ایوانکا ترامپ دختر رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا در کودکی + بیوگرافی

در این مطلب از جدولیاب ، عکسی از ایوانکا ترامپ دختر رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا در کودکی وی را خواهیم دید! همچنین توضیحاتی نیز پیرامون بیوگرافی وی خواهیم داشت! با ما همراه باشید. به تازگی عکسی مربوط به دوران کودکی ایوانکا ترامپ ، دختر چهل و پنجمین رئیس‌ جمهور ایالات متحده آمریکا و غول املاک و مستغلات یعنی دونالد ترامپ است در یک مجموعه شخصی در فلوریدای آمریکا ارائه شده است!

بد نیست بدانید ایوانکا ترامپ اولین دختر رئیس جمهور فعلی ایالات متحده آمریکا، دونالد ترامپ، اکنون ۳۸ سال سن دارد.

اما شاید این سوال پیش آید که ایوانکا ترامپ کیست؟ و همسر دختر رئیس جمهوری ایالات متحده آمریکا کیست؟

در پاسخ بایستی گفت ایوانکا ترامپ با نام کامل ایوانکا ماری ترامپ ، تاجر، نویسنده و مدل متولد ۳۰ اکتبر سال ۱۹۸۱ میلادی در منهتن نیویورک در ایالات متحده آمریکا است. والدین او در سال ۱۹۹۱ میلادی و هنگامی که او ۱۰ سال سن داشت، از یکدیگر طلاق گرفتند. او دو برادر، یک خواهر ناتنی و یک برادر ناتنی دارد.

ایوانکا ترامپ به مدت دو سال در دانشگاه جرج ‌تاون تحصیل کرد و سپس به مدرسه وارتون در دانشگاه پنسیلوانیا (محل تحصیل پدر خود) منتقل شد؛ و در سال ۲۰۰۴ میلادی با لیسانس اقتصاد فارغ ‌التحصیل شد. وی در سال ۲۰۰۹ میلادی ، پس از تحصیل نزد خاخام الی وینستاک از مکتب راماز ارتدکس مدرن، ترامپ به یهودیت به‌ طور ارتدکس گروید و نام یائل را اختیار کرد.

ایوانکا یک دهه به عنوان نایب رئیس اجرایی در امور توسعه و اکتساب‌ های سازمان ترامپ، درگیر همه جنبه ‌های امور مستغلات و مدیریت هتل این شرکت بود. از برنامه‌ های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته ‌است می ‌توان به ” کارآموز ” اشاره کرد.

او هم ‌اکنون در دولت پدر خود به عنوان دستیار ویژه رئیس ‌جمهور مشغول به کار است.

ایوانکا ترامپ در سال ۲۰۰۹ میلادی با جرارد کوشنر ، کارآفرین و توسعه دهنده املاک ازدواج کرد. در ‌سال ۲۰۰۷ میلادی، ایوانکا و جارد برای مذاکره در مورد همکاری بین شرکت‌ های ترامپ و کوشنر در حوزه املاک با هم صحبت کردند و با هم یک ناهار کاری خوردند. تنها بعد از چندین دقیقه صحبت‌ کردن، این دو حس کردند به هم علاقمند شده ‌اند و خیلی زود با هم نامزد شدند. ایوانکا نخستین قرار خود با جارد را بهترین معامله‌ ای که تاکنون کرده بودیم، عنوان می ‌کند. این ملاقات تجاری نتایج بسیار خوبی برای هر دوی آنها در پی داشت.

این زوج سه فرزند دارند که دختر آن ها، آرابلا رز (متولد ژوئیه سال ۲۰۱۱ میلادی) و پسران آن ها، جوزف فردریک (متولد اکتبر سال ۲۰۱۳ میلادی) و تئودور جیمز کوشنر (متولد مارس سال ۲۰۱۶ میلادی) هستند. ایوانکا برای ازدواج با همسر خود به دین یهودیت ارتدکس گروید!

ایوانکا ترامپ در اینستاگرام

https://www.instagram.com/ivankatrump

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا