بیشترین مبتلایان به کرونا و بیشترین مرگ و میرها در کدام مناطق تهران هستند؟

در این مطلب از جدولیاب ، به بررسی درباره بیشترین مبتلایان به کرونا و بیشترین مرگ و میرها در مناطق شهر تهران خواهیم پرداخت! با ما همراه باشید. علیرضا زالی ، فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران در تشریح آخرین وضعیت شهر از نظر درگیری با ویروس کرونا اظهار کرد: ” بر اساس مطالعات میدانی و پژوهش ‌های انجام شده وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و معاونت‌ های تحقیقات و بهداشت، در برخی از مناطق کشور مانند گیلان و قم حدود ۴۰ درصد از مردم به بیماری کرونا مبتلا شده ‌اند!

بیشترین مبتلایان به کرونا در کدام مناطق تهران هستند؟

این مطالعه در تهران بر اساس مشاهدات میدانی و میزان سرانه مراجعه به مراکز بهداشتی درمانی و ابتلا و همچنین تعداد فوتی ها نسبت به افراد مبتلا بررسی و نتایج دقیق تر در هفته آینده اعلام می‌ شود.

علیرضا زالی ، فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران با بیان اینکه بر اساس مطالعات انجام شده حدود بین ۱۴ تا ۲۰ درصد از مردم ساکن در تهران به بیماری کرونا مبتلا شده اند یا ناقل کووید ۱۹ هستند، گفت: ” بر اساس این تحقیق اهالی منطقه ۴ تهران بیشترین میزان ابتلا به کرونا را داشتند و منطقه ۲ و ۱۴ در رتبه های بعدی قرار دارند. اگر ما مناطق لواسانات و رودبار را در نظر نگیریم، در بین مناطق شهری منطقه ۲۱ و ۲۲ به ترتیب کم ترین میزان ابتلا به کرونا در این مدت داشته اند و بر اساس مطالعات انجام یافته بالاترین میزان مرگ و میر تا الان در مناطق ۴، ۱۴ و ۲ بوده است.

بر اساس توافق انجام گرفته با استاندار تهران قرار شده که افرادی که جزو گروه‌ های ۱۶ گانه پرخطر محسوب می ‌شوند به صورت دورکاری فعالیت کنند. افرادی هم که سابقه ابتلا به بیماری کرونا دارند، تا دو هفته بعد از بهبودی و رفع علائم بیماری نباید در محل کار خود حاضر شوند.

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا