نرم افزار ارائه مطلب – بهترین نرم افزارهای presentation و ارائه کنفرانس

اگر تا به حال مجبور بوده اید محصولی را ارائه دهید ، وبیناری برگزار کنید یا هر نوع سخنرانی عمومی انجام دهید ، به احتمال زیاد یک اسلایدشو برای ارائه مطلب کرده اید.  بسیاری از برنامه های ارائه مطلب امروزه پیشرفت های بزرگی را در استندبای قدیمی که به آن عادت دارید ارائه می دهند.
جدیدترین برنامه های ارائه مطلب ، قالب بندی اسلایدها و ایجاد نمایش اسلایدهای حرفه ای را همراه با قالب های پیش فرض، آسان کرده است. حتی برنامه پاورپوینت مانند Google Slides دارای ویژگی های کلیدی به روز شده اند تا همکاری و ایجاد سریع ارائه ها را از همیشه راحت تر کرده ، بنابراین می توانید زمان بیشتری را برای آماده سازی ارائه واقعی خود صرف کنید.

جدیدترین محصول ابزارهای ارائه آنلاین نیز فراتر از تجربه کلاسیک نمایش اسلاید است ، با ویژگی های جدیدی که توجه مخاطبان را جلب می کند ، روند ایجاد را با هوش مصنوعی ساده می کند و برگه ها اسلاید را به فیلم و مکالمه تبدیل می کند.

با وبلاگ جدولیاب همراه باشید تا به شما بهترین نرم افزار ارائه مطلب در سال ۲۰۲۱ را معرفی نماییم.

ویژگی های عالی نرم افزار ارائه مطلب

  • قالب های از پیش ساخته شده: بهترین برنامه ها باید دارای قالب ها و الگوهای جذاب و حرفه ای باشند تا بتوانید با عجله ارائه ها را بسازید.
  • گزینه های اشتراک گذاری : افراد بیشتری از راه دور کار می کنند. این که آیا قصد دارید اسلایدهای وبینار خود را بعداً به اشتراک بگذارید یا فقط می خواهید در یک ارائه با یک همکار همکاری کنید ، به اشتراک گذاری فایل ها این کار را راحت کرده است
  • انعطاف پذیری و گزینه های سفارشی سازی: قالب ها و الگوها عالی هستند ، اما بهترین نرم افزار ارائه مطلب باید به شما این امکان را بدهد که تقریباً همه چیز را سفارشی کنید – به شما این انعطاف را می دهد که دقیقاً آنچه را که نیاز دارید بسازید.
  • مقرون به صرفه بودن: ایجاد ارائه های قانع کننده مهم است ، اما برای تحقق آن نیازی نیست که بودجه خود را کاهش دهید. با داشتن ابزارهای رایگان در بازار ، مقرون به صرفه ترین برنامه ها را انتخاب نمایید.

معرفی بهترین نرم افزار ارائه مطلب در سال ۲۰۲۱:

معرفی برنامه Google Slides گوگل اسلاید

Google_Slides

گوگل اسلاید بخشی از خانواده برنامه های Google Workspace است. یک برنامه ارائه سنتی که با توسعه و نشر طراحی شده است. این برنامه بسیار شبیه به پاورپوینت و سایر برنامه های ارائه ای است که در گذشته استفاده کرده اید ، فقط اسلایدنگار گوگل در مرورگر شما به صورت رایگان اجرا می شود. یک موضوع برای نمایش اسلاید انتخاب کنید ، سپس طرح بندی اسلاید استاندارد را اضافه کرده و متن ، گرافیک و انتقال اسلاید را از منوها وارد کنید.

در نمای ارائه دهنده خود ، Google Slides یک ابزار پرسش و پاسخ عالی دارد تا ارائه شما را تعاملی تر کند. آن را فعال کنید ، بنری با پیوندی به بالای ارائه شما اضافه می شود. افراد می توانند از آن پیوند دیدن کنند تا سوالات خود را در یک پنجره جداگانه بپرسند و به سوالات دیگران رای مثبت دهند. میزبان سوالات ورودی را از طریق یک برگه جداگانه در نمای ارائه کننده مشاهده می کند.

وقتی صحبت از پرزئت و ارائه می شود ، اسلایدنگار Google واقعا می درخشد. پیوند ارائه خود را به اشتراک بگذارید و هرکسی که می خواهید می تواند جزئیات را به اسلایدهای شما اضافه کند ، یادداشت های ارائه را بنویسد و هر چیز دیگری را که می خواهید در ارائه خود داشته باشید. برای اشتراک گذاری بازخورد ، نظرات مشابه Google Docs را اضافه کنید. شما می توانید تغییرات را با گزارش بازبینی دقیق اسلایدنگار Google پیگیری کنید ، بنابراین نگران این نباشید که یک همکار با آن نمودار که با زحمت ایجاد کرده اید خراب شود. این یکی از بهترین راه ها برای همکاری در ارائه است.

از طریق لینک زیر می توانید به صورت آنلاین ، از طریق گوگل اسلاید ، ارائه های خود را آماده نمایید:

https://docs.google.com/presentation/u/0/

تاکنون در مجله فرادرس، مقالات و آموزش‌های متنوعی را در موضوع «Google slides» منتشر کرده است. در ادامه برخی از این مقالات مرتبط با این موضوع لیست شده اند. برای مطالعه هر مقاله، لطفا روی عنوان آن کلیک کنید.

ساخت ارائه با گوگل اسلاید (Google Slides) — راهنمای گام به گام

افزودن فلوچارت و نمودار به گوگل داک و اسلاید — به زبان ساده

معرفی برنامه Microsoft PowerPoint پاورپوینت

02 پاورپوینت

یکی از بهترین و معروف ترین نرم افزار ارائه مطلب همین پاورپوینت است. برنامه ای که از شرکت مایکروسافت منتشر شده است. حتما شما هم با من هم عقیده هستید که برنامه پاورپوینت به سادگی طراحی شده است ولی هزاران امکانات در دل آن نهفته است. با چند کلیک می توانید به راحتی فایل پرزنت و ارائه خود را آماده نمایید.

 نرم افزار ارائه مطلب پاورپوینت شما را قادر می سازد تا تقریباً هر کاری را که برای ایجاد یک ارائه اولیه نیاز دارید انجام دهید. شما می توانید از بین دوازده قالب ، با طرح های پیشرفته تر با اشتراک ویژه ، را انتخاب کنید.

پس از افزودن محتوای خود ، ایده های طراحی را بررسی کنید تا گزینه های طرح بندی و قالب بندی اسلاید را مشاهده کنید ، . در حالی که این ویژگی واقعاً از هوش مصنوعی برخوردار نیست ، اما سریع می بینید که چگونه طرح ها و طرح های مختلف با محتوای شما ظاهر می شود. همچنین می توانید نشانه های موقت را به اسلایدها هنگام ارائه اضافه کنید: مخاطبان آنها را مشاهده می کنند ، اما به طور دائم به اسلاید اضافه نمی شوند.

اشتراک مایکروسافت ۳۶۵ شامل دسترسی به نسخه های دسکتاپ و وب پاورپوینت است ، بنابراین می توانید در هر مکانی ، با یا بدون بارگیری ، ایجاد کنید.

قیمت پاورپوینت: هر دو نسخه وب و دسکتاپ دارای اشتراک Microsoft 365 هستند که از ۵ دلار/کاربر در ماه برای Business Basic یا ۶۹.۹۹ دلار در سال برای یک مجوز شخصی شروع می شود. نسخه دسکتاپ به صورت رایگان در دستگاه های مایکروسافت گنجانده شده است.

برای تهیه نرم افزار پاورپوینت می توانید از طریق سایت مایکروسافت این کار را انجام دهید . لینک زیر:

https://www.microsoft.com/en-us/microsoft-365/powerpoint

تاکنون در مجله فرادرس، مقالات و آموزش‌های متنوعی را در موضوع «PowerPoint» منتشر شده است. در ادامه برخی از این مقالات مرتبط با این موضوع لیست شده اند. برای مطالعه هر مقاله، لطفا روی عنوان آن کلیک کنید.

انیمیشن‌ها در پاور پوینت — راهنمای کاربردی + فیلم آموزش رایگان

آموزش پاورپوینت (+ فیلم آموزش رایگان)

معرفی برنامه Prezi پرزی

پرزی

شاید بتوان گفت بعد از برنامه پاورپوینت ، برنامه پرزی یکی از محبوب ترین نرم افزار های ارائه مطلب می‌باشد. در تلاش برای فشرده سازی اطلاعات در یک ارائه اساسی و خطی هستید؟ پرزی را امتحان کنید. برخلاف تقریباً همه نرم افزار های ارائه مطلب دیگر در بازار ، Prezi Present ساختار ارائه شما را به یک خط مستقیم محدود نمی کند. ویرایشگر بر موضوعات و موضوعات فرعی تمرکز می کند و به شما امکان می دهد آنها را به هر شکلی که می خواهید ترتیب دهید ، بنابراین می توانید جریان اطلاعاتی بیشتری را ایجاد کنید.

با انعطاف پذیری ساختاری ، هنوز همه ویژگی های سفارشی سازی مشابه از نرم افزارهای ارائه برتر ، از جمله قالب های کاملاً قابل ویرایش ، را دریافت می کنید.

به علاوه ، Prezi دارای دو برنامه دیگر است: Prezi Design و Prezi Video. Prezi Video به شما کمک می کند تا ارائه های راه دور را به سطح جدیدی برسانید. با استفاده از برنامه دسکتاپ، می توانید ویدئویی را ضبط کنید که در آن عناصر ارائه دقیقاً روی خوراک وب کم شما نمایش داده می شود. ویدئو را ضبط کرده و ذخیره کنید تا بعداً به اشتراک گذاشته شود ، یا با ابزار دلخواه ویدئو کنفرانس خود (از جمله Zoom ، Microsoft Teams ، Google Meet و سایر موارد) برای ارائه زنده ارتباط برقرار کنید.

قیمت Prezi: آزمایش رایگان ۱۴ روزه و یک برنامه رایگان که حداکثر تا ۵ پروژه بصری را شامل می شود. برنامه های پولی از ۵ دلار در ماه شروع می شود.

جهت دانلود و تهیه برنامه پرزی می توانید به سایت اصلی نرم افزار  پرزی مراجعه کرده و این برنامه دلنشین را خریداری نمایید. لینک اصلی سایت پرزی:

https://prezi.com/

در سایت فرادرس، با اصول اولیه استفاده از نرم افزار Prezi آشنا می شوید و در ادامه تنظیمات و ویژگی های مخصوص این نرم افزار را خواهید آموخت تا در ادامه با استفاده از حداکثر ابزارهای این نرم افزار یک ارائه کامل، جذاب و خاص بسازید. در این نرم افزار با چرخش و حرکت پویا در بین مطالب می توانید حس یکنواختی را از بین ببرید و مخاطب را هر چه بیشتر با خود همراه کنید. شما با استفاده از نرم افزار Prezi می توانید یک ارائه موفق و خاص داشته باشید.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا