اسامی بازیگران فیلم کشتارگاه + خلاصه داستان

در این مطلب، درباره فیلم سینمایی ” کشتارگاه ” به کارگردانی عباس امینی و به تهیه‌ کنندگی جواد نوروزبیگی و همچنین اسامی بازیگران فیلم کشتارگاه توضیحاتی خواهیم داشت! با ما همراه باشید. فیلم سینمایی “ کشتارگاه ” به کارگردانی عباس امینی و به تهیه‌ کنندگی جواد نوروزبیگی و محصول سال ۱۳۹۸ شمسی می باشد.

این فیلم چهارمین فیلم بلند عباس امینی است که برای رونمایی در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر آماده گردیده‌ است. تهیه‌ کننده ” کشتارگاه ” جواد نوروزبیگی، نویسندگی آن بر عهده ی عباس امینی و حسین فرخ‌ زاده و سرمایه‌ گذار فیلم علی طلوعی است. علی طلوعی علاوه‌ بر سرمایه‌ گذار، جانشین تهیه‌ کننده ی این فیلم سینمایی نیز محسوب می‌ شود.

فیلمبرداری این اثر توسط احسان رفیعی‌ جم در مهر ماه سال ۱۳۹۸ شمسی در شهر آبادان آغاز شد و در آذر ماه سال ۱۳۹۸ شمسی در شهر تهران به پایان رسید. حمید نجفی‌ راد تدوین همزمان فیلم را برعهده داشته است و مهران قائدی‌ پور آهنگساز این فیلم بود. آتوسا قلمفرسایی در مقام طراح صحنه و لباس، سعید صفرپور به عنوان مجری طرح و داریوش صادقپور صدابردار این فیلم بودند. یاسمن محب‌ اهری طراحی گریم را بر عهده داشت. مدیر تولید فیلم سینمایی ” کشتارگاه ” هادی علی محمدی و عکاس این فیلم مهیار بهمنش بود.

خلاصه داستان فیلم سینمایی کشتارگاه

” کشتارگاه ” روایتی متفاوت از مشکلات اجتماعی این روزهای کشور است! ” امیر چند ماهی است که از فرانسه دیپورت شده‌ است، او به خاطر پدرش شریک یک جنایت هولناک می‌ شود…

رفیق: اینجا صلیب سرخی‌ ها بهت میگن چیتا

امیر: چی؟

رفیق: چیتا … یوزپلنگ “

بازیگران فیلم سینمایی کشتارگاه

مانی حقیقی ، باران کوثری ، امیرحسین فتحی ، حسن پورشیرازی

دیگر عوامل فیلم

  • طراح صحنه و لباس : آتوسا قلمفرسایی
  • مجری طرح : سعید صفرپور
  • صدابردار : داریوش صادقپور
  • طراح گریم : یاسمن محب اهری
  •  مدیر تولید : هادی علی محمدی
  •  عکاس : مهیاربهمنش

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا