الن دی جنرس سوپراستار هالیوود کیست؟ + بیوگرافی و عکس

امروزه دیگر اکثریت مردم دنیا، برنامه های الن دی جنرس را دیده اند. شما هم اگر در شبکه های ماهواره ای ندیده باشید، حتما در شبکه های مجازی تا حدودی با الن و برنامه هایش آشنا شده اید. در این مقاله ما شما را از چگونه محبوب و معروف شدن الن دی جنرس آگاه می کنیم. زهره زرگر ، کولاک الن دی جنرس دیگر یک عضو جدا نشدنی در هالیوود محسوب می شود. برنامه های حرفه ای او برای ۱۵ فصل روی آنتن رفته است و موجب به دست آوردن تعداد زیادی جایزه برای او شده است. او سال هاست که در تلویزیون برنامه می سازد و ما به عنوان یک فوق ستاره به او عادت کرده ایم. البته الن از ابتدا یک کمدین مشهور و فوق العاده نبوده است؛ این اتفاق سال ها پیش که در کالج تحصیل می کرده، برای او شکل گرفته است. الن در آن سال سعی کرد نام خود را در یک باشگاه کمدی ثبت کند و این اقدام سرنوشت او را رقم زد. این مقاله داستانی باور نکردنی است درباره اینکه چطور الن به اوج رسید و در قلب مردم جای گرفت.

دوران کودکی و نوجوانی الن دی جنرس در سال ۱۹۵۸ در ایالت لوئیزیانا به دنیا آمد و رشد کرد. پس از آنکه پدر و مادرش از یکدیگر جدا شدند، او با پدر و مادر خوانده اش زندگی کرد سپس وارد دانشگاه نیو اورلئان شد، بعد از یک ترم دانشگاه را رها کرد و شغل های عجیبی برای خود انتخاب نمود. او زمانی را به عنوان نقاش ساختمان گذراند، فروشنده جارو برقی شد، به عنوان خدمتکار کار کرد و مدتی هم به صید صدف خوراکی مشغول شد.

شروع کار به عنوان کمدین اما در دهه ی ۸۰ او وارد باشگاه های کمدی شد و در آنجا شروع به کار کرد. در سال ۱۹۸۴ او در کشورش تور برگزار کرد و حتی برنده جایزه بامزه ترین برنامه در رقابت بین کمدین های آمریکا شد. دو سال بعد در حالی که تنها ۲۷ سال داشت، در برنامه ی “”The Tonight Show Starring Johny Carson حضور پیدا کرد و خیلی زود در تلویزیون مشغول به کار شد و نقش های کوچکی در برنامه هایی مانند “Open House” و “Laurie Hill” به دست آورد.
شکل گیری برنامه الن دی جنرس در سال ۱۹۹۴ او با نام الن مورگان، در سریال کمدی “ABC” ایفای نقش کرد. در اواخر همان سال به عنوان مجری برنامه “جایزه امی” انتخاب شد. الن بعد از مصاحبه در برنامه تلویزیونی “اپرا وینفری” درباره زندگی خصوصی اش، برای مدتی دچار افسردگی شد زیرا رسانه ها محتاط تر با او رفتار می کردند و حتی مراجع مذهبی خواستار لغو برنامه های او شدند.

موفقیت های پی در پی الن دی جنرس اما در سال ۲۰۰۱ با قدرت بیشتری با شروع برنامه ی کمدی “Ellen Show” به تلویزیون بازگشت و در همان سال دوباره مجری برنامه جایزه امی شد. دو سال بعد او در نقش “دوری” در انیمیشن “در جست وجوی نمو” صداپیشگی کرد. چند ماه بعد از آن برنامه مشهور خودش “Ellen: The Ellen DeGeneres Show” را روی آنتن برد. این اولین مونولوگ او روی آنتن بود. با ساخت اولین فصل از برنامه اش و موفق به کسب جایزه امی شد. در سال ۲۰۰۵ او دوباره مجری جایزه امی شد و در سال ۲۰۰۷ مراسم اسکار را اجرا کرد. او همچنین در سال ۲۰۰۹ به عنوان یکی از داوران برنامه “American Idol” انتخاب شد. در سال ۲۰۱۴ او دوباره به عنوان مجری اسکار انتخاب شد که مورد استقبال زیادی قرار گرفت. در سال ۲۰۱۵ او در انیمیشن “در جست و جوی دوری” مجدد به جای دوری صدا پیشگی کرد و موفق به کسب جایزه بهترین صدا پیشه زن شد.

مدال رئیس جمهور الن دی جنرس همچنین مدال رئیس جمهور آزادی را از طرف باراک اوباما دریافت کرد. موفقیت های پی در پی او حتی برای باراک اوباها هم اعجاب انگیز بود. اوباما در طی این مراسم گفت: ” فراموش کردنش خیلی ساده است… چقدر شجاعت برای الن دی جنرس لازم بود تا بتواند برای ۲۰ سال روی صحنه محبوب بماند. چه بار سنگینی بر دوش داشت. چقدر راحت می توانست حرفه خود را به خطر اندازد اما امروز، او همه ما را به هم نزدیک تر می کند و به ما انگیزه می دهد که بهتر باشیم فقط با یک شوخی و یک رقص!”
امروز الن موفق به کسب ۹ جایزه محبوب ترین مجری شده است. الن تا به الان ۱۵ فصل برای تلویزیون برنامه ساخته است و یکی از پر بیننده ترین برنامه ها را روی آنتن دارد.

منبع:
Insider

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا