اسامی بازیگران فیلم روی خط صفر به کارگردانی مهرداد غفارزاده + خلاصه داستان

در این مطلب از جدولیاب ، توضیحاتی درباره اسامی بازیگران فیلم روی خط صفر به کارگردانی مهرداد غفارزاده همراه با خلاصه داستان این فیلم سینمایی خواهیم داشت! با ما همراه باشید. فیلم سینمایی روی خط صفر ، به عنوان آخرین ساخته بلند سینمایی مهرداد غفارزاده برای حضور در جشنواره های معتبر خارجی آماده می شود.

بازیگران فیلم روی خط صفر

این فیلم محصول مشترک ایران و ژاپن و لوکیشن ‌های آن در ایران ، ترکیه ، سنگاپور، ژاپن و کنیا است. گروه بازیگران روی خط صفر مهدی احمدی ، کاناکو میزوموتو و رامین صدیقی هستند.

فیلمبرداری این اثر به گونه ‌ای بوده است که مهرداد غفارزاده از ایران به ترکیه سفر کرده است و از آنجا به خط استوای کنیا می ‌رود و کارگردان ژاپنی هم از کشور خود به سمت سنگاپور و بعد به خط استوای کنیا می ‌رسد.

مهرداد غفارزاده ، کارگردان فیلم سینمایی روی خط صفر در جدیدترین مصاحبه خود درباره آخرین وضعیت آماده سازی و نمایش این فیلم گفت: ”  فیلم سینمایی روی خط صفر تجربه ‌ای دشوار بود که با هزینه ‌ای تقریبا پایین به سبک دادائیسم ساخته شد. نوع ساختار و ایده متفاوت آن می ‌تواند مورد توجه مخاطبان عام و خاص در جهان قرار بگیرد و به ادعای ژاپنی ‌ها این نوع ساختار تا کنون تجربه نشده است.

این فیلم به علت وسواس زیادی که بین ما و طرف ژاپنی وجود داشت، یکی دو سال در رفت و آمد بود و قریب به دوازده مرتبه تدوین متفاوت انجام شد و شاید به دلیل ساختار خود قابلیت این را داشت که بیشتر تدوین شود.

من و کارگردان ژاپنی از دو سوی جهان بدون اینکه از داستان هم با خبر شویم در یک نقطه ‌ای که روی خط صفر باشد (خط استوای کنیا) به هم رسیدیم و داستان هایمان با هم تصادف و تلاقی پیدا کرد و آن جا بود که شخصیت های قصه نیز با هم برخورد کردند. زمانی که ما بر اساس قصه فیلم در کنیا با هم برخورد کردیم، چند روزی را برای پایان بندی مشترک، اختصاص دادیم و برای این کار نزدیک به دو هفته فیلمبرداری داشتیم.

این فیلم برای نمایش در جشنواره های معتبر خارجی آماده شده است و هدف‌ گذاری ما برای شروع، از جشنواره برلین خواهد بود. “

بازیگران فیلم روی خط صفر

عوامل سازنده این فیلم عبارتند از تهیه کنندگان: سودابه خسروی، نائوکو ایشى سه، ایده و طرح ساختار فیلم: مهرداد غفارزاده، فیلمنامه نویسان: مهرداد غفارزاده، یوشیم یشو جیمبو، اکبر روح، کارگردانان: مهرداد غفار زاده، یوشیمیشو جیمبو، برنامه ریز و دستیار اول کارگردان: سیامک مردانه، دستیار دوم کارگردان: نعیم جعفری، منشی صحنه: گل کوشان، مدیر تولید: سید جلیل معتضدى، طراح صحنه و لباس: شیده محمودزاده، طراح چهره پردازی: سودابه خسروی، مدیر فیلمبرداری بخش ایران، ترکیه، آفریقا: محمد فکوری، صدا بردار ایران: مهدی ابراهیم زاده، عکاس: نادر فوقانی، صداگذار: حسین ابوالصدق، آهنگساز:کیاوش صاحب نسق، تدوین: شاهین یارمحمدی، تیتراژ: مهران گل محمدی، امور کامپیوتری: امین انتشاری، لابراتوار: استودیو روشنا، امور بین الملل: علی غیاثوند، سرمایه گذاران: عبدالرضا آصفی، سودابه خسروی، نائوکو ایشى سه.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا