آیا جواد جوادی با مرضیه مقدم در سریال بچه مهندس ۴ ازدواج می کند؟

داستان سریال بچه مهندس ۴ به کارگردانی علی غفاری و تهیه‌کنندگی سعید سعدی در تاریخ معاصر و در سه فاز کودکی، نوجوانی و جوانی شخصیت اصلی مطرح می‌شود که پیش از این فصل‌های اول ، دوم و سوم این سریال پخش شده است.

یکی از موضوعات فصل چهارم سریال بچه مهندس ماجرای ازدواج جواد جوادی و مرضیه مقدم است. آیا این دو می توانند تشکیل خانواده بدهند یا جواد یک بار دیگر شکست می خورد؟

مرضیه در سریال بچه مهندس ۳

پایان ماجرای مژگان

جواد جوادی از کودکی و زمانی که در پرورشگاه بود به مژگان علاقه داشت اما همان طور که در فصل سوم دیدیم مژگان بعد از بازگشت از آمریکا دچار تحولات زیادی شده بود. جواد هنوز او را دوست داشت و سعی می کرد نظر مژگان را برای ازدواج جلب کند اما بعد به این نتیجه رسید که دیگر باید قید عشق دوران کودکی و نوجوانی را بزند.

جواد در برابر انتخابی تازه قرار گرفته بود. هر چند مرضیه مقدم در ابتدا به عنوان رقیب جواد وارد داستان شد و آنها چالش هایی با هم داشتند اما به تدریج رابطه شان شکل گرفت. تا جایی که در نهایت سکانس خواستگاری جواد از مرضیه را شاهد بودیم؛ سکانسی که به یکی از صحنه های ماندگار در سریال بچه مهندس تبدیل شد.

مرضیه به جواد پاسخ مثبت داده و ظاهرا مشکلی وجود ندارد اما این فقط ظاهر قضیه است.

محمدرضا رهبری در نقش جواد جوادی در سریال بچه مهندس 4

افت و خیزهای زندگی جواد در بچه مهندس ۴

زندگی جواد جوادی در بچه مهندس ۴ که نقش او را محمدرضا رهبری بازی می کند باز هم با افت و خیزهایی همراه است. بار دیگر مشکلات زندگی در برابر این مهندس دوست داشتنی قد علم می کنند و او باید با بدیه ها مبارزه و سعی کند گره ها را باز کند. این اتفاقات بخش  زیادی از انرژی و وقت جواد را می گیرد. از طرفی او باید به پدر مرضیه بقبولاند که گزینه مناسبی برای دامادی است.

پدر مرضیه اگرچه همیشه جواد را حمایت کرده اما این بار کار ساده نیست و به درس و دانشگاه ختم نمی شود بلکه موضوع زندگی دخترش است. مرضیه که نقش او را مهشید جوادی بازی می کند دختری است که در خانواده ای حمایتگر بزرگ شده و این حمایت ها همچنان ادامه دارد و همین هم باعث می شود والدین مرضیه در ازدواج دخترشان با جواد دچار تردیدهایی شوند.

جواد و مرضیه باید بیشتر همدیگر را بشناسند. جواد زندگی خاصی داشته و مرضیه باید بیشتر با او آشنا شود. خصوصیاتش را بشناسد. با کمبودهایش آشنا شود و … این هم یکی دیگپر از چالش ها بای ازدواج این دو نفر است.

در نهایت به نظر می رسد رابطه مرضیه و جواد به جدایی ختم نشود اما با قطعیت هم نمی توان گفت این دو در فصل چهارم بچه مهندس با هم ازدواج می کنند.

بیوگرافی مهشید جوادی

متولد سال ۱۳۷۴ در شهر ارومیه است. مهشید جوادی ۲۳ ساله هنوز ازدواج نکرده و مجرد است.مهشید با نقش مرضیه مقدم در سریال بچه مهندس ۳ و همچنین جوانی مارال در سریال آناماولین تجربه بازیگری حرفه ای خود را انجام داد او با این مجموعه محبوبیت پیدا کرد . او تئاتر کار میکرده و در سریال دریا هم نقش افرینی کرده است . در ۱۴ سالگی کلاس های خبرنگاری و گویندگی را گذراند تا اینکه مدتی بعد به تئاتر پیوست و در سال ۹۴ وقتی ۲۰ ساله بود با سریال حورمت وارد شبکه استانی شد، سال ۹۵ هم سریالی با محوریت دریاچه ارومیه با نام دریا از وی در شبکه شما پخش شد.

عکس های مهشید جوادی

مهشید جوادی در نقش مرضیه مقدم
مهشید جوادی در نقش مرضیه مقدم

مهشید جوادی در سریال بچه مهندس ۳

مهشید جوادی در نقش مرضیه مقدم
مهشید جوادی در نقش مرضیه مقدم
مهشید جوادی در نقش مرضیه مقدم
مهشید جوادی در نقش مرضیه مقدم

 

۴.۱ ۳۲ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
14 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
زینب
زینب
2 سال قبل

به نظر من اگر جواد با مرضیه ازدواج کنه عالیییی و جذاب تر میشه

معین
معین
2 سال قبل

بنظر من آخر مرضیه جواد بهم. نمیرسن..
چون مرضیه خیلی محل ب جواد نمیده.

و بنظرم مژگان رفت توی گروه تروریس داعش
و .. بنظرم. اونی ک میخاد دکتر تفیقی بکش مژگان..

یکتاجون
یکتاجون
2 سال قبل

ب نظرمن ازدواج جواد با مرضیه داستان رو میتونه به اوج جذابیت برسونه
مژگانی که این همه سال جواد رو سردرگم رها کرد وبه فکر کارهای خودش بود ودادن یک پیام ساده را از جواد بیچاره دریغ کرد لیاقت جواد را ندارد

محمد
محمد
2 سال قبل
پاسخ به  یکتاجون

اره اگ ازدواج کنن عالیه و زیباترم میشه …

سارا
سارا
3 سال قبل

فقط میخوام بگم این سریال یه پیام خیلی خوبی در ارتباط با نامحرم داشت .اینکه مژگان با یه رفتن به آمریکا از اسلام کشورش زد اما مرضیه بهداشت حیا خودش برای کشور خودش خدمت میکنه من مطمئنم که جواد با مرضیه ازدواج میکنه??

بشارت
بشارت
3 سال قبل

سلام مهشید خانم گل ؛ خواستم بگم حجاب به شما خیلی خیلی میاد موفق باشید

سجاد
سجاد
3 سال قبل

بنظر مرضیه عاشق جواد شده واگه باهم ازدواج کنن خیلی قشنگ میشه سریال دوتایی ناز ودل ربا هستن اونم

فاطمه
فاطمه
3 سال قبل

بنظر من این سریال داستانش هر جور که باشه با وجود بازیگران خوبش و نویسنده و کارگردانش یک سریال عالیهههه اما ازدواج مرضیه و جواد سریال رو هیجان انگیز میکنه و حذاب میشه

هستی
هستی
3 سال قبل

به نظر من مرضیه خیلی بهتر از مژگانه مژگان اگه دلش میخواست میتونست جواد رو پیدا کنه یا از ایمیلش یا از پرورشگاه

علی
علی
3 سال قبل

رسیدن جواد به مژگان یه موضوعیه که قابل حدسه بنابراین کارگردان و نویسنده قطعا یه کاری میکنن که سریال پایان متفاوتی داشته باشه هرچند باید منتظر موند تاببینم (حدیث چهره پرداز)چجوری نقش مژگان رو بازی میکنه…و احساس اون به جواد چجوریه..
ازدواج مرضیه و جواد خیلی هیجان انگیز تره.

فطرت
فطرت
3 سال قبل
پاسخ به  علی

این اصلا معنی ندارد من که مژگان و جواد رو باهم دوست دارم اصلا اگه این اتفاق بیفته من از این سریال متنفر میشم ????

فاطی
فاطی
3 سال قبل

مژگان لیاقت جواد رو نداشت. از اول نداشت.
به نظرم مرظیه خیلی بهتره تا مو مو

محمد
محمد
2 سال قبل
پاسخ به  فاطی

اره افرین . جواد بامرضیه خیلی جذاب ترش میکنه سریالو

....
....
3 سال قبل

به نظرم اگه بمونه خیلی بد میشه
ینی چی اصلا پایه و اساس فیلم این بوده که جواد به مژگان برسه

دکمه بازگشت به بالا