آیا فرزاد حسنی به تلویزیون برمی گردد؟

ذر این مطلب از سایت جدولیاب می خوانید که با رفتن مرتضی میریاقری از معاونت سیما و حضور حمید شاه‌آبادی فرزاد حسنی و چند مجری دیگر شانس بالایی برای بازگشت به تلویزیون پیدا کرده‌اند. در تلویزیون رابطه معناداری میان مدیران و مجریان وجود دارد. اگر مدیر همراه باشد می تواند شرایط اجرای مجریان را فراهم کند. در تلویزیون رابطه معناداری میان مدیران و مجریان وجود دارد. اگر مدیر همراه باشد می تواند شرایط اجرای مجریان را فراهم کند.

فرزاد حسنی

آخرین برنامه ایی که حسنی در تلویزیون داشته اکسیر است که اردیبهشت ۹۵ همزمان با شروع فعالیت مرتضی میرباقری متوقف شد. و فرزاد حسنی دیگر در تلویزیون اجرا نداشت. همین اتفاق نشان داد رابطه معاون سابق با فرزاد حسنی شکرآب بوده است. حسنی پیش‌تر هم سابقه ممنوع‌الکاری داشته که معروف ترین آنها به سال ۸۶ و بعد از حواشی برنامه کوله پشتی بر می گردد. او بعد از این ممنوع‌الکاری به تلویزیون برگشت چند ویژه برنامه نوروزی شبکه سه را اجرا کرد و با حضور اصغر پورمحمدی به عنوان معاون سیما اجرای برنامه اکسیر را بر عهده گرفت.

فرزاد حسنی در این مدت اجرای برنامه‌های اینترنتی را قبول نکرد و از صدا و سیما جدا نشد و باید دید با حضور حمید شاه‌آبادی آیا شاهد بازگشت فرزاد حسنی به تلویزیون خواهیم بود.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا