بهترین و قوی ترین روش برای کلفت کردن و افزایش سایز آلت چیست؟

رپرتاژ آگهی

بهترین و قوی ترین روش برای کلفت کردن و افزایش سایز آلت چیست؟

ادعاهای زیادی در مورد اینکه چه چیزی می تواند آلت تناسلی را بزرگتر کند وجود دارد. اما حقیقت این است که اکثر این روش ها با خطرات جدی همراه هستند و یا آنطور که ادعا می کنند مفید نمی باشند. بعلاوه، حدود ۹۰ درصد از مردان دارای آلت تناسلی در محدوده متوسط ​​۱۰ تا ۱۵ سانتی متر هستند، بنابراین احتمالاً نیازی به بزرگتر کردن آلت تناسلی خود ندارند. با این حال، اگر کنجکاو هستید که بدانید علم در مورد آنها چه می گوید، در اینجا ۱۰ روش محبوب برای بزرگتر کردن آلت تناسلی آورده شده است.

افزایش قطر آلت تناسلی با جراحی

افزایش قطر آلت تناسلی با جراحی

 

برخی از متخصصان، جراحی را برای افزایش قطر آلت تناسلی پیشنهاد می کنند. در این مورد دو روش عمده وجود دارد. یک روش این است که چربی خود بیمار به آلت تناسلی او تزریق شود و در نتیجه قطر آلت افزایش یابد. این روش‌ معمولاً توصیه نمی ‌شود، زیرا تاثیری نشان نداده است.

یکی از روش های افزایش سایز آلت تناسلی استفاده از ماده ای مانند AlloDerm می باشد – بافت استریل شده ای است که از اجساد جمع آوری شده است که در زیر پوست آلت تناسلی قرار می گیرد و در نتیجه قطر آن را افزایش می دهد. در متون پزشکی گزارش هایی از عوارضی مانند عفونت و نکروز پوستی هنگام استفاده از AlloDerm به منظور بزرگ کردن آلت تناسلی وجود دارد.

تزریق ژل آلت تناسلی

تزریق ژل آلت تناسلی

 

برای افزایش قطر، برخی از پزشکان فیلرهای آرایشی موقتی را به آلت تناسلی تزریق می‌ کنند و مشابه فیلرهایی است که روی لب‌ها، ابروها و خطوط لبخند استفاده می‌ شوند تا این مناطق را حجیم کنند.

نتایج به موادی که استفاده می کنید بستگی دارد. Restylane و Juvederm مواد ثابت شده ای هستند که جراحان پلاستیک از آنها به عنوان تزریق ژل، روی گونه ها، چانه ها و نواحی مختلف بدن استفاده می کنند. معمولاً حدود شش ماه ماندگار هستند و سپس جذب بدن می شوند. این نوع تزریق ژل می تواند برای افزایش سایز آلت تناسلی مفید باشد، اما آزمایشات بیشتری مورد نیاز است.

تزریق فیلر و چربی به آلت تناسلی برای افزایش قطر آلت یک نکته منفی احتمالی قابل توجه دارد. آلت تناسلی یک اندام بسیار عروقی، پر از ماهیچه های صاف و فضاهایی است که خون را در خود نگه می دارد. اگر به ناحیه ای فیلر تزریق کنید، ممکن است ناحیه ای دیگری ناهمواری زیادی ظاهر شود. به منظور کاهش خطرات، باید یک متخصص در زمینه تزریق ژل به آلت تناسلی پیدا کنید.

ایپلنت آلت تناسلی

ایمپلنت‌های دائمی آلت تناسلی که در زیر پوست آلت تناسلی قرار می ‌گیرند، دهه‌ ها است که برای مردان مبتلا به اختلال نعوظ که به درمان‌ های معمول پاسخ نمی‌دهند، در دسترس قرار دارد. در سال ۲۰۰۴، سازمان غذا و داروی یک استوانه سیلیکونی برای افزایش سایز آلت تناسلی را تایید کرد. تحقیقی در مجله پزشکی جنسی روی ۴۰۰ مرد که کاشت آلت تناسلی را انجام داده بودند، مورد بررسی قرار گرفت. به طور متوسط ​​۵۶.۷٪ از این افراد افزایش در قطر را داشتند و دو سال بعد، ۸۱٪ از آنها اظهار رضایت “بالا” یا “بسیار بالا” را از این عمل داشتند. اکنون تعدادی از متخصصان اورولوژی این روش را پیشنهاد می کنند، اما همه اورولوژیست ها نیز ایمپلنت آلت تناسلی را برای بزرگ کردن آن توصیه نمی کند.

بزرگ کننده آلت تناسلی

 

اکستندرها یا بزرگ کننده ها یکی از روش های بزرگ کردن آلت تناسلی دستگاه‌ های کششی هستند که آن‌ ها را به آلت تناسلی شل می بندید و برای مدت طولانی، معمولاً چندین ساعت در روز، استفاده می‌ کنید. این عمل می تواند منجر به افزایش سایز آلت تناسلی شود، اما ممکن است ماه ها نیز طول بکشد تا نتیجه ای ببینید.

تقریباً هر چیزی، از جمله آلت تناسلی را می توان در بدن کشید و صدها، شاید هزاران سال است که انجام می شود. دستگاه کششی آلت تناسلی برای کمک به مردان مبتلا به بیماری پیرونی، بیماری که در آن آلت تناسلی به طور غیر طبیعی خم می شود، ساخته شده است.

در سه آزمایش تصادفی‌ و کنترل ‌شده، تقریباً همه مردانی که از دستگاه کششی استفاده کردند، افزایش طول آلت تناسلی را داشتند. در مورد قطر آلت تناسلی، اطلاعات کمتری ثبت شده است. هیچ درمان شناخته شده ای، به جز تزریق ژل به آلت تناسلی یا جراحی، که به طور مداوم قادر به افزایش قطر آلت تناسلی باشد، شناخته نشده است.

کشش آلت تناسلی

اطلاعات اینترنتی زیادی در مورد تمرینات کششی برای آلت شل وجود دارد که در آنها آلت شل شده با انگشتان یا یک وسیله خاص طراحی شده ای کشیده شده و ماساژ داده می شود. اما نتایج این روش نیز دائمی نیستند و کشش آلت تناسلی با احتمال صدمه همراه می باشد.

در این روش برخی ممکن است دچار پارگی عصبی شوند، بنابراین آلت تناسلی آنها بی حس می گردد، یا شریان ها و سیاهرگ ها دچار پارگی و کشیدگی بیش از حد می شود، بنابراین اختلال نعوظ دائمی خواهند داشت. اگر ریز عروق یا ورودی میکرو نورولوژیک آلت تناسلی را پاره شوند، هیچ کس نمی تواند آن را اصلاح کند. به طور خلاصه، کشش آلت تناسلی توصیه نمی شود.

پمپ های آلت تناسلی

پمپ های آلت تناسلی – دستگاه های خلاء ای هستند که جریان خون را در آلت تناسلی تحریک می کنند – باعث نعوظ می شوند، ولی آلت تناسلی شما را به طور دائم بزرگتر نمی کنند.

در یک تحقیق، ۳۷ آقا به مدت ۲۰ دقیقه، سه بار در هفته و به مدت شش ماه از پمپ های آلت تناسلی استفاده کردند. محققان دریافتند که میانگین طول آلت تناسلی شرکت ‌کنندگان تنها ۳/۳ سانتی ‌متر افزایش یافته است (که از نظر آماری قابل ملاحظه نبود)، درمان تنها ۱۰ درصد مؤثر بود و فقط ۳۰ درصد از بیماران راضی بودند.

این سوال وجود دارد که آیا استفاده از دستگاه وکیوم در آقایان جوانی که در تلاش برای افزایش قطر آلت تناسلی هستند ممکن است منجر به درجاتی از اختلال نعوظ شود؟ به طور کلی، آقایانی که دستگاه‌ های وکیوم را برای بزرگ ‌کردن آلت تناسلی خود استفاده کرده اند، فقط چند بار از آن‌ ها استفاده می کنند و سپس آن‌ها را کنار می‌ گذارند، زیرا مؤثر نمی باشند.

کاهش وزن

یک راه آسان برای بزرگ ‌تر نشان دادن آلت تناسلی‌ ممکن است کاهش وزن باشد – در آقایانی که چربی اضافی بدن دارند، چربی در ناحیه شرمگاهی می‌ تواند در روی آلت تناسلی بیرون بزند و بدنه آلت تناسلی را کوچک‌ تر نشان دهد. موارد شدید این پدیده نام سندرم آلت تناسلی دفن شده را به خود اختصاص داده اند.

برای بحث در مورد اینکه آیا کاهش وزن، بهبود رژیم غذایی یا ورزش بیشتر می تواند برای سلامت جنسی مفید باشد یا خیر، به پزشک مراجعه کنید. هر سه مورد ذکر شده با بهبود کیفیت نعوظ و اختلال نعوظ همراه بوده اند.

هرچند کاهش وزن مطمئناً می تواند به رفع آلت تناسلی دفن شده در رابطه با چاقی کمک کند، اما باید بدانیم که برخی از افراد مستعد داشتن چربی اضافی در اطراف ناحیه شرمگاهی هستند. در این صورت، متخصص ممکن است توصیه کند که بررسی شود که آیا جراحی مناسب است یا خیر.

رفع موهای زائد برای بزرگ تر کردن آلت تناسلی

یک راه ساده تر برای بزرگتر نشان دادن آلت تناسلی، کوتاه کردن موهای ناحیه تناسلی است. کوتاه کردن موها در فاصله کمی نزدیک به قاعده آلت تناسلی می‌تواند به طویل تر دیده شدن آلت تناسلی کمک کند. طبیعتا باید در این زمینه احتیاط کنید. چندین خود تراش «نظافت بدن» در بازار وجود دارد. این وسایل شامل محافظ‌ ها و قطعاتی هستند که می‌توانند کمک کنند تا نتیجه بهتری داشته باشید و از بریدگی‌ها و صدمات نامطلوب به این ناحیه بسیار حساس پیشگیری کنید.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا