اسامی بازیگران سریال مردم معمولی به کارگردانی رامبد جوان + خلاصه داستان

در این مطلب از جدولیاب، توضیحاتی درباره اسامی بازیگران سریال مردم معمولی اولین سریال رامبد جوان در شبکه نمایش خانگی همراه با خلاصه داستان این سریال خواهیم داشت! با ما همراه باشید. چندی پیش رامبد جوان خبر داده بود مرحله تولید و ضبط خندوانه و مردم معمولی با هم و در یک زمان صورت می‌ گیرد و حالا طبق جزیٔیات اعلام شده ی جدید، هر دوی این پروژه ‌ها یکی از شبکه نسیم و دیگری از امروز در شبکه خانگی و سایت نماوا روی آنتن رفته است!

در سریال صد قسمتی مردم معمولی با کار شلوغ و پر بازیگری مواجه هستیم که فقط یکی از کاراکترهای آن یک زوج افغان هستند که برخلاف نمایشی که تاکنون از افغان‌ ها در تلویزیون و سینمای ما شده است، این زوج در مقام یک روشنفکر در یک کافه گالری حضور دارند و کلی اتفاق ‌های جالب و بامزه برای آنها و افرادی که به این مکان مراجعه می‌ کنند، رخ می ‌دهد که چاشنی این برنامه خواهد بود!

پیش از این نیز در خبرهایی مطرح شده بود که قرار است رامبد جوان سریال شاخ را بسازد که به ماجرای شکل ‌گیری یک گروه موسیقی جوان می ‌پردازد و برخی از خوانندگان نیز در این سریال حضور دارند…

باید دید دو پروژه ی همزمان در کیفیت کار رامبد جوان در فصل جدید خندوانه تاثیری دارد یا خیر. به ویژه که خندوانه همیشه جزو مهم ترین برندهای تلویزیونی بوده است که در رقابت با دورهمی و عصر جدید توانسته است مخاطبان تلویزیون را افزایش و یا در نبودشان کاهش دهد! حتی بازپخش‌ های این برنامه در شبکه نسیم بارها جزو ۱۰ برنامه پربیننده تلویزیون قرار گرفته بود!

«مردم معمولی» تجربه‌ایی متفاوت در کارنامه رامبد جوان است و به سبک سریال‌های سیت‌کام در یک لوکیشن ساخته شده است. هر قسمت این سریال حدود ۲۰-۲۵ دقیقه و هر فصل حدود ۲۵ قسمت دارد که بر اساس استقبال از فصل اول احتمال تمدید تا چهار فصل برای آن در نظر گرفته شده است.

رامبد جوان در باره این سریال گفته است: «در مردم معمولی با کار شلوغ و پربازیگری مواجه هستیم که فقط یکی از کاراکترهای آن، یک زوج افغان هستند که برخلاف نمایشی که تاکنون از افغان‌ها در تلویزیون و سینمای ما شده، این زوج در مقام یک روشنفکر، در یک کافه‌گالری حضور دارند و کلی اتفاق‌های جالب و بامزه برای آن‌ها و افرادی که به این مکان مراجعه می‌کنند رخ می‌دهد که چاشنی این برنامه خواهد بود.»

داستان «مردم معمولی» یک کمدی موقعیت با محوریت یک مرکز تناسب و زیبایی است و رامبد جوان، آتیلا پسیانی، شبنم مقدمی، الناز حبیبی، لیلی رشیدی، خسرو پسیانی، امیر نوروزی و.. بازیگران آن هستند.

پخش این سریال از پنج فروردین ۱۴۰۰ از سامانه فیلیمو آغاز و پیش‌بینی می‌شود از سریال‌های پربیننده شبکه خانگی در سال ۱۴۰۰ باشد.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا