اینفینیتی کیو اکس ۵۰ مدل ۲۰۲۱ ، شاسی بلند اسپرت با یک کابین لوکس

به تازگی تصاویری از مدل ۲۰۲۱ کراس اوور کیواکس۵۰ اینفینیتی منتشر شده که خودرویی زیبا و متفاوت را پیش روی مخاطبان قرار داده است. این محصول در قسمت دماغه همان فرمول تهاجمی سدان های اسپرت اینفینیتی را حفظ کرده تا چراغ های اصلی خشن و خطوط روی درپوش موتور به بهترین شکل ممکن با یکدیگر هماهنگ شوند.

اینفینیتی کیواکس ۵۰

در نمای جانبی نیز خط شانه قوی، رینگ های بزرگ ۲۰ اینچی و عناصر کرومی بویژه با الگوی متفاوت ستون آخر منظره بسیار جذابی را شکل داده اند.

در قسمت عقب طراحان اینفینیتی اوج توانایی خود را به نمایش گذاشته اند! اینجا به هیچ عنوان یک اتفاق ساده و معمولی رخ نداده زیرا الگوی چراغ های اصلی، فرم الگوی شیشه عقب، بامپر و دیفیوزر اسپرت یک کراس اسپرت حرفه ای را معرفی می کنند.

داخل کابین یک محیط لوکس باکیفیت انتظار مشتری را می کشد. چرم مرغوب، دوخت دقیق و عناصر کرومی منظره ای اشرافی را ایجاد کرده اند. علاوه بر این امکانانی مانند سانروف بزرگ، سیستم تهویه اتوماتیک، نمایش نقاط کور دید راننده، هشدار خروج از خط و دستیار حفظ خودرو بین خطوط، دستیارهای هوشمند رانندگی، شناسایی هوشمند علائم ترافیکی مسیر، نمایشگر هدآپ، وای فای هات اسپات، سنسورهای برخورد جلو و عقب، نمایشگر های دیجیتال و … از جمله ویژگی های کیواکس۵۰ محسوب می شوند.

برای این محصول از پیشرانه خانواده وی سی نیسان استفاده شده است. این موتور ۴ سیلندر ۲ لیتری توربو ۲۶۸ اسب بخار خروجی و ۲۸۰ پوندفوت گشتاور دارد. طی ۶٫۳ ثانیه از حالت توقف به سرعت ۹۶ کیلومتر برساعت می رسد.

آمار مصرف سوخت برای ۱۰۰ کیلومتر رانندگی در شهر برابر با ۱۰٫۲ لیتر، در بزرگراه ۸٫۴ لیتر است.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا