ایرانیان فاقد شناسنامه یا کارت ملی چطور واکسن کرونا بزنند؟

در این مطلب از جدولیاب ، توضیحاتی درباره نحوه دریافت واکسن کرونا توسط ایرانیان فاقد شناسنامه یا کارت ملی خواهیم داشت! با ما همراه باشید. دکتر علیرضا رئیسی ، معاون بهداشت وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در نشستی مجازی درباره وضعیت واکسیناسیون ایرانیان فاقد شناسنامه یا کارت ملی گفت: در زمینه افراد فاقد کد ملی، بحث اتباع خارجی مطرح می‌ شود که موضوعی متفاوت می باشد و سیاست‌ های دنیا هم در قبال اتباع خارجی کاملا متفاوت است. ما در زمینه واکسیناسیون اتباعی که در ایران هستند، درخواستی به مجامع بین‌ المللی ارائه داده‌ ایم.

به این ترتیب که به عنوان مثال اگر قرار است سهمیه واکسنی فرضا از سوی کووکس، در اختیاری کشوری قرار گیرد که برخی از اتباع آن در ایران زندگی می‌ کنند، مقداری از سهمیه را به ما تحویل دهند و ما در این صورت می‌ توانیم تمام خدمات تزریق واکسن، مراقبت و… را به صورت رایگان برای این افراد انجام دهیم. در این زمینه منتظر پاسخ این مجامع هستیم.

درباره ایرانیان فاقد شناسنامه و کارت ملی که البته تعدادشان خیلی زیاد نیست، قرار شد با هماهنگی وزارت کشور اقدام کنیم. به طوری که از سوی وزارت کشور به این افراد یک کد تعلق بگیرد که ما بتوانیم این کد را به عنوان کد فرد مهمان در سیستم نظام سلامت‌ مان ثبت کنیم و هیچ مشکلی در این زمینه برای ایرانیان فاقد کارت ملی وجود ندارد.

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا