اسامی بازیگران فیلم هندی هاوس فول ۵ + جزئیات

جدولیاب، ترجمه: سمیرا فیض آبادی: ساجد نادیاوالا، فیلمساز باذکاوت هندی قصد دارد ستاره های ۴ سری گذشته فیلم موفق و پرمخاطب «هاوس فول» (پرجمعیت) را در سری پنجم این فیلم گرد هم بیاورد و یک اثر کمدی بزرگ دیگر خلق کند. بدون شک سری فیلم‌های «هاوس فول» یکی از مفرح ترین و کمد‌ی‌ترین فیلم های سینمای هند هستند و حالا بزرگترین اعلام سال بالیوود ساخت این فیلم پرستاره است. درحالی که همیشه گفته می‌شود بالیوود دیگر فیلمهای چند ستاره ‌ای نمی‌سازد اما اکشی کومار و ساجد نادیاوالا موفق شده‌اند چندین بازیگر مطرح و درجه یک را برای ساخت سری پنجم فیلم «پرجمعیت» دور هم جمع کنند.

بعد از موفقیت قابل توجه سری چهارم این فیلم در سال گذشته که بیش از ۲۰۰ کرور فروش داشت نادیاوالا تصمیم گرفت سری پنجم این فیلم را هم بسازد.
آکشی کومار همچون سری‌های قبلی این فیلم کمدی، بازیگر اصلی این فیلم خواهد بود. به حق باید گفت اکشی کومار در ایفای نقش‌های کمدی بازیگر بسیار قابل و موفقی است . دیپیکا پادوکن، جان آبراهام، کریتی سنون، جکلین فرناندز ، آبیشک بچن و ریتش دشموک بازیگران سری‌های قبلی این فیلم مفرح در سری پنجم این فیلم گرد هم امده و بازی خواهند کرد.

این فیلم در مقیاسی بزرگ ساخته خواد شد و گفته می‌شود «هاوس فول ۵» بزرگترین فیلم هندی تاریخ خواهد بود. تیم سازنده در حال حاضر مشغول کار کردن روی فیلمنامه این فیلم هستند. گفته می‌شود این فیلم با فرمت Imax ساخته خواهد شد. آخرین فیلم هایی که در بالیوود با این فرمت ساخته شدند فیلم‌های «پادماوات» و «باهوبالی» بودند. آکشی کومار و ساجد نادیا والا قصد دارند بزرگترین فیلم کمدی بالیوود را بسازند.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا