اسامی بازیگران سریال سلمان فارسی + خلاصه داستان و زمان پخش

در این مطلب از جدولیاب ، توضیحاتی درباره اسامی بازیگران سریال سلمان فارسی به کارگردانی داوود میرباقری و همچنین خلاصه داستان و زمان پخش این سریال خواهیم داشت! با ما همراه باشید. مجموعه تلویزیونی سلمان فارسی بعد از توقف کرونایی ، سرانجام در روز عید قربان تصویربرداری خود را از سر گرفت! تصویربرداری این سریال در زمستان سال گذشته در شهداد کرمان و قشم آغاز شد.

روابط عمومی سریال اعلام کرده است که با رعایت تمام پروتکل‌ های بهداشتی ستاد ملی مبارزه با کرونا در اطراف شاهرود، داوود میرباقری و عوامل و بازیگرانشروع به کار کرده‌ اند. در این بخش که از امروز کار خود را آغاز کردهاست، ورود کاروان حامل سلمان جوان به محدود امپراطوری بیزانس به تصویر کشیده می‌ شود و بازیگران در جلوی دوربین داود میرباقری حاضر خواهند شد. احتمالا گروه بعد از شاهرود و آماده شدن دکورهای سریال به شهرک سینمایی نور و شهرک غزالی می ‌روند و فیلمبرداری در آن لوکیشن‌ ها ادامه خواهد داشت.

اطلاعات دقیقی درباره داستان های روایت شده در سریال داود میرباقری منتشر نشده است! چندی پیش خبرهایی رسید که تصویربرداری در کشورهای ترکیه و ارمنستان به دلیل شیوع کرونا فعلا متوفف شده است و گروه در تدارک ادامه کار در ایران می باشند.

اسامی بازیگران سریال سلمان فارسی

سریال سلمان فارسی در ۴۰ قسمت با بازی فرهاد اصلانی ، علی دهکردی ، محمدرضا هدایتی و همچنین چنگیز جلیلوند دوبلور قدیمی و پیشکسوت در حال آماده سازی می باشد. البته هنوز معلوم نیست چه زمانی شخصیت اصلی داستان سلمان فارسی ، یعنی علیرضا شجاع‌ نوری جلوی دوربین داود میرباقری خواهد رفت؟

خلاصه داستان سریال سلمان فارسی

این سریال فاخر به زندگی سلمان فارسی ، یار ایرانی پیامبر اسلام می ‌پردازد. سریال سلمان فارسی به تهیه‌ کنندگی حسین طاهری و به سفارش صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران و از جمله بزرگ ‌ترین آثار نمایشی تاریخ کشور ، در سه دوره تاریخی ایران باستان، بیزانس و رم جلوی دوربین می ‌رود؛ در دو بخش کودکی سلمان تا رحلت پیامبر (ص) و بازگشت سلمان به مدائن طراحی شده است. گفته می ‌شود که ماجرای غدیرخم هم در سریال سلمان فارسی روایت خواهد شد.

زمان پخش سریال سلمان فارسی

پیش ‌بینی می ‌شود فیلمبرداری این سریال الف‌ ویژه حدود پنج سال طول بکشد.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
2 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
زهرا نعمتی
زهرا نعمتی
3 سال قبل

ببخشید مگه آقای کاوه فتوحی نقش سلمان فارسی رو بازی نکردن ؟؟؟؟!!!

محمد
محمد
3 سال قبل

انشالله به یاری خداوعوامل تولیدهرچه زودترپخش شود،منتظرم

دکمه بازگشت به بالا