آیدین ختایی مجری مسابقه تهمتن کیست؟ + بیوگرافی و عکس

آیدین ختایی از جمله ورزشکاران مشهوری است که در شبکه نسیم مسابقه تهمتن را اجرا می کند.آیدین ختایی تا پیش از اجرای مسابقه تهمتن نیز چهره ای شناخته شده بود. او را هم به عنوان ورزشکار بارها و بارها دیده بودیم و هم شاهد نقش آفرینی هایش در سریال های تلویزیونی بودیم. آیدین ختایی روز ۲۴ اردیبهشت سال ۱۳۶۳ به دنیا آمد. او خواهری دارد که همیشه به عنوان حامی تشویقش کرده است. آیدین از کودکی به ورزش علاقه داشت و از سن کم تکواندو را شروع کرد. او سپس مدتی سراغ ورزش کشتی رفت و علاون بر آن بسکتبال را هم امتحان کرد.آیدین ختایی علاقه ای هم به فوتبال داشت و در تیم سایپا دروازه بانی را آزمود اما مهم ترین علاقه این ورزشکار که همیشه آن را به صورت جدی دنبال کرده بدنسازی و پرورش اندام است.

آیدین ختامی

شهرت آیدین ختایی در مردان آهنین

مردان آهنین مسابقه ای جذاب و پرطرفدار بود که چند سال متوالی با اجرای رضا جادوانی در ایام نوروز از شبکه سه پخش می شد. آیدین به تشویق خواهرش در سال ۸۳ در این مسابقه شرکت کرد. او در کیش با قوی ترین مردان ایران به رقابت پرداخت و این در حالی بود که فقط ۱۹ سال داشت.

ختایی یک سال بعد باز هم در این مسابقه شرکت کرد و این بار به مقام چهارم دست یافت. او از طریق مردان آهنین به شهرت زیادی رسید.

سابقه بازیگری آیدین ختایی

آیدین ختایی به بازیگری نیز علاقه داشت و فیزیک او برای برخی نقش ها بسیار مناسب بود. او در سریال مختارنامه بازی کرد و اگر یادتان باشد نقش غول شامی را برعهده داشت.

سریال رمضانی از یادها رفته دیگر تجربه آیدین در بازیگری است که در آن مجموعه نیز نقش یک بوکسور را برعهده داشت که باید با شخصیت اصلی این سریال مسابقه می داد. ختایی باز هم سابقه بازیگری دارد و از جمله می توان به سریال بچه های نسبتا بد اشاره کرد.

ختایی؛ مجری مسابقه تهمتن

 خراسان نوشت: مجری اصلی مسابقه تهمتن آیدین ختایی است و بهداد سلیمی نیز در کنار او حضور دارد. از آنجایی که مسابقه ورزشی است، حضور چنین افرادی در مسابقه کاملا توجیه دارد و انتخاب‌های مناسبی بوده‌اند. ختایی و سلیمی هرکدام هدایت‌گر و مربی یکی از ورزشکاران هستند و هنگام انجام چالش‌ها، آن‌ها را تشویق و راهنمایی می‌کنند، در نتیجه این دو چهره نیز به نوعی با هم در رقابت هستند. علاوه بر رقابت، میان آن‌ها ارتباط دوستانه و صمیمانه‌ای هم به عنوان مجری برقرار است. آیدین ختایی و بهداد سلیمی با هم درباره نقاط قوت، اشتباهات شرکت‌کنندگان و عملکرد آن‌ها صحبت می‌کنند.

مسابقه «تهمتن» چالش‌های مختلفی دارد و هر قسمت با حضور چهار شرکت‌کننده پخش می‌شود. ورزشکاران در چالش‌هایی با نام «مغناطیس»، «چرخ گردون» و «زیگورات» شرکت می‌کنند و برنده نهایی در مرحله «زیگورات» مشخص می‌شود. در هر چالش شرکت‌کنندگان دو به دو با یکدیگر رقابت می‌کنند. چالش‌های این مسابقه به قدرت بدنی و سرعت عمل بالایی نیاز دارد. رقابت دو شرکت‌کننده همزمان با یکدیگر و زمان نسبتا کوتاه بازی‌ها، هیجان مسابقه را بالا می‌برد و حس هیجان به مخاطب هم منتقل می‌شود. این امتیاز مهمی برای «تهمتن» است و باعث جذابیت آن می‌شود. با توجه به فضای رقابتی مسابقه، تماشاگران حاضر در استودیوی «تهمتن» در مقایسه با دیگر برنامه‌ها شور و حال متفاوتی دارند. آن‌ها ایستاده و پرشور شرکت‌کننده را تشویق می‌کنند و جو خوبی بر مسابقه حاکم است. «تهمتن» چهار فصل و ۱۰۰ قسمت دارد،قهرمانان هر فصل در مرحله فینال فینالیست‌ها رقابت می‌کنند تا برنده معرفی شود.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا