اسامی بازیگران سریال از سرنوشت فصل ۳ + عکس

در این پست از جدول یاب اسامی بازیگران سریال از سرنوشت در فصل سوم و عوامل این سری از سریال را در زیر می خوانید همین طور زمان پخش این سریال.

خلاصه داستان فصل سوم سریال «از سرنوشت»

داستان کلی آن از رفاقت هاشم و سهراب دو پسربچه پرورشگاهی آغاز می‌شود. آن‌ها از کودکی در این مرکز زندگی می‌کنند تا به مرحله نوجوانی و جوانی می‌رسند. آن‌ها که آرزو‌های بزرگی را در سر می‌پرورانند، فراز و نشیب‌های زندگی‌شان محور روایت اتفاقات این سریال قرار می‌گیرد.

فصل سه مجموعه تلویزیونی «از سرنوشت» به کارگردانی محمدرضا خردمندان و علیرضا بذرافشان آبان ماه ۹۹ پخش می‌شود.

اسامی بازیگران سریال از سرنوشت فصل ۳

بازیگران اصلی در فصل سه تغییر نکردند اما تعدادی بازیگر به این فصل اضافه شدند، مونا کرمی، محمد حسن حسینیان، فریده دریامج، فرخنده فرمانی زاده، فاطمه شکری، مسعود انتظاری از جمله این بازیگران هستند.

همچنین حسین پاکدل در فصل سه این سریال هم به ایفای نقش پرداخته است و آتش تقی پور و محمدعلی تقوی نیز در فصل سه بازی ندارند.

مجید واشقانی، کامران تفتی، لیلا بلوکات، مریم کاظمی، فریبا نادری، علیرضا استادی، مهدی صبائی، مائده طهماسبی و علیرضا آرا، پوریا پورسرخ از بازیگرانی هستند که در دو فصل این سریال به ایفای نقش پرداختند. همچنین فاطیما بهارمست، مرضیه موسوی از بازیگران جوان این سریال هستند. دارا حیایی و کیسان دیباج نیز از بازیگران نقش‌های اصلی این سریال در فصل دو هستند.

این سریال ۶۰ قسمتی توسط جمعی از نویسندگان به سرپرستی محمد محمود سلطانی و نویسندگی روح ا… صدیقی، سارا خسرو آبادی و مسعود کرمی به نگارش درآمده است.

فصل اول و دوم سریال «از سرنوشت» به کارگردانی محمدرضا خردمندان و علیرضا بذرافشان و تهیه کنندگی علی اکبر تحویلیان بهمن و اسفند ۹۸  از شبکه دو سیما پخش شد. فصل سوم از سرنوشت اواخر آبان ۹۹ از شبکه ۲ پخشش شروع شد و آخرین قسمت آن هفته سوم آذر به پایان می رسد.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
2 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
مریم . ک
مریم . ک
2 سال قبل

سریال بسیار جذاب و جالبی است ممنون از همه بازیگران و کارگردان و …

فاطمه از چایپاره
فاطمه از چایپاره
4 سال قبل

سلام با تشکر از سریال عالیتون بهترین سریال عمرم بود تو رو خدا فصلای بعدیشم بسازین اما اقای دارا حیایی و کیسان دیباج رو حذف نکنین خیلی عالی هستن اینا ادامه بدین

دکمه بازگشت به بالا