اسامی راه یافتگان به مرحله نیمه نهایی عصر جدید اعلام شد + معرفی برگزیدگان

در این مطلب از جدولیاب ، توضیحاتی درباره اسامی راه یافتگان به مرحله نیمه نهایی عصر جدید خواهیم داشت! با ما همراه باشید. مرحله دوم عصر جدید مدتی است به پایان رسیده است و قرار است امشب ۱۹ شهریور ماه سال ۱۳۹۹ شمسی، اسامی راه یافتگان به مرحله نیمه نهایی تکمیل شود.

۱۷ مرداد ماه ، اسامی پنج شرکت کننده مرحله نیمه نهایی عصر جدید اعلام شد. امشب نیز اسامی پنج نفر دیگر اعلام می شود. در مرحله دوم این برنامه داوران در هر قسمت دو اجرا را انتخاب کردند؛ اما در نهایت انتخاب نهایی را به عهده مخاطبان گذاشتند تا بینندگان شرکت کننده ‌های نیمه نهایی این برنامه را انتخاب کنند.

برنامه عصر جدید قرار است امشب بعد از خبر ۲۲ روی آنتن شبکه سه صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران برود. در صفحه اینستاگرام این برنامه استعدادیابی چنین آمده است:

دومین و آخرین برنامه اعلام نتایج از دور دوم مسابقه بزرگ استعدادیابی ایران، چهارشنبه ۱۹ شهریور ماه، روی آنتن شبکه سه سیما خواهد رفت تا با اعلام آرای مردمی، برگزیدگان قسمت ‌های ششم تا دهم هم مشخص شوند و جدول ۲۰ استعداد برتر که به نیمه ‌نهایی عصر جدید راه می ‌یابند، کامل شود.

امشب، بعد از خبر ساعت ۲۲ معلوم خواهد شد که از میان گروه پرواز و گروه به ‌نگار در برنامه ششم، گروه قشقایی و سروش فرهمند در برنامه هفتم، مصطفی حسنلو و گروه نسل‌ جدید در برنامه هشتم، صالح سخندان و گروه بچه ‌ی ‌شهر در برنامه نهم و داریوش سوسنی و گروه اعجوبه‌ های کوچک در برنامه دهم، کدام اجراها رای بیشتری از مردم کسب کرده‌ اند و همچنین، کدام اجراها می ‌توانند از بشیر حسینی، آریا عظیمی ‌نژاد و احسان علیخانی، رای نجات دریافت کنند و راهی نیمه‌ نهایی شوند. پیشتر، امین حیایی و رویا نونهالی با رای نجات به عرفان طهماسبی و علی فریادی، از این امکان خود، استفاده کرده بودند.

بعد از این برنامه، عصر جدید وارد مراحل تولید مرحله نفسگیر نیمه ‌نهایی خواهد شد و استعدادها در باشگاه مهارت، برای رسیدن به اجرایی بهتر و فینالیست ‌شدن، تمرین خواهند کرد و آموزش خواهند دید.

مسابقه تلویزیونی عصر جدید با رویکرد استعدادیابی در زمینه‌ های هنری، ورزشی و سرگرمی با اجرای احسان علیخانی و داوری رویا نونهالی ، آریا عظیمی نژاد ، بشیر حسینی و امین حیایی روی آنتن می‌ رود.

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا