اسامی بازیگران فیلم داستانی ویروس چینی به کارگردانی ثنا صادقی + خلاصه داستان

در این مطلب از جدولیاب ، توضیحاتی درباره اسامی بازیگران فیلم داستانی ویروس چینی به کارگردانی ثنا صادقی همراه با خلاصه داستان این فیلم داستانی خواهیم داشت! با ما همراه باشید. فیلم داستانی ویروس چینی به کارگردانی ثنا صادقی و به تهیه کنندگی رحیم ذوالفقاری به مرحله تدوین رسید. این فیلم داستانی قرار است بعد از تدوین از یکی از شبکه ‌های صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شود.

این فیلم داستانی با زبان طنز به موضوع قرنطینه خانگی در روز‌های کرونایی می پردازد و داستان پدری را روایت می کند  که از ترس ویروس کرونا کل اعضای خانه را قرنطینه کرده است و اصلا اجازه خروج به آنها نمی دهد، اما موفق نمی شود جلوی رفت و آمد‌های ناخواسته را بگیرد و این رفت و آمد‌ها او را درگیر ماجرا‌های خنده دار کرونایی می کند!

در این فیلم داستانی سعی شده است که برخی از معضلات اجتماعی درگیری با کرونا در ساختمان ‌ها با زبان کمدی به تصویر کشیده شود.

در این فیلم کمدی بازیگرانی مانند حلیمه سعیدی ، امیر زریوند ، اصغر حیدری ، محمد ذوالفقاری ، ابراهیم شجاعی ، ثنا صادقی و محمد امین ذوالفقاری ایفای نقش می کنند.

دیگر عوامل این مجموعه تلویزیونی عبارت اند از

نویسنده: ثنا صادقی، مجری طرح: فرزانه آب باریکی، مدیر تصویربرداری: علی توفیقی، دستیار کارگردان و برنامه ریز: سیاوش چاوشی و عکاس: محمد اسدی و مدیر تولید: محمدرضا رحمانیان.

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا