بیشترین فالوور اینستاگرام در ایران متعلق به چه کسانی است؟

جدول یاب، محمد سیمری : اینستاگرام ، یک اپلیکیشن و همچنین یک شبکه اجتماعی است که برای به اشتراک گذاری عکس‌ ها و فیلم‌ ها و جذب فالوور با استفاده از گوشی‌ های هوشمند طراحی شده است. جالب است بدانید این شبکه اجتماعی در ششم ماه اکتبر سال ۲۰۱۰ میلادی راه اندازی شده است. بسیاری از کارشناسان بر این باورند که اینستاگرام یک قدم رو به جلو و یک نسخه ی ساده شده از شبکه اجتماعی فیس بوک است که با تاکید بر استفاده از گوشی همراه برای به اشتراک گذاری تصاویر بصری، طراحی شده است.

فالو به معنی دنبال کردن یا یا تعقیب کردن است. دقت داشته باشید زمانی از این اصطلاح استفاده می شود که شما یک نفر را دنبال می کنید. برای انجام این کار در اینستاگرام، به پروفایل کاربر موردنظر می رویم و دکمه فالو را می زنیم. هنگامی که شما پیج کسی را دنبال یا فالو می‌ کنید، شما به فالوورهای آن پیج اضافه می‌ شوید! در مقابل تمام کسانی که پیج شما را فالو یا دنبال می‌کنند نیز، به فالوورهای پیج شما افزوده می شوند.

با این کار شما پست هایی که آن کاربر منتشر کرده است را در فید خود خواهید دید.

فالوور اینستاگرام

همچنین بد نبست بدانید هر عکس یا ویدیویی که شما بر روی اینستاگرام آپلود می کنید، یک پست محسوب می‌ شود. لایک در ترجمه ی لغوی، به معنای علاقه داشتن است! در شبکه اجتماعی اینستاگرام، لایک به این معنا است که شما از پست یک کاربر خوشتان آمده است و می خواهید این توجه را به او نشان دهید؛ در این حالت از لایک استفاده می کنید. برای انجام لایک، بر روی پست موردنظر خود، دو بار کلیک می کنیم.

اما شاید این سوال برای تان پیش آید که در ایران کدام افراد بیشترین تعداد فالوور را دارند؟

شبکه اجتماعی اینستاگرام با بیش از ۲۰ میلیون کاربر یکی از محبوب‌ ترین شبکه‌ های اجتماعی در میان ایرانیان است. و اما در ادامه افراد ایرانی با بیشترین تعداد فالوور را معرفی خواهیم کرد؛

با ما همراه باشید.

مهناز افشار

هنگامی که فیلم “شور عشق” در دهه ۸۰ شمسی پخش شد و مهناز افشار و بهرام رادان را به عنوان دو بازیگر جوان و تاره کار به دنیای سینما معرفی کرد؛ بسیاری از افراد آینده ای روشن برای این دو بازیگر ترسیم کردند! مهناز افشار با ۵۳۸ پست تا به امروز، توانسته تعداد فالوورهای خود را به ۹ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر برساند و رتبه نخست بیشترین فالوور اینستاگرام را از آن خود نماید.

مناز افشار

رامبد جوان

رامبد جوان یکی از بازیگرانی است که با اجرای برنامه های پر مخاطب تلویزیونی شناخته شده است! مجری محبوب برنامه تلویزیونی خندوانه، با ۲۵۴۹ پستی که به اشتراک گذاشته است، توانسته است تعداد فالوورهای خود را به تعداد ۹ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر برساند و در رتبه دوم لیست افراد ایرانی با بیشترین فالوور اینستاگرام قرار بگیرد.

رامبد جوان

بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری از جمله ی بازیگرانی است که سال های سال می باشد که در شبکه اجتماعی اینستاگرام فعال است و حاصل این فعالیت طولانی مدت، ۲۰۹۵ پست است که تعداد فالوورهای او را به عدد ۸ میلیون و ۱۰۰ هزار نفر رسانده است.

بهنوش بختیاری

الناز شاکردوست

عبارت جالبی بر روی صفحه ی الناز شاکردوست نوشته شده است: ” به ال خوش آمدید “

الناز در شبکه اجتماعی اینستاگرام در تلاش است قسمتی از زندگی روزمره خود را به تصویر بکشد. شاکر دوست با ۸۴۹ پست، توانسته است تعداد فالوورهای خود را به ۷ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر برساند!

الناز شاکردوست

محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار که او را با نام “سوپر استار سینمای ایران” می شناسیم! سوپر استاری که از گروه محبوب دهه ی هشتاد شمسی در ایران یعنی گروه آریان، راه خود را به سمت سینما کج شد و بسیار هم درخشید! گلزار که فعالیت هایی نیز در خوانندگی دارد، با کنسرت هایی که برگزار می کند، بسیار مطرح شده است؛ از جمله کنسرت جدید او در کشور ایالات متحده آمریکا. اما این روزها فعالیت های بازیگری او بیشتر از دنیای موسیقی معرف او می باشد! گلزار با ۱۵۱۱ پست و تعداد فالوور ۷ میلیون و ۳۰۰ هزار نفری به عنوان پنجمین بازیگر ایرانی محبوب در شبکه اجتماعی اینستاگرام شناخته می شود.

محمدرضا گلزار

سحر قریشی

قریشی با ۸۲ پست به اشتراک گذاشته شده در شبکه اجتماعی اینستاگرام، آمار ۶ میلیون و هفتصد هزار فالوور را به خود اختصاص داده است!

سحر قریشی

بهنوش طباطبایی

بهنوش با تعداد ۴۵۷ پست و تعداد فالوورهای ۶ میلیون و ۳۰۰ هزارتایی آمار جالبی را به خود اختصاص داده است.

بهنوش طباطبایی

ترانه علیدوستی

ترانه در سال های اخیر با سریال “شهرزاد” به خوبی درخشید! او با ۲۴۳ پستی که تا به امروز به اشتراک گذاشته است، توانسته است تعداد فالوورهای پیج خود را به عدد ۵ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر برساند.

ترانه علیدوستی

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا