اسامی بازیگران سریال هندی «سردار خانم کوچک» + معرفی نقش ها و بیوگرافی

جدولیاب، ترجمه: سمیرا فیض آبادی: سریال هندی «سردار خانم کوچک» مجموعا ۳۳۸ قسمت ۲۲ دقیقه‌ای است. نیمریت کور آهلوالیا، آوینش رکی و کوینا تک بازیگران اصلی این سریال هستند. داستان این سریال در مورد عشق دختر و پسری به نام مهیر و ماناو است که با دسیسه‌های مادر این دختر عاشق، ادامه رابطه آنها راه همواری ندارد و مهیر برای ادامه زندگی با مشکلات عدیده‌ای مواجه می شود.سریال هندی «سردار خانم کوچک» (Choti Sarrdaarni) یک سریال تلویزیونی هندی ساخته راجیو ورما در ژانر درام می‌باشد. پخش این سریال از یکم جولای سال سال ۲۰۱۹ آغاز شده و پخش آن همچنان از شبکه کالرز تی وی هند ادامه دارد.

سریال هندی «سردار خانم کوچک»

معرفی بازیگران سریال هندی «سردار خانم کوچک»

نیمریت کور آهلوالیا در نقش مهیر سارابجیت سینگ گیل
آوینش رکی در نقش ساراب جیت سینگ گیل
کوینا تک در نقش پارام سینگ گیبل
آنیتا راج در نقش کولوانت کور دیلون مادر مهیر
مانسی شرما در نقش هارلین خواهر ساراب
کریشنا سونی در نقش روبی باجوا
دریشتی گاروال در نقش دکتر آدیتی بد
آبهیانشو ووهرا در نقش رنبیر

بیوگرافی آوینش رکی بازیگر نقش ساراب:

آوینش رکی یکی از چهره‌های شناخته شده تلویزیون هند است که با بازی در سریال «یک عشق یک جنون» به شهرت رسید. او متولد ۵ اکتبر سال ۱۹۸۴ میلادی است. او فعالیت حرفه‌ای بازیگری را در سال ۲۰۰۸ با فیلم درام « Ru Ba Ru» آغاز کرد. پس از آن در فیلم سینمایی «دیل بوله هدیپا» با رانی موکرجی و شاهد کاپور همبازی شد. رکی پس از آن از سینما فاصله گرفت و به تلویزیون روی آورد. وی در سال ۲۰۱۲ با سریال « Chhal — Sheh Aur Maat» بازیگری در سریالهای تلویزیونی را آغاز کرد و پس از آن در همان سال بازی در سریال «یک عشق یک جنون» را آغاز کرد که تولید و پخش این سریال تا سال ۲۰۱۴ به طول انجامید. وی در سال ۲۰۱۵ در سریال تاریخی « Bharat Ka Veer Putra – Maharana Pratap» نقش امپراطور مغول؛ اکبر را بازی کرد.

این بازیگر ۳۶ ساله در سال ۲۰۱۶ در سریال فانتزی ترسناک «همه می ترسند» نقش کاراکتری به نام «آکاش» را بازی کرد. از سال ۲۰۱۷ تا ۲۰۱۸ در سریالی تحت عنوان « Tu Sooraj Main Saanjh, Piyaji» نقش مقابل ریا شرما را بازی کرد. این بازیگر برجسته هندی از سال ۲۰۱۹ تاکنون در سریال «سردار خانم کوچک» یکی از نقش های اصلی این سریال را بازی می کند.
آوینش رکی در سال ۲۰۱۰ با دوست دخترش که ۸ سال با وی در ارتباط بود ازدواج کرد. آنها دو فرزند، یک دختر و یک پسر دارند.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا