اسامی بازیگران فیلم زیرنظر به کارگردانی مجید صالحی و خلاصه داستان

در این مطلب از جدولیاب، توضیحاتی درباره اسامی بازیگران فیلم زیرنظر به کارگردانی مجید صالحی و همچنین خلاصه داستان این فیلم سینمایی خواهیم داشت! با ما همراه باشید. فیلم زیرنظر ، فیلمی به کارگردانی مجید صالحی و به تهیه ‌کنندگی محمد شایسته و به نوبسندگی ابوالفضل کاهانی و محصول سال ۱۳۹۷ شمسی می باشد. این فیلم اولین اثر از مجید صالحی در مقام کارگردانی است!

زیرنظر در تاریخ ۴ دی ماه سال ۱۳۹۸ شمسی در سینماهای ایران اکران شد؛ اما پس از شیوع ویروس کرونا و بسته شدن سینماها، اکران این فیلم نیز متوقف شد! اما فیلم زیرنظر پس از فیلم خروج و فیلم طلا ، سومین فیلمی است که از نماوا و فیلیمو به صورت اکران اینترنتی، به اکران درآمد!

بازیگران فیلم زیرنظر

در خلاصه داستان فیلم زیرنظر در ژانر کمدی و خانوادگی ، این چنین آمده است:

” محسن (با بازی رضا عطاران) پس از خرید به خانه باز می گردد و متوجه می شود مبلی که امید (با بازی امیر جعفری) روی آن نشسته است، سوراخ شده است! او امید را مقصر می داند؛ مهشید (با بازی ریما رامین فر) همسر محسن (با بازی رضا عطاران) به این مبل بسیار علاقه دارد و او در حال برگشت بدون برنامه ریزی قبلی از سفر شمال است! محسن (با بازی رضا عطاران) و امید (با بازی امیر جعفری) تمام تلاش خود را می کنند تا این مشکل را حل کنند اما… “

در این فیلم رضا عطاران ، امیر جعفری ، مهران احمدی ، سروش جمشیدی ، آزاده صمدی ، سامیه لک و امیر نوری به ایفای نقش پرداخته ‌اند.

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا