انشانویسی درباره دردسرهای کلاس آنلاین

انشانویسی درباره دردسرهای کلاس آنلاین هم یک جورایی هم جالبه و هم ناراحت کننده ، وقتی به یاد لحظاتی که می توانستید از حضور فیزیکی معلم بهره بگیرید اما معلم خود را تنها از صفحه کوچک مانیتور و یا موبایل رصد می کردید. در این مطلب تصمیم گرفتیم بعنوان پایان سال تحصیلی آنلاین انشانویسی درباره دردسرهای کلاس آنلاین را تجربه کنیم.

موضوع انشا : دردسرهای کلاس آنلاین هنگام درس و امتحانات

کرونا و قرنطینه ما را با نوع جدیدی از آزمون ها به نام آزمون آنلاین آشنا کرد، آزمونی که در آن دیگر مراقبی با چشم های تیزبین بالای سرمان نیست و صدای قدم ها و نگاه های او که به دنبال کشف تقلب های پنهان شده ی دانش آموزان است دیگر بر استرس امتحانات اضافه نمی کند.انشانویسی درباره دردسرهای کلاس آنلاین

آزمون آنلاین باعث شد تا راه های زیرکانه ای برای گرفتن نمره به ذهن دانش آموزان برسد اما خوب این نوع آزمون هم معایب و مزایای خودش را دارد.

از مزایای آزمون آنلاین برای دانش آموزن این است که ما در زمان امتحان استرس کم تری داریم و حتی گاهی اگر آزمون به صورت تماس تصویری نباشد می توانیم کتاب را کنار دست مان بگذاریم و یا در همان لحظه از کسی کمک بگیریم و آزمون را با موفقیت و در نهایت با گرفتن نمره ی خوب به پایان برسانیم.

اما متاسفانه در آزمون ها و پرسش و پاسخ هایی که به صورت تماس تصویری انجام می شود دست ما دانش آموزان کمی بسته تر می شود و باید درس ها را به طور کامل بخوانیم و صادقانه نمره بگیریم.

از معایب آزمون آنلاین هم می توان به همان آنلاین بودنش اشاره کرد، مثلا زمانی که به خاطر سرعت کم اینترنت در زمان مشخصی که باید نتوانیم آزمون را به پایان برسانیم و یا به علت خراب و کند بودن سرعت گوشی هوشمند مان مدام با خطاهای مختلف مواجه شویم و اصلا نتوانیم در آزمون آنلاین شرکت کنیم.

می توان گفت مسائل و مشکلات مربوط به سرعت اینترنت و گوشی هوشمند آزمون های آنلاین را تحت تاثیر قرار می دهد و حتی ممکن است برخی از دانش آموزان را از تحصیل باز دارد زیرا هنوز افرادی هستند که از داشتن یک گوشی هوشمند محروم هستند به همین علت بسیاری از افراد در این مدت قرنطینه سعی کردند برای دانش آموزان محروم گوشی هوشمند تهیه کنند تا آن ها بتوانند به تحصیل خود به صورت مجازی ادامه دهند.

 

 

 

 

بیشتر بخوانید :

انشانویسی از زبان جنگلبان / تصویرسازی یک جنگلبان

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا