اسامی بازیگران فیلم سینمایی رقص دلفین ها + عکس با گریم

فیلم سینمایی رقص دلفین ها به کارگردانی علیرضا امینی و تهیه کنندگی سیاوش امین پور در تهران مقابل دوربین رفت. این فیلم سینمایی با پشت سر گذاشتن مراحل پیش تولید تصویربرداری خود را با حضور بازیگرانی جدید آغاز کرد تا برای حضور در جشنواره فجر آماده شود.

رقص دلفین ها

گریم بازیگران فیلم رقص دلفین ها

تابحال حضور سه بازیگر در فیلم رقص دلفین ها قطعی شده و از گریم این هنرمندان رونمایی شده است. بهاره افشاری، شکیب شجره و نسیم ادبی سه بازیگری هستند که حضورشان در فیلم رقص دلفین ها قطعی است و با گریم هایی متفاوت مقابل دوربین این فیلم سینمایی رفته اند.

رقص دلفین ها سال ۹۶ کلید خورد و قرار بود که در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآید اما این پروژه متوقف شد و بعد از گذشت چند سال مراحل ساخت آن آغاز شد تا برای حضور در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر آماده شود شکیب شجره یکی از بازیگرانی بود که بازی در سریال هیولا در میان مخاطبان دنیای هنر شناخته شد و در فیلم رقص دلفین ها با نقشی متفاوت ظاهر خواهد شد.

علیرضا امینی از کارگردان های سینما و تلویزیون است که ساخت فیلم هایی چون هفت دقیقه تا پاییز، استشهادی برای خدا، من دیوانه نیستم، انتهای خیابان هشتم، زمان می ایستد و… را در کارنامه هنری اش دارد.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا