اسامی بازیگران فیلم زیر درخت هلو در حل جدول

فیلم سینمایی زیر درخت هلو محصول سال ۱۳۸۴ می باشد که در ژانر طنز ساخته شده است و روز پنج شنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ از شبکه آی فیلم به نمایش در خواهد آمد ، در این  مطلب از بلاگ جدول یاب اسامی بازیگران فیلم زیر درخت هلو در حل جدول را مورد بررسی قرار خواهیم داد ، لطفا تا انتها با ا همراه باشید :

اسامی بازیگران فیلم زیر درخت هلو :

حمید جبلی

فاطمه معتمدآریا

ایرج طهماسب

شهره لرستانی

علی اصغر شهبازی

پوراندخت مهیمن

حسن دادشکر

آتش تقی پور

فرهاد نیکپور

مهتاب غیاثی

سیامک راشدی

آبتین برقی

حسین دوستدار

آیدا دوستدار

پوریا قاسمی

آنیتا چاپاریان

اسامی بازیگران فیلم زیر درخت هلو در حل جدول

عوامل ساخت فیلم زیر درخت هلو :

کارگردان : ایرج طهماسب

نویسنده : حمید جبلی و ایرج طهماسب

تهیه کننده: حمید و مجید مدرسی

موسیقی : محمدرضا علیقلی

خلاصه داستان فیلم زیر درخت هلو :

در خانواده‌ای به نام عارف‌پور هر شخصی شب قبل از مرگ، در خواب می‌فهمد که فردا ساعت پنج عصر می‌میرد. بزرگ خاندان این خانواده در خواب مشاهده می‌کند که زمان مرگش رسیده است. به همین خاطر از صفا، مستخدم قدیمی‌اش می‌خواهد که به پسرش مسعود اطلاع دهد. عارف‌پور پیش او وصیت می‌کند که قبل از خواندن وصیت‌نامه که در گاوصندوق و کلیدش هم نزد صفاست، باید اول همسری برای صفا پیدا کنند. عارف‌پور درست سر ساعت می‌میرد.

داماد خانواده، اعتمادی اصرار می‌کند که صفا هرچه زودتر با دختری ازدواج کند و سهم هر کس از ارث مشخص شود. صفا اعتقاد دارد چون مهره مار دارد و طرفداران زیادی برای ازدواج با او وجود دارند، ازدواجش محله را به آشوب می‌کشد. با پافشاری اعتمادی در نهایت همه زنان بیوه محله به خانه عارف‌‌پور هجوم می‌برند تا با صفا ازدواج کنند.

 در میان شلوغی حضور زنان در خانه، الهه همسر مسعود متوجه علاقه سوسن مستخدم خانواده اعتمادی به صفا می‌شود. از طرفی چون سوسن از هلو بدش می‌آید و صفا با اسم بردن از هلو با سوسن همیشه جنجال دارد، امکان ازدواج آن‌ها ضعیف به نظر می‌رسد. الهه پیشنهاد می‌دهد که آن‌ها صفا و سوسن را به شمال ببرند تا دور از خانواده در ویلای خانوادگی بتوانند همدیگر را خوب‌تر بشناسند.

 صفا و سوسن به همراه مسعود و الهه به شمال راهی می‌شوند. درد زایمان الهه سبب می‌شود که مسعود وجود صفا و سوسن را در ویلا به فراموشی بسپارد. آن دو در ویلا بعد از کلی درگیری و حل مشکلات عاشق هم می‌شوند، اما صفا همچنان بر ازدواج نکردن با سوسن اصرار می‌ورزد. صفا با دیدن خواب جهنم و عذاب خدا برای افراد مجرد تصمیم می‌گیرد که ازدواج کند. در آخر آن‌ دو با هم ازدواج می‌کنند.

 

 

 

ببیشتر بخوانید :

اسامی بازیگران فیلم جانان در حل جدول

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا