اسامی بازیگران سریال ترکی هرجایی (تردید) و بیوگرافی بازیگران

سریال ترکی هرجایی که از ۱۸ ژانویه سال ۲۰۱۹ شروع به تصویربرداری کرد ، توسط میا یاپم با هماهنگی تهیه کننده بانو آکدنیز در ۲۰ مارس در ساعت ۱۵:۰۰ روی پرده های ATV اعلام شد. سریال هرجایی به کارگردانی جم کارجی و فیلمنامه توسط ادا تزجان و فرایه شاعین ساخته شد. موضوع سریال ترکی هرجایی درباره خانواده اصلانبی ، پر از داستان فتنه بر روی پرده سینما خواهد رفت. سریال هرجای داستان عشقی غیرممکن است که به دلیل انتقام جویی به وجود می آید و داستان خانواده ای قدرتمند است که با غمی بزرگی زندگی می کند.
سریال ترکی هرجایی
سریال ترکی هرجایی

بیوگرافی آکین آکینوزو(میران شادوغلو)

آکین آکینوزو که بازیگر نقش اول مرد در سریال های اصلان آیلم و پایتخت عبدالحمید بود.  آکین آکینوزو متولد ژانویه ۱۹۹۰ ، ۲۹ ساله است. او در آنکارا متولد شده است . آکین آکینوزو اولین تجربه سریال خود را در سال ۲۰۱۵ با سریال صدسال باشکوه(حریم سلطان) تجربه کرد. پس از آن ، آکین آکینوزو که نقش اصلی را در سریال دوستان خوب هستند بازی کرد و باعث شد بسیاری از نامهای جوان مشهور شوند ، سرانجام شخصیت اومر را با پایتخت عبدالحمید معرفی کرد.  میران آینده اصلانبی ها و تنها وارث آنهاست. در ماردین ، ​​جایی که دشمنی بزرگی وجود دارد ، او می خواهد با رییان ، دختر Şadoğlu ، بزرگترین دشمن آنها ازدواج کند و از دشمنان انتقام بگیرد ، اما او واقعاً عاشق ریان خواهد شد. میران پدر و مادر خود را به دلیل شادوغولاری دفن کرد.
 ریان ، دختر زیبای شادوغولاری دختری بسیار باهوش است. ریان ، دختر فرمانده ، عاشق میران ، پسر دشمنان بزرگ خود ، اصلانبیس است. 

سرهات توتوملوئر ( هازار شادوغلو)

سرهات توتوملوئر در سال ۱۹۷۲ در اسکیشیر متولد شد و ۴۷ سال سن دارد. سرهات توتوملوئر فارغ التحصیل تئاتر از دانشگاه هاجی تپه است. وی با سنان کارا ازدواج کرده است که او همچنین بنیانگذار تئاتر تالیمهان است و هنوز هم یک بازیگر فعال است. تو میهن من ، کربوهیدرات و زنان خانه دار ناامید، سریال های موفقی هستند که سرهات در آنها نقش آفرینی کرده است. وی یکی از بازیگران برجسته در ترکیه است. سرهات توتوملوئر آخرین بار در سریال یک امید کافیست بازی کرد اما این سریال زیاد موفق نبود. او پسر عاقل شادوغولاری خزر بود. خزر؛ همسر رایان و پدر گل زهرا.هازار با زهرا ازدواج کرد که سالها پیش از شخص دیگری باردار شده بود و پدر یتیم او شد.  
هازار در سریال ترکی هرجایی

فریده چتین (زهرا شادوغلو)

فریده چتین در ۵ نوامبر ۱۹۸۰ در استانبول بدنیا آمد. فریده چتین فارغ التحصیل دانشگاه استانبول ، گروه رادیو و تلویزیون است.فرید چتین فارغ التحصیل دانشگاه مارمارا ، گروه سینما و تلویزیون است.  زهرا به عنوان یک مادر خوب و یک همسر خوب ، از خوشبختی می ترسد زیرا خیلی دیر احساس خوشبختی می کند. در سن ۱۷ سالگی ، زهرا از یک رابطه نامشروع صاحب دختر می شود .خزر با زهرا که از کس دیگری باردار بود ازدواج کرد و دختر او را به فرزندی پذیرفت. 

ابرار دمیربیلک (گول شادوغلو)

ابرار دمیربیلک که با بازی در سریال عشق فرشتگان شناخته شده یکی از محبوب ترین بازیگران سریال کودکان در ترکیه است. قبل از سریال عشق فرشتگان ، با ابرار دمیربیلک با برنامه خبرها را از بچه ها بشنو که عروسکی سفید داشت آشنا هستیم. ابرار دمیربیلک ، که در ۳۰ سپتامبر ۲۰۱۴ به دنیا آمد ، در حال حاضر ۵ سال دارد.  او دختر باهوش و شیرین هازار شادوغلو است. او عاشق خواهر بزرگترش ریان است. 

ماکیت سونکان (ناسوح شادوغلو)

ماکیت سونکان اخیراً در سریال های سرخوش و نفس به نفس ظاهر شده است. ماکیت سونکان در سال ۱۹۵۳ متولد شد و ۶۵ سال داشت و در تورابیلی ازمیر به دنیا آمد. او هنرمند تئاترهای ایالتی است. وی در سینماها و تئاترهای بی شماری بازی کرده است.  ناسوح شادوغلو پدر خاندان شادوغلو، مردی خشن و بی رحم است. او هرگز ریان را به عنوان نوه و هم خون خود قبول نمی کند و همیشه او را خرد می کرد. 
ناسوح در سریال ترکی هرجایی

سردار اوزر (جهان شادوغلو)

سردار اوزر در ۲۱ ژانویه ۱۹۸۰ در استانبول به دنیا آمد. وی ۳۹ ساله است. سردار اوزر ، که در رشته گردشگری و میهمان نوازی در قبرس تحصیل کرده است ، اولین سریال خود را در سال ۲۰۰۳ با سریال معروف پسرحکیم داشت.  سردار اوزر با ایفای نقش های بد معروف است.  جهان وارث خاندان شادوغلو است. به گفته برادر بزرگترش هازار ، جهان مرد بسیار عصبانی و غالب است که دوست دارد بسوزاند و از بین ببرد. او بسیار خطرناک است. 

گولچین هاتیهان (هاندان شادوغلو)

گولچین هاتیهان در سال ۱۹۷۲ در استانبول بدنیا آمد. گلچین هاتیهان در بیست و یکم دسامبر متولد شد. گولچین هاتیهان که به خاطر ایفای نقش شخصیت عمران در سریال پویراز کارایل مشهور است ، در بسیاری از مراحل تئاتر اجرا کرده است. در سریال محبوب   Çukur ، که شخصیت عروسی از استانبول را زنده کرد ، در سریال Fidan Suskunlar به عنوان زلیخا شرکت کرد.  هاندان کمک دست جهان است. هاندان شخصیتی خبیث و بد دارد. او خوب بلد است که نقش بازی کند. او از جاری خود زهرا اصلا خوشش نمی آید و همیشه سعی در ناراحتی او دارد. 

آیدا اکسل (بانوی عزیز) (عزیز اصلانبی)

ایدا اکسل در آخرین روز اکتبر ۱۹۶۲ به دنیا آمد. ایدا اکسل متولد استانبول و فارغ التحصیل رشته تئاتر دانشگاه میمار سینان است. آیدا اکسل که در تئاتر صدری الیشک کار می کرد ، از سالن تئاتر به سریال های تلویزیونی “Hatirla Sevgili” را در سال ۲۰۰۶ نقل مکان کرد تا یک بازیگر مشهور روی پرده ها شود. اگرچه آیدا اکسل میهمان سریال های گلپری بود ، اما او در پویرازکارایل و دختر ثروتمند و پسر فقیر موفق بود.  او مادر خانواده اصلانبی است. او سرشار از حس انتقام از خانواده شادوغلو است. در حقیقت ، او فردی بسیار مهربان است ، اما رحمت او در قلب او پنهان است. پس از آنکه پسرش و داماد خود را از دست داد ، هرگز لباس سیاه عزارا از تن در نیاورد. 
عزیز در سریال ترکی هرجایی
۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا