بعد از سریال زمین گرم چه سریالی پخش می شود؟

تهیه کننده سریال شرم گفت: سریال «شرم» بعد از پایان پخش سریال زمین گرم از شبکه سه بروی آنتن می‌رود. «امیر پور وزیری» تهیه کننده سریال «شرم» گفت: تاکنون حدود ۸۵ درصد از تصویربرداری سریال انجام شده است و با اینکه در شرایط سختی به سر می بریم اما عوامل همچنان با انگیزه کار می کنند.  وی ادامه داد: به هر حال کرونا سرعت ما را کم کرده و هزینه هایمان را افزایش داده است. این تهیه کننده همچنین افزود: چند روزی است که در بیمارستان نیروی انتظامی مشغول تصویربرداری هستیم.

سریال شرم

این تهیه کننده درباره جایگزین نقشی که مرحوم گرجستانی بازی کرده بود، گفت: وقتی آقای طهمورث آمدند سکانس های آقای گرجستانی تکرار نشد و تمام تلاشمان نگه داشتن سکانس های آقای گرجستانی بود و با اینکه برایمان زمانبر بود اما انجامش دادیم.

پوروزیری ادامه داد: ما تمهیداتی چیدیم مثل همه کارهای دیگری که بازیگر در میانه تولید فوت می کند و سکانس هایش حذف نمی شود. در اینباره من و کارگردان پافشاری کردیم و به احترام آخرین حضور مرحوم گرجستانی سکانس هایش را نگه داشتیم و معتقدیم این برکت کار ما و بزرگداشت مرحوم گرجستانی است.

وی درباره زمان پخش سریال و نحوه اعلام تغییر بازیگر به مخاطب نیز گفت: سریال ما در پاییز و بعد از پایان پخش سریال «زمین گرم» بروی آنتن می رود و زمان زیادی از فوت آقای گرجستانی نگذشته است و در یاد مردم باقی مانده است.اما حتما قبل از تغییر بازیگر در سریال مردم را در جریان فوت آقای گرجستانی قرار می دهیم. هنوز به شیوه آگاهی دادن مثل زیرنویس کردن و … فکر نکردیم اما قطعا راهی مناسب پیدا می کنیم.

تصویربرداری سریال شرم بر اساس فیلمنامه ای از سعید فرهادی به تهیه کنندگی امیرمهدی پوروزیری و کارگردانی احمد کاوری با رعایت پروتکل های بهداشتی در لوکیشن هایی در منطقه شهرک غرب تهران ادامه دارد.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا