بازیگر نقش رهبری در سریال راز ناتمام کیست؟

در این مطلب از جدولیاب ، توضیحاتی درباره بازیگر نقش رهبری در سریال راز ناتمام ویژه زندگی شهید محمدجواد باهنر خواهیم داشت! با ما همراه باشید. در اولین خبرهایی که از سریال راز ناتمام به کارگردانی مشترک امین امانی و علی امانی و به تهیه ‌کنندگی امین امانی با درجه کیفی الف رسانه ‌ای شد، اعلام گردید که قرار است در این سریال به زندگی شهید محمدجواد باهنر از تولد تا شهادت وی توسط سازمان مجاهدین خلق پرداخته شود.

در این سریال مسئولیت ‌های وی در مجلس شورای اسلامی، تبلیغ دین و نیز سخنرانی و زندانی شدن ‌های شهید محمدجواد باهنر نمایش داده می‌ شود.

این روزها تست گریم شخصیت ‌های اصلی حزب جمهوری اسلامی دنبال می‌ شود و در عین حال نام دو تن از آن ‌ها رسانه ‌ای شده است. نام فرهاد جم به عنوان بازیگر نقش شهید محمدجواد باهنر و رامین راستاد به عنوان بازیگر نقش حجت ‌الاسلام هاشمی رفسنجانی مطرح شده است.

پیش از این کارگردان سریال شهید باهنر درباره انتخاب و گریم پنج شخصیت اصلی حزب جمهوری گفته بود:

” گریم ‌ها و طراحی‌ های صحنه و لباس را به طور جدّی دنبال می‌کنیم تا گریم‌ها و طراحی ‌ها واقعی ‌تر دربیاید. چرا که حضور رهبرمان، آیت ‌الله شهید بهشتی، شهید رجایی و حجت ‌الاسلام هاشمی ‌رفسنجانی را به عنوان اعضای حزب جمهوری در سریال خواهیم داشت و برای آن‌ها هم بازیگری در نظر گرفته‌ ایم. “

رئیس سیمای استان ‌ها درباره انتخاب بازیگر نقش رهبری در سریال شهید محمدجواد باهنر و آماده کردن شرایط  و مقدمات تولید کار، گفت:

” تستِ گریم بازیگران نقش اصلی و انتخاب هنرمندان سریال کماکان ادامه دارد و امیدوارم هرچه زودتر به تولید سریال برسیم. تست گریم ‌ها رسانه ‌ای شده است اما بررسی ‌ها ادامه دارد و به هنگام انعقاد قرارداد و شروع تولید رسمی کار، نام‌های بازیگران به همراه جزئیات اعلام خواهد شد. مهم است که بازیگران این نوع نقش ‌ها بتوانند این نقش‌ ها را به خوبی ایفا کنند. “

بخش عمده لوکیشن ‌های این سریال در تهران و در شهرک سینمایی غزالی قرار دارد و بخش‌ هایی از کار نیز در کشور ترکیه تصویربرداری می ‌شود. این سریال با مضمونی تاریخی و سیاسی در دو فاز گذشته و حال تولید خواهد شد ‌و پخش آن نیز در نیمه اول سال آینده از شبکه اول سیما خواهد بود.

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا