اسامی بازیگران فیلم سینمایی کارو + خلاصه داستان

در این مطلب از جدولیاب، توضیحاتی درباره اسامی بازیگران فیلم سینمایی کارو همراه با خلاصه داستان این فیلم سینمایی خواهیم داشت! با ما همراه باشید. فیلم سینمایی کارو ، تازه ترین ساخته احمد مرادپور با پایان مراحل فنی آماده نمایش شد.

فیلم سینمایی کارو به کارگردانی احمد مرادپور، به تهیه کنندگی حسین صابری و به نویسندگی فهیمه سلیمانی قرار است در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر حضور داشته باشد. این فیلم سینمایی به علت شرایط سخت تصویربرداری در کوهستان های استان اردبیل و آب و هوای نامناسب، به جشنواره سال گذشته نرسید. فیلم سینمایی کارو بعد از فیلم ‌های سینمایی سجاده آتش و رنجر و سریال رقص پرواز چهارمین اثر بلند احمد مرادپور خواهد بود. این فیلم اثرِ سازمان هنری رسانه‌ ای اوج و اولین محصول مرکز فیلم و سریال عصر است.

در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده است:

” کارو نوجوان کرمانشاهی بعد از سال‌ ها تمرین به تیم ملی کشتی دعوت می‌ شود؛ اما او… “

اسامی بازیگران فیلم سینمایی کارو

مریلا زارعی ، پیمان مقدمی و حبیب پاینده از جمله بازیگران فیلم سینمایی کارو» هستند.

مریلا زارعی بازیگر یکی از نقش های اصلی فیلم کارو است و بار دیگر نقشی مشابه فیلم شیار ۱۴۳ نرگس آبیار را در این فیلم سینمایی تکرار می کند! مریلا زارعی در فیلم سینمایی کارو ایفاگر نقش شیلان، مادر کارو پسر بچه ی نوجوان کرمانشاهی است که بعد از سال ها تلاش و تمرین به تیم ملی کشتی دعوت می شود اما علاقه مند رفتن به جبهه است و با وجود مخالفت های مادر خود بدون اطلاع او راهی شد و شیلان برای پیدا کردن فرزند راهی جبهه می شود و این آغاز قصه های تازه در این فیلم است…

مریلا زارعی در فیلم کارو بازیگر نقش یک بانوی کرمانشاهی است که با پوشش و لهجه خاص این منطقه مقابل دوربین رفته است و این نقش متفاوت را در کارنامه هنری خود خلق کرد.

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا