بیلی مارسال اینفلوئنسر اینستاگرامی و اولین مدل محجبه بزرگ سایز در جهان کیست؟

در این مطلب از جدولیاب ، توضیحاتی درباره بیلی مارسال اینفلوئنسر اینستاگرامی و اولین مدل محجبه بزرگ سایز در جهان خواهیم داشت! با ما همراه باشید. برند انگلیسی PrettyLittleThing برای تبلیغ مجموعه جدید لباس ‌های پوشیده خود از یک مدل سیاهپوست و سایز بزرگ مسلمان به نام بیلی مارسال (Billy Marsal) استفاده کرده است! امری که اتفاق جدیدی در صنعت مد و فشن محسوب می شود.

بیلی مارسال ، اینفلوئنسر اینستاگرامی و اولین مدل محجبه بزرگ سایز در جهان ، با ۲۱ سال سن اهل لندن می باشد. وی از خود در اینستاگرام شخصی خود، عکس‌هایی با لباس ‌های پوشیده و مد روز منتشر می کند. برند انگلیسی PrettyLittleThing کمی پس از آغاز کار خود در بازار خاورمیانه ، بیلی مارسال (Billy Marsal) را از طریق شبکه‌ های اجتماعی پیدا کرد.

این اولین بار است که شرکت انگلیسی PrettyLittleThing از یک مدل محجبه استفاده می ‌کند!

بیلی مارسال (Billy Marsal) می گوید:

” اول نفهمیدم این اتفاق چقدر مهم است تا اینکه پیام هایی از دیگران دریافت کردم که هیجان خود را نسبت به آن ابراز کردند و تازه آنوقت بود که متوجه شدم چه اتفاق فوق العاده ای افتاده است. حس عجیبی است. بله من سیاهپوستم، مسلمانم، سایز بزرگم، ولی هیچوقت فکر نمی کردم که این من باشم که این حس را در دیگران به وجود آورم.

دخترهایی که حجاب دارند، همیشه مجبور بوده اند لباس هایی که می خرند را طوری تغییر بدهند که پوشیده باشند ولی حالا به دخترهای مسلمان می خواهم بگویم که قرار است برای شما هم لباس تولید شود. “

بیلی مارسال (Billy Marsal) آغاز همکاری خود با برند PrettyLittleThing را هفته ی گذشته در توییتی اعلام کرد که از آن زمان ۵۰۰ هزار لایک دریافت کرده است و ۶۰ هزار بار هم ریتوییت شده است! او در توییت خود نوشته بود:

” خب… این منم. اولین زن محجبه ی برند PrettyLittleThing !!! برای خودم هنوز خیلی عجیب است.”

در انتها بد نیست بدانید برند PrettyLittleThing با سلبریتی هایی همچون کایلی جنر و هیلی بالدوین همکاری داشته است و لباس های آن گرچه به گفته ی این شرکت با الهام از فشن شوها و مدهای روز دنیا طراحی می شوند، اما قیمتی مقرون به صرفه دارند. این برند هدف خود را در وبسایت خود ، ایجاد اعتماد به نفس در مشتریان خود با پیام برابری و مثبت نگری نسبت به بدن خود بیان کرده است!

بیلی مارسال در اینستاگرام

https://www.instagram.com/billy_marsal/?hl=en

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا