اسامی بازیگران سریال هندی هووی من + معرفی نقش ها و بیوگرافی

جدولیاب، ترجمه: سمیرا فیض آبادی: پخش سریال هندی هووی من از تاریخ ۱۹ جولای سال ۲۰۱۹ از شبکه کالرز تی وی هد آغاز شد و تا ۲۱ ژانویه ۲۰۲۰ نمایش آن ادامه داشت. این سریال مجموعا ۱۳۴ قسمت است که هر قسمت ۲۴ دقیقه می‌باشد. آریجیت تانجا، سامیکشا جیسوال و دیانا خان بازیگران اصلی این سریال جذاب و تماشایی هستند. در این سریال با یک مثلت عشقی روبرو خواهید بود که به خاطر یک سری سوء تفاهمات روابط پیچیده‌ای در قصه روایت می‌شوند. سریال هندی هووی من (Bahu Begum) یک سریال هندی عاطفی درام تولید سال ۲۰۱۹ میلادی به تهیه کنندگی پراتیک شرما است.

معرفی بازیگران سریال هندی هووی من و نقش‌هایشان

آریجیت تانجا در نقش آزان اختر میرزا
سامیکشا جیسوال در نقش نور قریشی – همسر دوم آزان
دیانا خان در نقش شایرا صیاد – همسر آزان
سیمونه سینگ در نقش راضیه ایوب میرزا
امراپالی گوپتا در نقش ثریا میرزا
محمد ناظم در نقش اصغر میرزا
آلکا کوشال در نقش غزاله
سوپریا شوکلا در نقش یاسمن

بیوگرافی آریجیت تانجا بازیگر نقش آزان:
آریجیت تانجا بازیگر جوان قاب تلویزیون هند است که در عرصه مدلینگ هم فعالیت دارد. او دهم نوامبر سال ۱۹۹۲ میلادی در خانواده‌ای پنجابی به دنیا آمد. او در مدرسه مدرن دهلی تحصیل کرد و از دانشگاه دهلی فوق دیپلم برنامه نویسی کامپیوتر گرفت. وی در نوامبر سال ۲۰۱۰ به یک آژانس مدلینگ ملحق شد. اوساط سال ۲۰۱۲ میلادی از دهلی به بمبئی رفت و وارد دنیای بازیگری در تلویزیون شد. او سال ۲۰۱۳ در سریال تلویزیونی « Bade Acche Lagte Hain» حضوری کوتاه داشت. او همچنین سابقه فعالیت در شوهای تلویزیونی همچون « MTV Splitsvilla» را دارد. در مجموع باید گفت این بازیگر جوان سابقه بازی در سریال های تلویزیونی متعددی را دارد که برخی از بهترین سریال های او عبارتند از: Kumkum Bhagya، Pyaar Ko Ho Jaane Do، Kaleerein
او برای دومین بار در سریالی به نام «باهو بی غم» در نقش اصلی یک سریال حاضر شد. او به خاطر بازی در این سریال مورد تحسین قرار گرفت. این بازیگر ۲۸ ساله مجرد است و ازدواج نکرده است.

بیوگرافی سامیکشا جیسوال بازیگر نقشی نور قریشی:
سامیکشا جیسوال از بازیگران جوان و تازه نفس تلویزیون هند است. او بازیگری را در سال ۲۰۱۶ آغاز کرد. وی با بازی در سریال « Zindagi Ki Mehek» که اولین سریال او می باشد معروف شد و با نقش نور در سریال «باهو بی غم» بیشتر ورد توجه قرار گرفت. این بازیگر ۲۵ ساله هندی، دوم نوامبر سال ۱۹۹۵ میلادی در ایندور به دنیا آمد. جیسوال فارغ التحصیل مرکز تحقیقات چندرسانه ای آموزشی ، دانشگاه Devi Ahilya ، ایندور است.

بیوگرافی دیانا خان بازیگر نقش شایرا
دیا خان بازیگر جوان و توانمند سریال «هووی من» متولد ۲۷ دسامبر سال ۱۹۹۹ میلادی است. او یکی از سلبریتی هایکم سن و سال، محبوب و پرطرفدار هند است که در حیطه مدلینگ هم فعالیت دارد. وی در پون، ماهاراشتار متولد شد و در همان جا بزرگ شد. از کودکی عاشق بازیگری بود. زمانی که تصمیم گرفت بازیگر شود به بمبئی آمد. او از بازیگران توانای تلویزیون هند است در سریال های متعددی ایفای نقش کرده است و همچنین سابقه فعالیت در بالیوود را هم دارد و به خاطر بازی های تاثیرگذارش به طرز قابل توجهی مورد تشویق و تحسین قرار گرفته است چراکه کاراکترهایش را بسیر هوشمندانه و ظریف بازی می کند. اولین اثر سینمایی او « Ghayal Once Again» نام دارد که در آن با سانی دئول همبازی شد. در تلویزیون با سریالی بسیار موفق و پرمخاطب تحت عنوان «همسفر» به شهرت و محوببیت دست یافت و اکنون یکی از چهره های محبوب و پرکار تلویزیون هند است.
او بازیگری در تلویزیون را در سن کم، در سال ۲۰۱۳ با سریال «گمراه» آغاز کرد. نام اصلی او مائیرا خان است. دیانا خان مجرد است.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا