بهترین بازی های شبیه یوسی پابجی در اندروید و آیفون

رپورتاژ آگهی

پدیده بازی یوسی پابجی موبایل بی شک یکی از مهم‌ ترین دلایلی است که موجب گسترش بازی های سبک بتل رویال گشته و سطح محبوبیت این سبک از بازی ها را افزایش داده است. یوسی پابجی موبایل اولین و جدید ترین اثری به حساب می آید که به سبک بتل رویال به صورت مستقل پرداخته و آن را به طور همه گیری در دنیای بازی ‌های موبایلی محبوب کرده است. با گسترش بازی های سبک بتل رویال مانند فری فایر که برای برد در آنها ارز درون برنامه ای جم فری فایر طراحی شده است، شما برای بهتر بردن حریفان نیازمند به شارژ حساب کاربری خود هستید. برای آشنایی بهتر با بازی های مشابه پابجی تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

بهترین بازی های شبیه یوسی پابجی در اندروید و آیفون

بهترین بازی های شبیه به یوسی پابجی موبایل

برخی از بازیکنان بازی یوسی پابجی موبایل ممکن است بعد از مدتی از این بازی خسته شده و یا تکرار مدام موضوع بازی، لذت و اشتیاق برد را از آنها بگیرد. همچنین عده ‌ای از بازیکنان نیز تمایل به تجربیات جدید در این سبک بازی دارند و به دنبال کشف بتل های جدید هستند. اگر شما جز این دسته از افراد هستید شما را در ادامه با چند نمونه از بهترین بازی‌ های سبک بتل رویال آشنا می کنیم.

گارنا فری فایر

داستان بازی فری فایر در یک جزیره‌ دور افتاده اتفاق می افتد و تک به تک کاربران بازی در این جزیره گیر افتاده ‌اند و باید برای نجات خود راه‌ حلی را انتخاب کنند؛ برای اینکه در این جزیره زنده بمانید باید اسلحه‌ و تجهیزات با کیفیت و خوبی را به دست آورده و آنها را ارتقا دهید. شما با پرداخت جم فری فایر به آسانی به این مهم دست پیدا می کنید. جم فری فایر ارز یا همان پولی است که در ازای خرید بهترین تجهیزات بازی پرداخت خواهید کرد. همچنین در طول بازی باید تجهیزات پزشکی را هم برای مواقع بحرانی در اختیار خود داشته باشید.

بهترین بازی های شبیه یوسی پابجی در اندروید و آیفون

در طول بازی باید مکان ‌های امن را شناسایی کرده تا در شرایطی که اوضاع بازی به نفع شما پیش نرفت و مناسب نبود در این مکان‌ ها پناه بگیرید. نکته‌ دیگری که در خصوص این بازی وجود دارد راحت بودن آن است، یعنی بازی فری فایر را به راحتی می‌توان با صفحه‌ گوشی موبایل کنترل کرد.

مزایا بازی  فری فایر

  • در بازی فری فایر بازیکنان به گروه‌ های چهارنفره تقسیم شده و این گروه ‌بندی به افزایش قدرت تیم و در نتیجه برد کمک شایانی می‌ کند.
  • فری فایر دارای باکس چت صوتی است، به این معنی که شما در طول بازی با دیگر اعضای گروه خود می توانید صحبت کنید و یک برنامه ریزی برای بازی خود انجام دهید.
  • در نبرد این بازی ۴۹ بازیکن وجود دارد و تعداد زیاد حریفان هیجان بازی را افزایش می ‌دهد.
  • گرافیک این بازی بسیار سبک و روان بوده و این مورد باعث می گردد تا کاربران در تمام طول بازی دچار کندی و به اصطلاح لگ نشوند.

معایب بازی

  • محدود بودن انواع سلاح در این بازی یکی از معایبی است که باعث می ‌شود این بازی چشم ‌انداز وسیعی در نظر بازیکنان خود نداشته باشد. سلاح ‌های موجود در این بازی بسیار محدود بوده و بازیکنان حق انتخاب زیادی در این زمینه ندارند؛ اما همان تعداد را با جم فری فایر ارتقا داده و به خوبی از پس بازی بر می آیند.

کالاف دیوتی موبایل

کالاف دیوتی موبایل یک بازی آنلاین است که دارای فضاهای رقابتی متنوعی همچون Team Deathmatch Domination ،Search & Destroy ،Frontline و همچنین چندین نقشه متنوع برای  بتل رویال را شامل می گردد و گاهی نیز با به ‌روزرسانی‌ های متنوع، حالت ‌های جدیدی را برای بازیکنان در دسترس قرار می ‌دهد. با اینکه قوانین اصلی حالت بتل رویال، تا حد زیادی مشابه بازی یوسی  پابجی موبایل طراحی شده، اما در بیشتر جزئیات و ساز و کارهای محیطی بازی، تفاوت ‌های چشمگیری وجود دارد که حس و حال منحصربه ‌فردی را به بازیکنان منتقل می‌کند. به هر صورت اگر از طرفداران سبک بتل رویال هستید، بازی کالاف دیوتی موبایل توانایی این را دارد که تا مدت ‌ها شما را با محیط بازی جذاب و اعتیادآور خود سرگرم نگه دارد.

بهترین بازی های شبیه یوسی پابجی در اندروید و آیفون

مزایا کالاف دیوتی موبایل

  • حجم‌ مناسب این بازی موجب شده تا بازیکنان به راحتی بتوانند کالاف دیوتی موبایل را برای تلفن همراه‌ های رده پایین نیز نصب و اجرا نمایند.
  • یک نبرد ۱۰۰ نفره پیش روی شما سات که هیجان را برای همه بازیکنان چند برابر می ‌کند.
  • می توانید کاراکترهای بازی را به سلیقه خود شخصی سازی کنید.
  • اگر در بازی خوب نتیجه بگیرید جوایز خوبی هم به دست می آورید.

معایب کالاف دیوتی موبایل

  • شخصیت ‌هایی که در این بازی می توانید از آن استفاده کنید از شخصیت‌ های یوسی پابجی موبایل کمتر است.

نیو استیت موبایل

بازی اندرویدی نیو استیت موبایل در اصل یک نسخه‌ فرعی ولی بسیار مشابه به نسخه‌ اصلی یوسی پابجی موبایل است که سعی دارد تا این فرمول جذاب را با ساز و کارهای جدیدتر و به ‌روزتر، برای بازیکنان امروزی تعبیه کند. این بازی با اینکه تحول و تغییراتی در زمینه‌ گرافیکی و محیط بازی انجام داده است اما همچنان حال و هوای بازی هیجان ‌انگیز بتل رویال پابجی را حفظ کرده است.

بهترین بازی های شبیه یوسی پابجی در اندروید و آیفون

در این بازی علاوه ‌بر نقشه اصلی و آشنایی نظیر ارنگل، رویداد‌های جدیدی را نیز دارا می باشد. شخصی ‌سازی در این بازی بسیار پر جزئیات و متنوع است و رویدادهای متنوعی را به واسطه‌ جوایز به بازیکنان می ‌دهد.

سخن پایانی

بهترین بازی ‌های هم رده یوسی پابجی موبایل که پول درون برنامه ای دارند نظیر فری فایر که جم فری فایر نام ارز آن است را می توانید به سادگی از سایت آسان جم خریداری کرده و از این بازی ها لذت کافی را ببرید. شما هم اگر تجربه‌ی بازی در این پلتفرم ها را دارید نظر خود را برای ما بنویسید.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا