اسامی بازیگران سریال ترکی قرص ماه (ماه کامل) + معرفی نقش و بیوگرافی و عکس

سریال ترکی قرص ماه (ماه کامل) ، یک سریال پر مخاطب در شبکه استار تی وی ترکیه که در سال ۲۰۱۷ پخش می شد، این سریال محصول شرکت No Dokuz productions است. از جمله بازیگران این سریال می‌توان به جان یامان و اوزگه گورل اشاره کرد. کارگردانی سریال ترکی ماه کامل بر عهدۀ چاغری بایراک (çağri Bayrak)، نویسندگیِ آن نیز با تیم نویسندگان KuleDibi، آیشن گون‌سو تَکَر (Ayşen Günsu Teker)، فیکرت بَکلَر (Fikret Bekler)، الیف اؤزسوت (Elif Özsüt) بود.

بازیگران سریال ترکی قرص ماه (ماه کامل)
بازیگران سریال ترکی قرص ماه (ماه کامل)

اسامی بازیگران سریال ترکی قرص ماه (ماه کامل) و معرفی نقش ها

اؤزگه گورِل (Özge Gürel) در نقش نازلی، جان یامان (Can Yaman) در نقش فرید، هاکان کورتاش (Hakan Kurtaş) در نقش دنیز، نجیپ مِمیلی (Necip Memili) در نقش هاکان، تورکو توران (Türkü Turan) در نقش آلیا، اؤزنور سِرچه‌لر (Öznur Serçeler) در نقش فاتوش، ایلایدا آکدوغان(Ilayda Akdoğan) در نقش آسمان، بَرک یایقین (Berk Yaygın) در نقش تاریک و بالامیر ائمره (Balamir Emren) در نقش اِنگین از بازیگران اصلی سریال به شمار می‌روند.

بیوگرافی بازیگران سریال ترکی قرص ماه (ماه کامل)

اوزگه گورل اؤزگه گورِل

Özge Gürel ستارۀ سریال ماه کامل، متولد ۵ فوریه ۱۹۸۷ در استانبول و یکی دیگر از بازیگران مشهور ترکیه است. مادرش از مهاجران سالونیک (از شهرهای یونان)  و پدرش چرکسی است. اؤزگه در سیلویری به‌ دنیا آمد و تا پایان مقطع دبیرستان در آنجا زندگی کرد. تحصیل در رشتۀ تجارت بین‌المللی را نصفه‌نیمه رها کرد. ابتدا در رشتۀ بازیگری و سپس در رشته مورد‌علاقه‌اش دوره‌های آموزشی لازم را گذراند. با بازی در سریال دخترم کجاست؟ (Kızım Nerede) در نقش زینب وارد دنیای بازیگری شد. بعدها با سریال‌های Hizur Sokak و قرن محتشم  خود را به مخاطبان معرفی کرد. در سال ۲۰۱۴، در سریال Medcezir کاراکتر آدا را بازی کرد. در ۲۰۱۴ در سریال فصل گیلاس (Kiraz Mevsimi) نقش اصلی داستان (öykü) را بازی کرد و جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن سال را به خود اختصاص داد. در ۲۰۱۷ بازیگر نقش اول سریال Yıldızlar Şahidim بود. در ۲۰۱۸ نیز سریال Dolanay و börü از این بازیگر در حال پخش بود.

Özge Gürel (نازلی) در سریال قرص ماه

شخصیتی لجباز و آرزویش آشپزی بزرگ بودن است. به دروس ژاپنی علاقه مند است و از این رو به کلاس های آموزش زبان ژاپنی می رود . از کودکی کار میکند و نسبت به رفتار با جنس مذکر کمی خجالتی است . به همراه خواهرش در استانبول و دور از خانواده ی روشنفکرش زندگی میکند و برای خواهرش آسو مادری می کند.

جان یامان

جان یامان در ۸ نوامبر ۱۹۸۹ در استانبول ترکیه به دنیا آمد. جان با بازی در سریال‌های کدوممون دوست نداشتیم(Hangimiz Sevmedik) و عشق لجباز (İnadına Aşk) در دنیای بازیگری شناخته شد. جان یامان بازیگری فوق‌العاده است و دوران حرفه‌ای خود را از سال ۲۰۱۴ میلادی شروع کرد.

مقطع دبیرستان را در دبیرستان ایتالیایی‌ها تمام کرده و در سال ۲۰۱۲ در رشتۀ حقوق از دانشگاه فارغ‌التحصیل شد. بهتر است بدانید جان یامان خواهر‌زادۀ فوتبالیست مشهور و مربی فنی ترکیه‌ای فوآت یامان ( Fuat Yaman) است.Gönül İşleri و Erkenci Kuş از دیگر فیلم‌های معروف با بازی جان یامان به‌شمار می‌روند.

can yaman( فرید ) در سریال قرص ماه

 انسانی اهل کار است و خونسرد ، زندگی اش را بر روی قواعد و قوانین خاص خودش بنا کرده است و اطرافش دیوارهایی دارد که کسی را به راحتی به خلوتش راه نمی دهد.

Hakan Kurtaş

هاکان کورتاش متولد ۷ سپتامبر ۱۹۸۸ در استانبول است. مادر او اقتصاد دان است و او اول اقتصاد می خوانده ولی بعد انصراف داده است و با تئاتر روی اورده است و از رشته تئاتر فارغ التحصیل شده است برادر کوچکترش یک بسکتبالیست حرفه ای است. او از دوران دبیرستان به بازیگری علاقه مند شده بود. او با ایفای نقش بزرگسالی جان پسر ایزل در قسمت اخر این سریال مشهور شد و در یک فیلم سینمایی در نقش یک بوکسور ظاهر شد و در سال ۲۰۱۳ به ایفای نقش در سریال عشق پرداخت. نامزد او شوکران اولی همان بازیگر نوران در سریال بیراهه می باشد. او چندین جایزه برای ایفای نقش در تئاتر برده و برای فیلم سینمایی body که نقش یک بوکسور را بازی می کرده جایزه برده است. هاکان در سریال عشق در کنار هازال کایا ایفای نقش کرد. او ذر سریال قرص ماه هم در کنار جان یامان و اوزگه گورل ایفای نقش کرده است. وی ۱۸۶ سانتی متر قد دارد.

Hakan Kurtaş (دنیز)در سریال قرص ماه

هنرمند است و در زمینه های بسیاری جزموسیقی نیز فعالیت دارد،بسیار با استعداد است.در رابطه هایش صادق و درست است و از زنان باهوش خوشش می آید.

Necip Memili

نجیپ ممیلی (Necip Memili ) متولد ۲۷ مه ۱۹۸۰ میلادی در شهر آدانا کشور ترکیه می باشد. وی فارق التحصیل رشته تئاتر و بازیگری از دانشگاه چوکوروا آدانا است. وی فعالیت خود را در سال ۲۰۰۷ با سریال Pusat آغاز کرد. سریال های Kaçma Birader (2016), Guruldayan Kalpler (2015)  و  سریال The Pit (2017) از مهمترین کارهای وی یاد می شود. نجیب ۱۸۳ سانتی متر قد و به نظر می رسد نامزد کرده است.

Necip Memili (هاکان) در سریال قرص ماه

همسر نیلوفر (خواهر دنیز و عمه ی بلوت ) است. اعتماد به نفس بالایی دارد و با برهم زدن رابطه ی میان فرید و نیلوفر موفق به ازدواج با او شده است. رقیب کاری بزرگ فرید است.

ÖZNUR SERÇELER

اوزنور سرچیلر متولد سال ۱۹۸۷/۰۱/۰۱ می باشد اوزنور سرچیلر در کایسری kayseri , به دنیا امده است . قد وی ۱.۷۲ متر و ۵۶ کیلو می باشد . رنگ چشمای اوزنور ابی می باشد . اوزنور سرچیلر برای اولین بار در سال ۲۰۱۱ با بازی در سریال زندگی ادامه داره hayat devam ediyor وارد دنیای بازیگری شد . وی همچنین در سریال های ، قانون عشق aşkin kanunu, هرچی شما دستور بفرماید emret komutanim , شرمنده ها boynu bukukler, متاهل و عصبی evli ve ofkeli, ماه پیکر muhteşem yuz yil , نقش افرینی کرده . اوزنور سرچیلر  همچنین در فیلم های سینمایی همه چیز از عشق her şey aşktan , زندگی خطرناک hayati tehlike ,بازی کرده .اوزنور سرچیلر ( oznur serçeler ) به تازگی در سریال ماه کامل dolunay که از شبکه ایستار در حال پخش می باشد ، نقش دختری به اسم فاطش fatoş رو بازی می کند وی در حال حاضر مجرد است و صفحه اینستاگرام وی بیش از ۱.۵ میلیون دنبال کننده دارد

ÖZNUR SERÇELER (فاتوش) در سریال قرص ماه

زیباست و شخصیت شادی دارد ، باهوش است و در برقراری ارتباط با انسانها بسیار خوب ، صبور و پرشوق و ذوق است. آرزوی داشتن شوهری پولدار دارد و رسیدن به آرزوهایش را در همسر پولدار می بیند.

İLAYDA AKDOĞAN

ایلایدا اکدوغان ( İlayda Akdoğan ) متولد ۲۱ جولای ۱۹۹۸ در استانبول ترکیه می باشد. وی با حضور در سریال ماه کامل ( قرص ماه ) توانست چهره شود. وی در حال حاضر مجرد می باشد. هچنین ۱۷۰ سانتی متر قد دارد

İLAYDA AKDOĞAN( آسمان) در سریال قرص ماه

خواهر نازلی است شخصیتی زیبا، حسود، حریص است ، هوشش را در راه های بد به کار می برد و خواهرش نازلی را دوست دارد اما در مواقعی هم نسبت به او بسیار حسود است.

Berk Yaygin برک یایگین در نقش تارِک

برک یایگین ( Berk Yaygin ) متولد ۴ می ۱۹۸۳ در ترکیه می باشد. این بازیگر با حضور در سریال ماه کامل ( قرص ماه ) چهره شد. وی در حال حاضر مجرد می باشد.

Türkü Turan تورکو توران در نقش  آلیا

تورکو توران Türkü Turan بازیگر ترک متولد۱ ۱ فوریه سال ۱۳۸۵ در بودروم است. او فارغ التحصیل رشته روانشناسی از دانشگاه میمار سینان می باشد. نخستین بار در سال ۲۰۰۷ بایگری را شروع کرد. او در سریال مادر در نقش پینار ایفای نقش کرد. در این سریال در کنار وحیده پرچین بازیگر نقش میانسالی خرم سلطان بازی کرد. او در سریال روزی روزگری هم در نقش نهال ایفای نقش کرده است. او در سریال قرص ماه در نقش آلیا بازی می کند. وی ۱۷۰ سانتی متر قد و مجرد می باشد.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا