باران نیکراه گوینده و مجری کیست؟

در این مطلب از جدولیاب، توضیحاتی درباره باران نیکراه گوینده و مجری خواهیم داشت! با ما همراه باشید. باران نیکراه که مدتی است بخاطر دکلمه های خود در فضای مجازی و اینستاگرام به شهرت رسیده است، متولد ۲۰ شهریور ماه سال ۱۳۶۷ شمسی در گیلان می باشد. بد نیست بدانید نام اصلی وی، محدثه نیکراه است و یک برادر به نام بهتاش نیز دارد که در عرصه خوانندگی فعالیت دارد.

نیکراه در سال ۱۳۸۷ شمسی و وقتی ۲۰ سال سن داشت، در رشته فیزیک هسته ای وارد دانشگاه گیلان شد! او در ۷ ترم، مدرک کارشناسی خود را دریافت کرد و یک ماه بعد از فارغ التحصیلی نیز در دوره فوق لیسانس پذیرفته شد! نیکراه از سال ۱۳۹۴ شمسی نیز با استفاده از سهمیه استعداد درخشان بدون آزمون وارد دوره دکتری فیزیک اتمی و مولکولی  گرایش لیزر و پلاسما شد و در حال حاضر نیز در حال تحصیل می باشد.

فعالیت باران نیکراه به عنوان مجری و گوینده

نیکراه فعالیت خود را به عنوان مجری همایش ها و کنفرانس ها، از دوران دانشجویی از استان گیلان آغاز کرد و کم کم نیز به سمت نریشن خوانی پیش رفت! نیکراه به سبب تسلط به زبان انگلیسی اجرای برخی همایش های به زبان انگلیسی را نیز برعهده داشته است.

فعالیت باران نیکراه در تلویزیون

نیکراه پاییز سال ۱۳۹۵ شمسی با حضور در برنامه نسیم دانش محصول شبکه نسیم صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران، تجربه ی فعالیت در تلویزیون را کسب کرد! سپس وی در سال ۱۳۹۷ شمسی با برنامه ” سوتکا ” محصول شبکه گیلان نیز همکاری داشت.

فعالیت های فرهنگی و انسان دوستانه باران نیکراه

نیکراه در سال ۱۳۹۶ شمسی در طی حکمی از سوی مدیرعامل و رئیس هیات مدیره کانون سندروم داون استان گیلان، به عنوان سفیر کودکان این استان منصوب شد!

همچنین نیکراه در اسفند ماه سال ۱۳۹۷ شمسی به عنوان چهره سال گیلان در گروه فعالیت های اجتماعی معرفی شد! او در گفتگویی در مورد چهره های شاخص گیلان گفت: ” ما گیلانی ها اصلا ناسونالیست نیستیم و قدر داشته هایمان را نمی دانیم!”

زندگی شخصی باران نیکراه

باران نیکراه تاکنون ازدواج نکرده است؛ و وی مجرد می باشد.

باران نیکراه در اینستاگرام

https://www.instagram.com/baran_nikrah

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
1 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
مسعود
مسعود
3 سال قبل

با سلام و درود خدمت هم استانی عزیز.خانم نیکراه چرا هر جا از شما بیوگرافی گذاشته میشود فقط شما را اهل گیلان معرفی میکنند؟ ایا خودتان این را خواسته اید. ؟ چرا محل دقیق تولد خودتان را نمی نویسید؟

دکمه بازگشت به بالا