اسامی بازیگران فیلم بندر بند + خلاصه داستان

در این مطلب از جدولیاب ، توضیحاتی درباره اسامی بازیگران فیلم بندر بند همراه با خلاصه داستان این فیلم سینمایی خواهیم داشت! با ما همراه باشید. فیلم جاده ای ” بندر بند ” به کارگردانی منیژه حکمت و به تهیه کنندگی منیژه حکمت و مهشید آهنگرانی فراهانی ، روایتگر سفر یک گروه موسیقی در چشم اندازهای سیل زده به سوی تهران است. در این فیلم رضا کولغانی ، پگاه آهنگرانی ، امیرحسین طاهری و مهدیه موسوی بازی کرده اند.

اسامی بازیگران فیلم بندر بند

فیلم ” بندر بند ” پس از حضور در جشنواره های تورنتو و زوریخ و پخش بین المللی شرکت ایریماژ در نخستین نمایش در آمریکا در بخش سینمای جهان چهل و سومین جشنواره میل ولی آمریکا به نمایش در می ‌آید.

جشنواره فیلم میل ولی ، یکی از ده رویداد برتر سینمایی ایالات متحده آمریکا در فهرست نشریه اسکرین اینترنشنال است و در این دوره به دلیل محدودیت های کرونایی، در شکلی ترکیبی (فیزیکی و مجازی)، از تاریخ ۸ تا ۱۸ اکتبر (۲۰ تا ۲۷ مهر ماه سال ۱۳۹۹ شمسی) در ایالت کالیفرنیا برگزار خواهد شد.

لورنا کودرای ، منتقد نشریه اینترنتی سینما اسکیپیست، پس از نمایش فیلم بندر بند در تورنتو، به این نکته اشاره کرده است که:

” گرمایش جهانی هم در قاب های بندر بند مستتر است. دانشمندان محیط زیست بر این باورند که جنگل زدایی گسترده و بی قاعده در ایران عامل افزایش سیل های عظیم در سال های اخیر است. سازمان منابع طبیعی و جنگل داری ایران تخمین زده است که در ۴۰ سال گذشته، مناطق جنگلی در شمال در ایران از سه و شش دهم میلیون به یک و هشت دهم میلیون هکتار کاهش یافته است. بندر بند این حقیقت ترسناک را در قالب سینمایی قابل درکی ارائه می دهد و به همگان یادآوری می کند که چگونه تغییرات آب و هوایی – و تاثیرات آن بر نسل جوان – بر کلیه ملل تاثیر می گذارد.

بندر بند علیرغم شدت بحرانی که به تصویر می کشد، همچنان یک فیلم جاده ای جذاب و دوست داشتنی است. حکمت کارگردان و فیلمنامه نویس همکارش، مصطفی زندی، به شخصیت های اصلی امیدی دل انگیز در برابر سختی تزریق کرده، به این گروه سه نفره اجازه داده اند که به مفهومی واقعی بدرخشند. “

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا