بعد از آمیتاب و آبیشک بچن، تست کرونای آیشواریا رای و دخترش آرادیا هم مثبت شد

جدولیاب، ترجمه: سمیرا فیض آبادی :  از دیشب تاحالا که آمیتاب بچن، اسطوره پیشکسوت بالیوود و پسرش آبیشک بچن اعلام کردند تست کرونای آنها مثبت شده است، خانواده بچن‌ها در مرکز توجه قرار گرفته اند. هم جناب بچن بزرگ و هم آبیشک در صفحه توئیترشان تائید کردند که علائم خفیفی از ابتلا به کرونا را داشتند و تست آنها مثبت شده است و در بیمارستان «ناناواتی» در بمبئی بستری شده‌اند.

تست کرونای آیشواریا رای
تست کرونای آیشواریا رای

وزیر بهداشت هند در خصوص وضعیت این دو سلبریتی مطرح هند گفت که کمی تب و سرفه خفیف دارند. امروز هم اعلام شد حال عمومی این دو چهره برجسته سینمای هند خوب است. در ادامه تائید این اتفاق، آیشواریا رای بچن، ستاره زیباروی هندی و دخترش آرادیا و همچنین جایا بچن همسر آمیتاب بچن که همگی در یک خانه زندگی می‌کنند تست دادند که نتیجه تست جایا بچن منفی اما نتیجه تست دوم آیشواریا رای، بازیگر ۴۶ ساله هندی و دختر ۸ ساله‌اش آرادیا مثبت اعلام شد. همچنین ۱۶ نفر از افراد و کارکنان خانه بچن‌ها هم تست داده‌اند که نتیجه تست آنها هنوز آماده نشده است. نتیجه تست کرونای شویتا بچن، دختر امیتاب بچن و ناویا ناندا دختر شویتا هم منفی اعلام شد.

هند یکی از کشورهایی است که آمار ابتلا به ویروس کرونا در آن به شکل قابل توجهی بالا رفته است و صنعت سینمای هند هم حدود ۴ ماه است که تحت تاثیر این مسئله تقریبا به خواب رفته بود و حالا با رعایت یک سری مسائل بهداشتی و البته با یک سری قوانین جالب فعالیت‌ها از سر گرفته شده است. یکی از این قوانین محروم بودن بازیگران بالای ۶۵ سال از فعالیت می‌باشد قانونی که مورد اعتراض چهره هایی همچون هما مالینی و شابانا آزمی قرار گرفته است. همچنین شنیده می‌شود برادر و مادر آنوپام کر هم به کووید ۱۹ مبتلا شده‌اند.
۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا