برنامه شوخی شوخی چند قسمت است؟ | برنامه شوخی شوخی کی پخش می شود؟

برنامه شوخی شوخی کاری از محمد لقمانیان است که از شبکه ۳ پخش می شود. ساعت پخش و تکرار این برنامه و جزییات بیشتر در ادامه آمده است.

شوخی شوخی یک برنامه طنز است که علاوه بر شخصیت های عروسکی بازیگر هم دارد. این برنامه ساخته محمد لقمانیان است. لقمانیان سازنده و عروسک گردان لقمه است که ددر فضای مجازی طرفداران زیادی دارد.

اجراهای گروه شوخی بند در این سریال بسیار جذاب و دیدنی است.

حسین عالمبخش رییس پردیس تئاتر تهران درباره این برنامه گفت:در ایام کرونایی تلاش شد تا شادی‌هایی هرچند کوچک را برای شهروندان به ارمغان بیاوریم و حداقل گل لبخند را برای لحظاتی هرچند کوتاه روی لب‌های ایشان بنشانیم.

وی در ادامه اعلام کرد مجموعه شوخی شوخی به کارگردانی محمد لقمانیان و تهیه کنندگی محمدابوالحسنی از جمله این پروژه‌ها است. این مجموعه بصورت طنز به مسائل روز اجتماعی و زیست محیطی می‌پردازد و در تلاش است تا راهکارهای برون رفت از این مسائل را با زبانی نرم و عامه پسند به شهروندان بیاموزد.

این مدیر هنری افزود: در این مجموعه از تلفیق شخصیت‌های انسانی و عروسکی استفاده شده و این عروسک‌های بامزه با مسائل مختلفی روبرو می‌شوند.

این برنامه طنز هر شب ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه یعنی بعد از سریال و قبل از اخبار پخش می شود. شما می توانید حدود ساعت ۳ بامداد نیز تکرار آن را تماشا کنید.

قرار است برنامه شوخی شوخی در ۲۰۰ قسمت پخش شود و هر قسمت آن نیز حدود ۲۰ دقیقه است.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا