های مختلفی را به اشتراک گذاشته است! او با نزدیک به ۶۵۰ هزار دنبال ‌کننده در اینستاگرام یکی از پرطرفدارترین چهره‌ های رومانی به شمار می آید. جالب است بدانید فعالیت پرودان در دنیای مدلینگ در ۴۷ سالگی هم تمام نشده است و همچنان در آگهی ‌های تلویزیونی و برندهای مختلف ظاهر می‌ شود.

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا