بیاینا محمودی بازیگر ارمنی نقش شارلوت والر در سریال گاندو ۲ کیست؟ + عکس

سریال گاندو ۲ به کارگردانی جواد افشار تهیه گنندگی مجتبی امینی یکی از سریال های در حال پخش از شبکه سوم سیما است. این سریال در ژانر اجتماعی و امنیتی ساخته شده و پخش آن از ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ آغاز شد اما به دلیل ایجاد یک وقفه، پخش آن تاکنون ادامه داشته است.سریال گاندو ۲ درباره اشخاص دو تابعیتی و جاسوس در وزارت امور خارجه ایران و گروه مذاکره کننده هسته ای است که به نوسانات نرخ ارز با دخالت سفارت انگلیس و برخی مدیران سابق بانک مرکزی و تلاش سازمان اطلاعات مخفی بریتانیا برای نفوذ در سرویس امنیتی ایران می پردازد.

بیاینا محمودیدر سریال گاندو ۲ بازیگران مطرح و نام آشنای هنر همچون داریوش فرهنگ، وحید رهبانی، پیام دهکردی، خسرو شهراز، مجید نوروزی، پندار اکبری، علی افشار، شهرام قائدی، شهرزاد کمال زاده، امیریل ارجمند، سارا منجزی پور و سوگل طهماسبی به همراه یک بازیگر جدید به نام بیاینا محمودی نقش آفرینی می کنند.

بیاینا محمودی

بیاینا محمودی

بیاینا محمودی در سریال گاندو۲، ایفاگر نقش شارلوت والر یکی از شخصیت های اصلی داستان است که تسلطش بر زبان انگلیسی یکی از ملاک های اصلی برای انتخاب او در این مجموعه می باشد. این بازیگر نقش یک جاسوس انگلیسی را در کنار پیام دهکردی بر عهده دارد.

بیاینا محمودی

بینا محمودی کیست؟

بیاینا محمودی یکی از بازیگرهای با مذهب اقلیت در ایران است که در خصوص نام فامیل خود توضیحاتی را ارائه کرده است.

بیاینا محمودی در یکی از استوری های اینستاگرام خود نوشت:

دوستان عزیز من دو رگه نیستم. ارمنی و مسیحی ام. ایران به دنیا آمده ام و از ارامنه ساکن ایران هستم.

فامیلی من شبیه فامیلی ارامنه نیست، چون در قدیم و در زمان ثبت اسامی، اسامی ارامنه برای فارسی زبانان سخت و غیرمتعارف بود، مجبور به تغییر دادنش شدند.

بیاینا محمودی

بیاینا محمودی متولد دهه ۷۰ در ایران است و از سال ۱۳۹۴ با شرکت در کلاسهای استاد سمندریان فعالیت هنری خود را در تئاتر آغاز کرد. این بازیگر تجربه حضور در چند نمایش مانند در انتظار نمایش، نگو نیست بگو نمی بینم، پایان بازی و آندورا روی صحنه تئاتر، بازی در فیلم تئاتر آرش و فیلم کوتاه تردید را در کارنامه هنری خود دارد. او علاوه بر بازیگری، معلم و یکی از مترجمان برجسته زبان انگلیسی می باشد.

بیاینا محمودی

بیاینا محمودی در خصوص انتخاب نقش شارلوت، تردید داشته و علت آن را انتخاب کارگردان های دیگر با این کارکتر و تکراری بودن بازی خود می دانست اما داستان سریال گاندو مورد توجه این بازیگر قرار گرفته و در نهایت بازی در این مجموعه را پذیرفت

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا