بازیگر نقش نازی در سریال چوب خط کیست؟ + بیوگرافی کامل مونا کرمی

مونا کرمی یکی از بازیگران جوان سینما و تلویزیون است که به تازگی در سریال چوب خط به ایفای نقش پرداخته است و در آن بازیگر نقش نازی می باشد. مونا کرمی متولد ۱۸ آذرماه سال ۱۳۶۹ می باشد. او اصالتا شمالی است و اهل گلستان می باشد و ازدواج نکرده است. خانواده اش چهار نفره است و او یک برادر  به اسم مجید دارد که در عرصه موسیقی فعالیت دارد.

مونا کرمی بازیگر نقش نازی در سریال چوب خط

مونا کرمی علاقه زیادی به تماشای فوتبال دارد اما ورزش مورد علاقه‌اش تنیس است. او بسیار کتاب خوان است و به ادبیات کلاسیک جهان علاقه ‌مند است.

غذای مورد علاقه مونا کرمی ماکارونی است وی آشپزی‌ خودش خوب است. او در کارهایش همیشه مورد حمایت پدرش بوده و خودش در مصاحبه‌ای گفته‌ است اگر پشتوانه حمایت پدر را نداشت ممکن بود نتواند به آرزوهایش برسد.

شروع فعالیت بازیگری

مونا کرمی بازیگری را از سن ۹ سالگی با تئاتر آغاز نمود و اولین بار با سریال بیمار استاندارد ساخته سعید آقاخانی در سال ۹۵ در میان مخاطبان تلویزیون شناخته شد.

مونا کرمی در سریال چوب خط

مونا کرمی از تجربه بازی در سریال چوب خط و همکاری با علیرضا خمسه در گفت و گو با خبرنگاران بیان کرده است.

 من در این سریال، نقش دختری دو وجهی را بازی می‌کنم که همین موضوع جذابیت نقش را دو برابر کرده است. زیرا دختری است که در یک بعد برایش اتفاقاتی می‌افتد که نسل جوان امروز با آن درگیر است و دغدغه آن را دارد. البته اتفاقات در قالب کمدی رخ می‌دهد. در وجه دیگر با ماجراهایی روبه‌رو می‌شود که در تضاد با اتفاقات قبلی است و همین نقش را بسیار تماشایی کرده است. نام این دختر نازی است.

وی ادامه می‌دهد: خیلی علاقه‌مند بودم بیشتر به حوزه کمدی ورود پیدا کنم. البته سال ۹۴ در اثری کمدی بازی کرده بودم، اما جنس کمدی سریال چوب‌خط با سریال قبلی تفاوت دارد. به همین دلیل این موضوع هم برایم جذابیت داشت که بتوانم تجربه یک کمدی متفاوت را در کارنامه هنری‌ام داشته باشم. در مجموع نازی تمایزهایی دارد که نقش را متفاوت کرده است.

این هنرمند تاکید می‌کند: افتخار دارم که نقش پدرم را در سریال چوب خط آقای علیرضا خمسه عزیز بازی می‌کند. حضور او نه‌تنها به بازی‌ام کمک کرده، بلکه کنار ایشان بازی کردن برایم مثل کلاس درس می‌ماند. وقتی بازیگری نقشی را می‌پذیرد علاقه‌مند است پارتنرش به او کمک کند تا بازی بسیار قابل قبولی داشته باشند.

خوشبختانه این افتخار را دارم که بیشتر سکانس‌هایم با آقای خمسه است و همکاری با او مثل بودن در کارگاه آموزشی است. در طول سکانس‌ها مرتب با او مشورت می‌کنم و ایشان هم خیلی با من همراه هستند و تمام صحبت‌هایشان را با گوش جان می‌شنوم.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا