اسامی بازیگران سریال ترکی دختر پشت پنجره + بیوگرافی و عکس

سریال ترکی دختر پشت پنجره Camdaki Kız به تازگی از کانال D ترکیه پخش آن شروع شده است.گفته میشود این سریال بر اساس یک رمانی به همین نام و با نویسندگی گلسرن بودایجی اوغلو نوشته شده است . سریال دختر پشت پنجره علاوه بر داستان جذابی که دارد بدلیل حضور بازیگرانی موفق و فوق العاده توانسته نظر مخاطبان زیادی را به خودش جلب کند. از بازیگران اصلی این سریال عبارتنداز؛ بورجو بیرجیک Burcu Biricik ، سلما ارگچ Selma Ergeç ، نور سورر Selma Ergeç و….

سریال ترکی دختر پشت پنجره 
سریال ترکی دختر پشت پنجره

ماجرای سریال ترکی دختر پشت پنجره

بزرگترین هتل زنجیره ای ترکیه با گروگلی به عنوان یک معمار در شرکت نالان ، جوانمرد ، باهوش ، خونگرم و جهان کار می کند یک زن جوان زیبا است. او تنها فرزند خانواده اش است. او زندگی خود را در ثروت ، علاقه و ارتباط صرف کرد و از بهترین مدارس با درجه عالی فارغ التحصیل شد. نالان که از بیرون زندگی کاملی دارد ، رازی دارد که از همه نگه می دارد …

از طرف دیگر ، سادات ، وراث جوان شرکتی که نالان در آن کار می کند ، رابطه ای ممنوع با زیبای زیبای کانا ، زن متاهل پیرتر داشته است. رافت کوروغلو ، صاحب شرکت و پدر سدات ، اجازه نخواهد داد که اعتبار امپراتوری کوروغلو ، که سالها سخت کرده بود ، توسط پسر خرابش Sedat لکه دار شود. رافت تصمیم می گیرد سادات را مجبور به ازدواج با شخص دیگری کند تا او را از کنا جدا کند.

و چرخ سرنوشت می چرخد ​​… Sedat و Nalan مسیرهای متقاطع هستند. سادات که در تمام طول زندگی خود نتوانست خود را به پدرش ثابت کند ، تنها راه حل ازدواج با نالان است که قبلاً هرگز نمی شناخت. بنابراین ، آیا سادات “شاهزاده ناجی” در رویاهای نالان است؟ آیا این زوج که از کودکی آسیب دیده اند ، می توانند مانند افسانه ها دوباره متحد شوند و عشق داشته باشند؟ یا تاریکی در انتظار آنهاست که قبلاً هرگز تصور نکرده اند؟

بیوگرافی بازیگران

بورجو بریجیک یتکین (زاده ۴ مه ۱۹۸۹) بازیگر اهل کشور ترکیه است. وی فارغ‌التحصیل رشته باستان‌شناسی از دانشگاه اژه است و از سال ۲۰۱۶ با امره یتکین ازدواج نموده‌است.

او در ۴ مه ۱۹۸۹ در المالی متولد شد، در سال ۲۰۰۶ به عنوان ملکه مدیترانه مسابقه زیبایی آنتالیا برگزیده شد؛ و شروع به کار حرفه‌ای خود را با شرکت در کارآموزی تئاتر شهری شهر بورنوا آغاز کرد. وی در سریال‌هایی از جمله ماکسیرا یا ترانهٔ زندگی (به ترکی hayat sarkisi) ایفای نقش کرده‌است.به علاوه او در سال ۲۰۱۹ به همراه باریش اردوچ در این سریال کوزگون (Kuzgun) ایفای نقش کرده است.

بورجو بریجیک یتکین

فیاض شریف اغلو در سال ۱۹۹۱ در زیره به دنیا امده است . او در رشته مهندسی از دانشگاه تکیرداغ چارلوی ریزه فارغ التحصیل شد .

او اولین بار در مسابقه o ses turkiye شرکت کرده و مورد توجه زیادی قرار گرفت . سپس با ایفای نقش جان در سریال اتاق قرمز بیشتر شناخته شد و به تازگی در سریال دختره پشت پنجره به ایفای نقش میپردازد .

فیاض شریف اغلو
فیاض شریف اغلو

سلما ارگچ در ۱ نوامبر ۱۹۷۸ در شهر هامم آلمان به عنوان اولین فرزند خانواده‌ش به دنیا آمد.پدر او ترک و مادرش آلمانی است.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا