بازیگر نقش علم تاج خانم در سریال نیسان آبی کیست؟

بیوگرافی گیتی قاسمی

گیتی قاسمی مدتی است که در تمام نقش هایی که بازی ممی کند خوش می درخشد ، الحق که بازیگری با این استعداد مدتی بود در دنیای هنر جایش خالی بود ، در این مطلب از بلاگ جدول یاب به موضوع بازیگر نقش علم تاج خانم در سریال نیسان آبی کیست؟ پرداخته ایم ! با ما همراه باشید.

گیتی قاسمی زاده ۱۶ آذر ۱۳۵۵ در ملایر است. او دارای مدرک کارشناسی کارگردانی ازدانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران است. از سال ۱۳۷۵ فعالیت هنری خود را شروع کرد.

خانواده گیتی قاسمی

پدرش آزاده و از اسرای جنگ ایران و عراق بوده و یک برادر به نام همایون قاسمی دارد.

شروع فعالیت گیتی قاسمی

فعالیت خود را از تئاتر شروع کرد اولین کار جدی اش با نمایشی بنام “بوق” به کارگردانی فرهاد تجویدی در سال ۱۳۸۷ بود

قاب تلویزیون گیتی قاسمی

در سال ۱۳۸۶ بعد از نزدیک به ۱۰ سال تجربه تئاتر اولین بار با سریال «حیاط خلوت» از مرکز سیمای قم وارد قاب تصویر شد او سپس در نوروز ۱۳۸۷ با مجموعه «پیامک از دیار باقی» کنار محمدرضا شریفی نیا ، افسانه بایگان و حمید لولایی حضور موفقی را تجربه کرد

آثار شاخص گیتی قاسمی ​​​​​​​

از مهم ترین آثار گیتی قاسمی می توان به بازیگری در فیلم ویلایی ها ، سریال چک برگشتی و سریال گاهی به پشت سر نگاه کن و سریال زیرخاکی اشاره کرد. او در سریال نیسان آبی نیز ایفای نقش کرده است که بازیگر نقش علم تاج خانم می باشد .

خاطره گیتی قاسمی با فیلم ویلایی ها

به گفته خانم قاسمی حضور او در فیلم «ویلایی ها» برایش یادآور خاطرات کودکی اش بود که در زمان کودکی به همراه پدر و مادرش مدتی را در دزفول سپری کرده بود و پدرش طی جنگ ایران و عراق اسیر شده بود بازی در فیلم ویلایی ها برای او یادآور خاطرات دوران بچگی اش بوده است و بازی کردن در این فیلم را برای خود یک افتخار و ادای دین به رزمندگان و شهیدان می داند.

اولین فیلم سینمایی گیتی قاسمی

گیتی قاسمی برای اولین بار در سال ۱۳۹۱ در فیلم جابه جا به کارگردانی علی توکل نیا در نقش مادربزرگ بازی کرد.

ازدواج و همسر گیتی قاسمی

گیتی قاسمی با آقای حاتمی آذر ازدواج کرده و صاحب دو فرزند پسر می باشد ، نام فرزند بزرگش مهیار است. پسرش مهیار هم در خوانندگی و هم در بازیگری دستی بر آتش دارد.

نسبت گیتی قاسمی با ثریا قاسمی

گفته می شود گیتی قاسمی با ثریا قاسمی نسبت فامیلی دارند اما این موضوع توسط هیچکدام تایید یا رد نشده است و به نظر می رسد تنها یک شباهت در نام خانوادگی باشد.

احساس مسئولیت گیتی قاسمی

همیشه و برای همه نقش ها حتی اگر نقش کوتاهی باشد با جان و دل مایه می گذارم که آن نقش خوب و درست دیده شود ، من همیشه چه جایزه بگیرم و چه نگیرم ، احساس می کنم که مسئولیتم نسبت به بازیگری و صحنه تئاتر سنگین است.

افتخارات گیتی قاسمی

خانم گیتی قاسمی تاکنون موفق شده به جایزه سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن دست پیدا کند و همچنین ۱۶ بار دیگر برنده جوایزی از نظیر جشنواره های میثاق، ماه، بانو، رضوی، فجر، مقاومت و همچنین نمایش های کوتاه دفاع مقدس شده است.

صفحه اینستاگرام گیتی قاسمی

بیشتر بخوانید :
۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا