آیا سلمان و شیرین در فصل سوم سریال نون خ با هم ازدواج می کنند؟

یکی از موضوعات سریال نون-خ که در فصل دوم به نتیجه نرسید و قرار است در فصل ۳ شاهد ادامه آن باشیم ماجرای ازدواج شیرین است. شیرین با بازی ندا قاسمی دو خواستگار دارد. یکی شاگرد نانوا و دیگری سلمان با بازی کاظم نوربخش. ظاهرا در فصل سوم خبری از عشق شاگرد نانوا نیست و این سلمان است که رقیب را کنار زده است.

پشت صحنه خواستگاری سلمان از شیرین

جام جم در گزارشی از پشت صحنه سریال نون- خ نوشت: سکانسی که قرار است ضبط شود، مربوط به قسمت‌های ۱۱ تا ۱۳ سریال و یکی از قسمت‌ها درباره خواستگاری سلمان از شیرین است. سلمان را که حتما می‌شناسید. همان جوانی که عاشق و دلداده دختر کوچک نورالدین است و با اعتمادبه‌نفسی که دارد، مدام خودش را به دیگران داماد خانواده خانزادی معرفی می‌کند. سلمان با بازی کاظم نوربخش که کت‌وشلوار سفیدی به تن کرده و گل رز قرمزی در جیب کتش دارد و هدیه‌ای که به شکل کاملا کمدی بسته‌بندی‌شده را در دست و شیرین با بازی ندا قاسمی که در کنار نورالدین خانزادی و اهالی خانه ایستاده است.

به‌محض این‌که سلمان حرف از خواستگاری و علاقه شیرین به خودش می‌زند، روناک با بازی صهبا شرافتی همان دخترعمه قلدر شیرین به سمت او هجوم می‌آورد که خانم‌های خانه سعی دارند خشم او را مهار کنند. این سکانس از زوایای مختلف بارها ضبط می‌شود و دوربین‌ها در نقاط مختلفی قرار می‌گیرند تا این سکانس را بگیرند. به‌قدری این سکانس جالب است که باعث خنده عوامل و خبرنگارها در پشت‌صحنه می‌شود.

بعدازآن نوبت به سکانسی می‌رسد که باید جلوی در خانه گرفته شود. به همین دلیل فیلمبردارها دوربین و تجهیزات را به کوچه منتقل می‌کنند. در این سکانس کیوان با بازی سیروس میمنت گویا با همسرش فریده قهر است و به همین دلیل یک نوازنده دف با خودش آورده و مقابل خانه نورالدین روی سکویی نشسته و زیر آواز زده است و به نوعی از همسرش فریده دلجویی می‌کند. ظاهر کیوان هم به نسبت فصل‌های قبل تغییر کرده.

به گفته خودش به خاطر خواسته همسرش موهایش را رنگ کرده است. این سکانس با چند بار برداشت گرفته می‌شود. از آنجا که کرونا در داستان این فصل از سریال نفوذ کرده، بازیگران با ماسک بازی می‌کنند. اما هنگام گفتن دیالوگ‌ها ماسک‌هایشان را برمی‌دارند. از یکی از عوامل سوال می‌کنم خانه‌های روستایی را شما ساخته‌اید و او هم در پاسخ می‌گوید که همه خانه‌ها را بازسازی کرده‌اند. به‌خصوص داخل خانه‌ها که وسایل و نشانه‌های کردی را از کرمانشاه خریداری کرده‌اند.

گفت و گو با کاظم نوربخش بازیگر نقش سلمان در سریال نون خ ۳

کاظم نوربخش را دیگر با نام سلمان می‌شناسند؛ همان خواستگار سمج تپل که به همراه گاوش جاناتان پس از زلزله در سیاه‌چادرها موقعیت‌های کمدی شیرینی را برای ما خلق کردند. او در گفت‌و‌گو با جام‌جم از تجربه بازی در این سریال و فصل سوم و ماجراهای سلمان‌خان گفت:

*از ظواهر امر این‌طور پیداست که قرار است سلمان به وصال یار برسد و با شیرین ازدواج کند.

(می‌خندد). سلمان لباس دامادی به تن دارد اما هنوز هیچ چیزی مشخص نیست. داریم به پایان قصه می‌رسیم اما هنوز که خبری نیست.

*چقدر سلمان و قصه‌اش در فصل سوم پررنگ‌تر شده و حضور بیشتری دارد؟

به نقش سلمان اضافه‌تر شده و حضور بیشتری در فصل سوم دارد. سلمان گره‌هایی را در داستان می‌اندازد که شاید برای بیننده‌ها خیلی جذاب باشد.

*هنوز هم همان خنده‌های معروفش را دارد؟

بله(می‌خندد). هم خنده‌های معروفش را دارد و هم بجاتر می‌خندد.

*عاقل‌تر نشده؟

نه؛ البته با اعتمادبه‌نفس همه‌جا می‌گوید که من باسوادم و کلماتی را به زبان می‌آورد و همه به او شک می‌کنند که شاید شخصیتش تغییر کرده اما هنوز همان سلمان است و عاقل نشده.

*این سریال و نقش سلمان خیلی بین مردم و مخاطبان گل‌کرده اما چقدر بین همکاران‌تان دیده‌شده و از زمانی که با این سریال دیده شدید پیشنهادهای‌تان بیشتر شده؟

خوشبختانه مردم ارتباط خوبی با سریال و این شخصیت برقرار کرده‌اند و خوشحالم که من هم با این سریال دیده شدم چون پیشنهاد بازی زیاد به من می‌شود و به این معناست که دوستان هنرمند هم مخاطب سریال هستند و برای من باعث افتخار است. من بابت هر پیشنهاد کاری با آقای آقاخانی مشورت می‌کنم چون همشهری ماست و از طرفی من مدیونش هستم؛ البته من برای این کار تست دادم ولی در سال‌های دور با آقای آقاخانی کار نمایش کرده بودم.

*پس شما را از سال‌های دور می‌شناسد؟

بله باوجود این‌که ما در سال‌های خیلی دور با هم همکاری داشتیم اما برای این کار تست دادم و پذیرفته شدم چون برای ایشان کار مهم است و دلیل محبوب‌شدن سریال همین است که کارگردان و تهیه‌کننده بسیار حرفه‌ای عمل کرده‌اند و نگاه‌شان به کار جدی بوده است.

*به عنوان یک کرد حس‌تان نسبت به سریال چیست؟ آیا توانسته فرهنگ و رسوم کرد را به‌درستی به مخاطبان نشان بدهد؟

از آنجا  که آقای آقاخانی خودش کرد است به همین دلیل شناخت دقیقی از این فرهنگ و آداب و رسوم دارد. متاسفانه پیش از این چون آشنایی با این فرهنگ و قومیت  کم بود ذهنیت کامل و جامعی در جامعه نسبت به کردها وجود نداشت اما از زمانی که این سریال تولید و پخش شد، نگاه مردم نسبت به کردها  کامل‌تر شد.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا