اسامی بازیگران سریال جزیره به کارگردانی سیروس مقدم + زمان انتشار

در این مطلب از جدولیاب، توضیحاتی درباره اسامی بازیگران سریال جزیره به کارگردانی سیروس مقدم خواهیم داشت! با ما همراه باشید. جزیره سریالی در ژانر درام-اجتماعی و خانوادگی به کارگردانی سیروس مقدم، به نویسندگی علی طالب آبادی و به تهیه کنندگی منوچهر محمدی و امیرحسین حیدری، یکی از جدیدترین سریال های اختصاصی فیلیمو و دومین ساخته سیروس مقدم برای شبکه نمایش خانگی است.

جزیره مکان نیست، بهانه کشمکش بین آدم هایی ست که سرنوشت خود را در آن جستجو می کنند و دست مایه ست برای تلاش کسانی که تصمیم دارند از زندگی سهم بیشتری داشته باشند؛ آنها برای رسیدن به جزیره دست به هر کاری می زنند.

میترا حجار به عنوان جدیدترین بازیگر سریال جزیره با سیروس مقدم همکاری می‌ کند! چندی پیش نیز از لوگوی سریال جزیره به تهیه کنندگی منوچهر محمدی و امیرحسین حیدری رونمایی شد! لازم به بیان است این لوگو را عرفان بهکار طراحی و لوگو موشن آن را نیز امید آینه‌چی ساخته‌ است.

سیروس مقدم که پیش از این سریال های پر مخاطبی را برای تلویزیون در ژانرهای درام، کمدی و اجتماعی ساخته است، این بار با جزیره به قلم علی طالب آبادی به سراغ قصه‌ ای درام و اجتماعی برای پخش از فیلیمو رفته‌ است که منوچهر محمدی آن را تهیه و امیر حسین حیدری به عنوان مجری طرح او را همراهی می‌ کند.

سریال جزیره

این سریال که به صورت اختصاصی از پلتفرم فیلیمو منتشر خواهد شد، با اتمام مراحل انتخاب بازیگران به زودی نقش آفرینان خود را معرفی خواهد کرد و سیروس مقدم قصد دارد در سریال جزیره، قصه ‌ای متفاوت و جذابی را روایت کند که با دیگر آثار او متفاوت است.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا