آکشی کومار بازیگر ۵۳ ساله هندی کیست؟ + ماجرای اقدام عجیب و چندش آور وی

در این مطلب از جدولیاب ، توضیحاتی درباره آکشی کومار بازیگر ۵۳ ساله هندی و همچنین ماجرای اقدام عجیب و چندش آور وی خواهیم داشت! با ما همراه باشید. آکشی کومار (अक्षय कुमार) با نام اصلی با نام راجیو هاری اوم باتیا ، یکی از بزرگ ترین بازیگران هندی بالیوود متولد ۹ سپتامبر ۱۹۶۷ میلادی در امریتسار پنجاب می باشد.

پدر آکشی کومار یک افسر ارتش بود و مادر وی نیز آرونا بهاتیا نام داشت. از دورانی که بسیار جوان بود، به عنوان یک اجراکننده شناخته شده بود؛ به خصوص به عنوان یک رقصنده! او پیش از اینکه به بمبئی برود، در چانی چوک دهلی بزرگ شد. او در مدرسه دان بسکووسپس کالج گوروناناک خالسای بمبئی درس خواند. پس از گرفتن کمربند سیاه تکواندو در هند، یک دوره هنرهای رزمی را در بانکوک تایلند گذراند، در آنجا موای ‌تای (Muay Tha) آموخت و به عنوان آشپز و پیش‌ خدمت شروع به کار کرد.

سپس به بمبئی بازگشت و آموزش هنرهای رزمی را آغاز کرد. یکی از شاگردان وی که عکاس بود به او پیشنهاد مدل شدن داد. شاگرد وی به او یک کار مدلینگ در یک شرکت کوچک داد. او برای دو ساعت جلوی دوربین ژست گرفت. به دلیل حقوق بهتر، او مدل بودن را انتخاب کرد. یک روز صبح او پرواز خود را برای یک آگهی در بنگلور از دست داد. ناامید شده از خود، طبق عادت همیشگی به همراه نمونه کارهای خود دور چند استودیوی مختلف چرخید و خوشبختانه عصر همان روز او برای نقش اصلی فیلم دیدار انتخاب شد!

آکشی کومار معمولا در فیلم‌ های رزمی و ماجراجویانه و اخیرا در فیلم‌ های کمدی به بازی پرداخته ‌است. او از سال ۱۹۹۰ میلادی تاکنون در بیش از ۱۰۰ فیلم ایفای نقش کرده ‌است. اولین فیلمی که در نقش اول بازی می‌ کرد، فیلم سوگند نام دارد که در سال ۱۹۹۱ میلادی ساخته شده ‌است. آخرین فیلم او که در سال ۲۰۱۲ میلادی به روی پرده سینماها رفت، رودی راتهور نام دارد که بعد از گذشن هفت سال اکشی کمار بار دیگر در نقشی اکشن در این فیلم ظاهر شده‌ است.

او تا حالا چندین بار برای جایزه فیلم فیر کاندید شده‌ است و دو بار موفق به کسب این جایزه شده است. او در بیشتر فیلم‌ های خود، نقش‌ های بدلکارانه را خود ایفا می ‌کند و به همین علت به جکی چان هند شهرت دارد. او بیشترین فیلم موفق را بعد از امیتاب باچان دارا است؛ که (از سال ۲۰۰۰ میلادی تا به حال فیلم‌ های موفق بسیار زیادی در ژانرها مختلف بازی کرده ‌است) او اولین نفر در هند بود که باشگاه ۱۰۰۰، ۲۰۰۰ و ۳۰۰۰ کرور را فتح کرده ‌است و نزدیک ۴۰۰۰ کرور است.

او یکی از بزرگ ترین بازیگران هندوستان است و به نام پادشاه همه ی ژانرها معروف است!

ماجرای اقدام عجیب و چندش آور آکشی کومار

به تازگی آکشی کومار در یک مصاحبه اعلام کرده است که به صورت روزانه ادرار گاو می‌ نوشد!

آکشی کومار اخیرا در یک برنامه تلویزیونی شرکت کرده است که در آن ستاره ‌های مشهور باید به سفر دو روزه ‌ای به طبیعت رفته و با چالش ‌های متعدد روبرو شوند. در این مسابقه اکشی کومار مجبور به خوردن چای ادرار فیل شده است!

زمانیکه در مصاحبه جدید خود از آکشی پرسیده شد چطور تونستی چای ادرار فیل رو بنوشی؟ او گفت: اصلا نگران نبودم. من هر روز به توصیه ‌های آیورودا (طب سنتی هند)، ادرار گاو می ‌نوشم پس نوشیدن این چای برام مشکلی نداشت!

وی در این مصاحبه گفته است: ایورودا به سانسکرت علم زندگی معنا می ‌دهد و در واقع روش طبی باستانی هند است و از این بابت هیچ ترسی ندارم و در وقت نوشیدن ادرار گاو بی اندازه هیجان ‌زده هستم!

طبق عقاید هندوها، گاو حیوانی مقدس است و برخی از مردم این کشور هنوز باور دارند که ادرار گاو از نظر طبی و دارویی مفید است و برای افراد مبتلا به سرطان و دیابت نیز مفید می‌ باشد.

آکشی کومار در اینستاگرام

https://www.instagram.com/akshaykumar

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا