اسامی بازیگران سریال ترکی دختران آفتاب + معرفی نقش ها و بیوگرافی

سریال ترکی دختران آفتاب به کارگردانی Metin Balekoğlu در ژانری درام، کمدی، رمانتیک در ۱ فصل ۳۹ قسمتی در استانبول ساخته شده است. تهیه کنندگان این سریال اسماعیل گوندوگو و اینچی کرهان می باشند. این سریال یک مجموعه تلویزیونی ترکیه‌ای با بازی امره کینای، اوریم آلاسیا، تولگا ساریتاش و بورجو اوزبرک است. پخش این مجموعه از ۱۸ ژوئن ۲۰۱۵ از کانال د آغاز و در ۱۹ مارس ۲۰۱۶ به پایان رسید.

سریال ترکی دختران آفتاب

معرفی نقش های بازیگران سریال ترکی دختران آفتاب

مره کینای در نقش هالوگ مرت‌اوغلو
اوریم آلاسیا در نقش گونش
تولگا ساریتاش در نقش علی مرت‌اوغلو
بورجو اوزبرک در نقش نازلی ییلماز
هانده ارچل در نقش سلین ییلماز
برک آتان در نقش ساواش مرت‌اوغلو
میرای آکای در نقش پری ییلماز
Meltem Gülenç در نقش رعنا مرت‌اغلو
Funda Hanlhan در نقش سویلا
Teoman Kumbaracibaşi در نقش احمد مرت‌اوغلو
Süreyya Güzel در نقش اینجی
irem Helvacıoğlu در نقش توچه
Ege Kökenli در نقش ملیسا
Sarp Can Köroğlu در نقش امره
Kanat Hepari در نقش مرت
Sarper Arda در نقش جان
Ali Pınar در نقش ظفر ییلماز

بیوگرافی بورجو اوزبرک بازیگر نقش نازلی

بورجو اوزبرک (Burcu Özberk) بازیگر تئاتر و تلویزیون کشور ترکیه متولد ۱۲ دسامبر ۱۹۸۹ در اسکی شهیر ترکیه است. او از دانشگاه Hacettepe Üniversitesi فارغ التحصیل رشته کنسرواتوار تئاتر می باشد. اولین تجربه بازیگری وی حضور در سریال Muhteşem Yüzyıl (قرن باشکوه) – حریم سلطان در نقش هوریچیان سلطان (Huricihan Sultan) بوده است و بازی وی در این سریال مورد تحسین بینندگان قرار گرفت و باعث شناخته شدنش شد. اما بورجو اوزبـرک ( Burcu özberk ) بعد از بازی در سریال دختران آفتاب guneşin kizlari ستاره اش درخشید و توانست خودشو در دنیای بازیگری ثابت کنه . بورجو اوزبرک بعد از این سریال خیلی معروف و شناخته شد و خیلی طرفدار جمع کرد . بورجو اوزبرک در این سریال نقش دختری به اسم نازلی رو بازی میکرد .

لازم به ذکر است بورجو اوزبـرک ( Burcu özberk ) در این سریال با هانده ارچل همبازی بود و نقش دو تا خواهر دو قلو رو بازی میکردند. از بازیگران دیگر این سریال میتوان به تولگا ساریتاش اشاره کرد.

بیوگرافی هانده ارچل بازیگر نقش سلین

هانده ارچل بازیگر و مدل ترکیه ای در سال ۱۹۹۳ در باندیرما، ترکیه به دنیا آمد. از نقش‌های مهم او می‌توان به بازی در نقش حیات اوزون در سریال عشق حرف حالیش نمیشه در مقابل بوراک دنیز و هم چنین بازی در نقش سلین در سریال دختران آفتاب اشاره کرد. هانده هر مدت یک بار با بعضی از بازیگران و افراد مشهور واربط رابطه عاشقانه می شود و تقریبا با هیچ کدام تا یک مدت طولانی دوست نمی ماند آخرین دوست او murat dalkilic یک خواننده مشهور پاپ است.

بیوگرافی برک آتان بازیگر نقش ساواش مرت‌اوغلو

برک آتان فارغ التحصیل دانشگاه آنادولو در رشته روابط عمومی است و در حال حاضر نیز مشغول تحصیل در  دانشگاه بی کنت در رشته بازیگری می باشد. برک ورزش فوتبال را در یازده سالگی شروع کرد و در ۱۷ سالگی دروازه بان تیم آلتای شد. او پس از ۱۸ سالگی به حرفه ی مدلینگ روی آورد. برک بهترین مدل سال ٢۰۱٢ ترکیه نیز می باشد. برک با سریال Altindagli  پا به عرصه بازیگری گذاشت و پس از آن در سریال همه چی روبراهه مرکز به ایفای نقش پرداخت. برک در این سریال، به عنوان یکی از نقش های اصلی در کنار بازیگرانی همچون ایپک توزجو اوغلو،آسلیهان گونر، بورچین عبدالله و بورا آککاش به هنرنمایی پرداخته است.

برک پس از این سریال، در سال ۲۰۱۵ در سریال دختران آفتاب حاضر شد و در کنار بازیگران معروفی همچون امره کینای، اوریم آلاسیا، تولگا ساریتاس، بورجو اوزبرک، هانده ارچل و ایرم حلواجی اوغلو نقش اصلی ساواش را برعهده گرفت. برک و امره کینای در سریال دختران آفتاب بسیار درخشیدند. آخرین کار برک آتان مربوط به سریال اشک های بهشت است. او در این سریال با نقش سلیم ظاهر شده و نقش مقابلآلمیلا آدا را بر عهده داشته است.  برک طرفدار تیم گالاتاسارای است و حیوانات را بسیار دوست دارد. او همچنین یک سگ بنام آرس دارد.

بیوگرافی سارپ جان کوراوغلو بازیگر نقش امره

سارپ جان کوراوغلو (sarpcan köreglu) متولد سال ۱۹۹۰/۰۹/۲۳ در bole به دنیا اماده است . سارپ جان کوراوغلو (sarpcan köreglu) اکنون ۲۶سال دارد .قد سارپ جان کوراوغلو (sarpcan köreglu) ۱.۹۰ متر و ۸۵ کیلو می باشد . رنگ چشمای سارپ جان کوراوغلو (sarpcan köreglu) قهوه ای می باشد . و باید به اطلاع رسانید سارپ جان کوراوغلو (sarpcan köreglu) دوست دختر دارد و اسم آن ferhan talib می باشد . سارپ جان کوراوغلو (sarpcan köreglu) برای اولین بار در سال ۲۰۱۰ با بازی در سریال elde var hayat وارد دنیای بازیگری شد .سارپ جان کوراوغلو (sarpcan köreglu) همچنین در سریال های kurt seyit ve şura , paramparca,adini feriha koydum نقش افرینی کرده است.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا