احسان منصورى بازیگر نقش بازپرس در سریال قورباغه کیست؟ + بیوگرافی و اینستاگرام

در این مطلب از جدولیاب، توضیحاتی درباره احسان منصورى بازیگر نقش بازپرس در سریال قورباغه خواهیم داشت! با ما همراه باشید. ‏‎پس از پخش قسمت سوم سریال قورباغه به نویسندگی و کارگردانی هومن سیدی، از پوستر شخصى کاراکتر بازپرس با بازى احسان منصورى رونمایى شد!

از مهم ‌ترین آثار احسان منصوری می ‌توان به فعالیت در فیلم محمد رسول الله اشاره کرد! احسان منصوری در سال ۱۳۹۳ شمسی، دوره ‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در تولید اثر مهمی حضور داشت. اثر مهم احسان منصوری در این سال، فعالیت در فیلم محمد رسول الله به کارگردانی مجید مجیدی محسوب می ‌شود.

احسان منصوری فعالیت حرفه ‌ای خود را از سینما آغاز کرده است و سال ۱۳۹۳ شمسی، در فیلم محمد رسول الله به عنوان چهره‌ پرداز فعالیت داشته است که توانست با مهارت خود، خود را میان اهالی سینما مطرح کند. احسان منصوری توانست با فعالیت در فیلم محمد رسول الله تجربه حرفه ‌ای موفقی را برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگران بزرگ و باتجربه ‌ای نظیر علیرضا شجاع ‌نوری، مهدی پاکدل، مینا ساداتی و ساره بیات توانست سطح کاری او را متحول کند.

احسان منصوری ، بازیگر ایرانی سینما و تلویزیون و چهره‌پرداز در سریال قورباغه به کارگردانی هومن سیدی نیز نقش آفرینی کرده است. این مجموعه، داستانی درام و اجتماعی دارد! داستان این سریال به مشکلات جامعه و تاثیرات آن بر روی هر فرد می ‌پردازد. در خلاصه داستان این سریال آمده ‌است:

” من همیشه یه صندلی واسم کم بوده، کتم واسم تنگ بوده، کفشام برام کوچیک بوده، ساعتم خواب می ‌مونده و من ازش جلوتر حرکت می‌ کردم، دنیا برای من جای کوچیکیه، احساس می ‌کنم همه جا بستس و نمی‌تونم نفس بکشم، انگار همه این لحظه‌ ها رو قبلا دیدم، درختا، صدای آبشار، قورباغه‌ ها، اونا رو زمانی می ‌بینم که در حال مردنم. “

بد نیست بدانید وی در تجربه ی قبلی خود در عرصه بازیگری در فیلم سینمایی پاندای قرمز به کارگردانی علی پاک نیا و به تهیه کنندگی مهبد عقبری به ایفای نقش پرداخته بود!

در خلاصه داستان فیلم سینمایی پاندای قرمز این چنین آمده است: ” راننده ‌ای آرزوی سفر به دانمارک را در ذهن خود می ‌پروراند، از قضا مسافری سوار می ‌کند که بعد از ۸ سال از دانمارک بازگشته است و… “

احسان منصورى در اینستاگرام

https://www.instagram.com/ehsanmansourii7

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا